[A6 C5 2.7T] - szarpie/dusi przy przyspieszaniu.
[A6 C5 2.7T] - szarpie/dusi przy przyspieszaniu.
Witam.
Może ktoś pomoże - pacjent a6 c5 2.7t w manualu jeździł do tej pory ok, świece wymienione 10 tys temu na NGK PFR6Q. Nagle z dnia na dzień następujące objawy:
- znaczący spadek dynamiki
- przy przyspieszaniu szczegolnie przy biegach 2, 3 w zakresie 1500-3000 obrotow dusi/szarpie/przerywa przyspiesza nierownomiernie a drgania przenosza sie do wewnatrze budy na galke skrzyni , czuje je na pedale przy wyzszych obrotach szarpanie ustaje ale dynamika slaba
- problem wystepuje na PB i na LPG
Podłączyłem kompa - zero błędów dogtyczących silnika. Myślalem, że to może być przepływka (bo już raz wymieniałem i objawy były zbliżone) ale po jej odpięciu auto zachowuje sie identycznie.
Gdzie i co dalej sprawdzać koledzy?
Może ktoś pomoże - pacjent a6 c5 2.7t w manualu jeździł do tej pory ok, świece wymienione 10 tys temu na NGK PFR6Q. Nagle z dnia na dzień następujące objawy:
- znaczący spadek dynamiki
- przy przyspieszaniu szczegolnie przy biegach 2, 3 w zakresie 1500-3000 obrotow dusi/szarpie/przerywa przyspiesza nierownomiernie a drgania przenosza sie do wewnatrze budy na galke skrzyni , czuje je na pedale przy wyzszych obrotach szarpanie ustaje ale dynamika slaba
- problem wystepuje na PB i na LPG
Podłączyłem kompa - zero błędów dogtyczących silnika. Myślalem, że to może być przepływka (bo już raz wymieniałem i objawy były zbliżone) ale po jej odpięciu auto zachowuje sie identycznie.
Gdzie i co dalej sprawdzać koledzy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Miałem to samo. Pierwszym razem niedokręcona świeca na jednym cylindrze. Drugim razem padła cewka.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
Witam miałem jak koledzy powyżej, telepało aute niemiłosiernie przy przyspieszaniu. Diagnoza warsztatu brak kompresji remont silnika he he. A więc do kuzyna wlasna diagnostyka. Okazuje się że walnieta cewka ale nie poddajemy się i sprawdzamy dalej i co cewki dobre uszkodzony modół zapłonowy. Wymiana i chodzi tak jak przed awarią 

Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))