Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2.5 TDI 140 KM] Problem z odpaleniem po 8 godzinach.

Silniki wysokoprężne
hydraulik instalator

Post autor: hydraulik instalator » 10 lut 2013, 08:33

chętnie bym to zrobił ale to wiążę się z grzebaniem w pompie wtryskowej ?doradz mi speca a podjadę do niego...

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 10 lut 2013, 09:43

hydraulik instalator pisze:chętnie bym to zrobił ale to wiążę się z grzebaniem w pompie wtryskowej ?doradz mi speca a podjadę do niego...
zmiana kąta wtrysku nie wymaga grzebania w pompie <rotfl> a jedynie jej mocowaniu i nic nie zepsujesz ;p
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

hydraulik instalator

Post autor: hydraulik instalator » 10 lut 2013, 14:01

ok. możesz mi udzielić instrukcji ?może wtedy się z nim pobawię .p.s.kumpel ma vaga wcale nie czaji co to jest kont nastawienia pompy .jakaś podpowiedz?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 10 lut 2013, 14:16

podpinasz VAGa,wchodzisz w wykres TDI timing,i tam masz odczyt kąta na wykresie (bodajże zielona linia jest optymalnym punktem wg producenta - środkowa )oczywiście temperatura silnika około 80*C musi być,następnie poluzuj śruby mocujące pompe (nie za dużo) i wtedy zmieniając położenie pompy względem jej mocowania masz możliwość zmiany kąta wtrysku
P.S. dawno nie brudziłem przy tym rąk wiec opis pobierzny,ale jak przeszperasz forum to znajdziesz bardziej doprecyzowany z fotkami nawet :)

np. 100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-ka ... t12329.htm
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

hydraulik instalator

Post autor: hydraulik instalator » 10 lut 2013, 14:39

to znaczy że mam poluzować śruby i delikatnie uderzać w pompę w celu zmiany wartości z podpiętym vagiem <glupek> przy ciepłym i pracującym silniku?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 10 lut 2013, 14:47

tam nic nie uderzasz tylko sobie jakąś breszką delikanie ją poruszasz,co do reszty to tak jak napisałeś,pracujący ciepły silnik aczkowiek możesz to robić i na zgaszonym tylko wtedy wydłużasz czas tej operacji bo to jak randka w ciemno <rotfl>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

hydraulik instalator

Post autor: hydraulik instalator » 10 lut 2013, 14:53

ok. obejrzałem instrukcje czaję dzięki <lol>

[ Dodano: 2013-02-13, 10:41 ]
kolega Krzysiek okazałeś się pomocny dzięki wielkie <lol> .sam przestawiłem pompę ok.2 mn w stronę silnika no i auto jakby zjechało z taśmy <radocha> pali na strzał czy to zimny czy ciepły wgrałem z powrotem mapę fabryczną i gitara.na korekcie dobrze odpalał ale pierwszy start powodował nierówną pracę silnika (przebierał).wywaliłem katalizator i odwiedziłem hamownie wczoraj.oto test 133.8 at3454obr/min km czyli 6 koni (zdechło)max moment [299]
at2688obr/min. <rotfl>
teraz znów świetnie przyspiesza na 5 biegu.mam zamiar podnieść mu moc tak do 175 kucy może jakaś podpowiedz .pozdrawiam...
aha ten kąt ustawiony na (pałę) wpiął gość vaga i jest 83 silniczek bardzo kulturalnie pracuje ,więc już nie kombinuję z tym kątem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja