Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.5 TDI 140 KM] Problem z odpaleniem po 8 godzinach.

Silniki wysokoprężne
beny19782411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
Lokalizacja: Polkowice

[C4 2.5 TDI 140 KM] Problem z odpaleniem po 8 godzinach.

Post autor: beny19782411 » 08 mar 2009, 18:34

Witam, mam problem z odpalaniem po kilku godzinach postoju samochodu. A mianowicie musze krecic do 5 sekund zanim zalapie. Jak juz odpali, i go zgasze to pali odrazu. Pompa ok, swiece nowe. Co moze byc tym spowodowane?

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 08 mar 2009, 18:49

kąt wtrysku sprawdzałeś jaki masz??
PAGÓR
Obrazek

beny19782411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: beny19782411 » 08 mar 2009, 18:50

Kat wtrysku pokazywalo 3.25-3.5. A jak by byl kat wtrysku zly to by non top zle palil, chyba ze sie myle.

Gor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 07 mar 2009, 18:01
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Gor » 08 mar 2009, 18:56

może się zapowietrza :?:

beny19782411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: beny19782411 » 08 mar 2009, 19:01

a moze cofa sie paliwo ???jest tam jakis zaworek na pompie???

Awatar użytkownika
Piotr 13585
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe

Post autor: Piotr 13585 » 08 mar 2009, 19:17

Uklad paliwowy sie zapowietrza. :idea:

beny19782411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: beny19782411 » 08 mar 2009, 19:22

ok jak sie zapowietrza to w jaki sposob i co zrobic zeby sie nie zapowietrzal bo bez kitu pirwsze odpalenie doprowadza mnie do szalu heheh dobrze ze przez reszte dnia pali od strzala ale niestety nadchodzi rano i znowu szal hehehee

Awatar użytkownika
Piotr 13585
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe

Post autor: Piotr 13585 » 08 mar 2009, 19:49

Spawdz uklad na szczelnosc.Jesli uklad jest szczelny to moze byc ta pomka w baku.Bynajmiej tak bylo u mnie.Pompka byla slaba i przez to dostawalo sie powietrze do ukladu.A juz w najgorzym przypadku moze byc Pompa wtryskowa.

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 08 mar 2009, 20:51

W C4 nie ma pompki w baku.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
Pelu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:39
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Pelu » 08 mar 2009, 20:54

C4 w baku nie ma pompy,przynajmniej nie diesel.

A jak u ciebie z Filtrem paliwa???? Nie jeżdziłeś przypadkiem na rezerwie???
Wykęć filtr,wylej z niego wszystko i zalej czyściutkim paliwem! Tylko zakęć dokładnie żeby powietrza nie było. To na początek!!! Nic nie kosztuje a może być przyczyną.

Ja miałem wode w filtrze i też tak się działo.

Powodzenia i daj znać jakie efekty

Qris

Post autor: Qris » 08 mar 2009, 21:12

Sprawdź czujnik temperatury zew tzn wymień. Powinno pomóc pzdr!

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 08 mar 2009, 23:36

Przy okazji filtra to włóż mały zaworek zwrotny, nie zaszkodzi, u mnie ktosto juz wcześniej zrobił ; ]
Filtr po zakręceniu przeciągnij paliwem jakąś pompką z dobrym ssaniem tak żeby wyssać z niego powietrze, czujnik tez może być. A jak nie to to może być z pompa co wg mnie jest raczej mało prawdopodobne..
Co do kąta wtrysku, to w jakich jednostkach to podajesz? Bo jak odczyt z vaga to masz go 'deko' opóźnionego(jak sie myle prosze poprawić). Powinno być około 57 jednostek.
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 09 mar 2009, 10:49

Hincó pisze:Co do kąta wtrysku, to w jakich jednostkach to podajesz? Bo jak odczyt z vaga to masz go 'deko' opóźnionego(jak sie myle prosze poprawić). Powinno być około 57 jednostek.
Fabrycznie tak - 57 jednostek jednak przy sporych przebiegach naszych aut pompa nie pracuje już tak wydajnie i tylko ustawienie 70-90 jednostek rozwiąże Twoje problemy w 100% Potwierdzone na AELu mojego ojca jak i na innych autach z naszej parafii.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

hydraulik instalator

Post autor: hydraulik instalator » 09 lut 2013, 08:45

witam moje audi ma 472 tyś i zaczęły się problemy z odpalaniem .jeśli świece grzały przy niższej temp.to auto jako tako odpalałem ,wystarczyło że postało ok.godziny to znów go trzeba było kręcić do znudzenia,jakby chciał iść na emeryturę .naczytałem się tu różnych bajek opinij pseudo mechaników,a także mechaników tych którzy mają zakłady ,ale są po prostu (zieloni) bo który ma do czynienia z takim wozem ?Toauto jest bezawaryjne. to ostatnie super auto ze stajni audi ,niech nikt się nie łudzi że jak kupi nowe to zapomni o serwisie i mechanikach.szczególnie silniki dpf.nie jestem mechanikiem,moje ael przywiozłem z niemiec w 2004 roku z orginalnym przeb.265tyś i sam wym.olej rozrząd klocki tarczę,kocham to auto i wcale mnie nie dziwi że właściciele tych aut wolą sami w nich grzebać .co może autu zaszkodzić to właśnie łapy mechanika,ale do rzeczy auto zle odpala.
wykluczyłem słabe ciśnienie na tłokach 26 bar norma to 30-24
kupiłem nowe końcówki wtryskiwaczy polskie 0.210 firmy w.z.m. dobra jakość =jak bosh rok gwarancji bez limitu kil.koszt 79zł za sztukę
świece wszystkie grzeją
akumulator bosh 780 ah
nowy filtr paliwa pompa wtryskowa sucha
pęcherzy na przewodzie od filtra do pompy nie widać
kąt nastawnika pompy 48 wiem że to dolna granica ale norma 45 do 85
a autko nadal nie pali i co?
jak się sciągnie pokrywę plastikową z silnika to jest tam kabel z końcówką który mierzy temperature i to on odpowiada za dozowanie dawki startowej i długość czasu podgrzewania świec żarowych .jeżeli się go wypnie to wtedy sterownik daje dawkę paliwa jakby było -45stopni i auto pali na strzał . rozwiązanie jest proste.dodam że regeneracja pompy jest droga ok. 1800zł ,i nie ma gwarancji że odpalanie się poprawi po jej remoncie.my wszyscy posiadacze tych aut bardzo dobrze wiemy że 300 tyś.km to nie jest mało .ta pompa przy tym przebiegu po prostu już nie domaga .Ja zmieniłem mapę z dużą dawką startową i teraz po każdym zgaszeniu auta i włączeniu zapłonu świece grzeją i dawka startowa jest większa .koszt ingerencji 300zł. autko odpala jak nowe.prędkość max.240km/h przyspieszenie na 6 biegu od 120do 200 22sek.zrób wszystko byś mógł jak najdłużej jezdzić c4 bo każde inne będzie gorsze .DIESEL KOPCI DIESEL CZADZI ALE NIGDY CIę NIE ZDRADZI. mam nadzieje że komuś w czymś to pomoże

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 09 lut 2013, 19:25

Ten kąt wtrysku zmien na 85 a zobaczysz :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga