Za sztukę?kamil666 pisze:Chyba 1k to trochę mało. Znajomy płacił ostatnio ok 1700 zł.
[ AUK 3.2 FSI 256KM] Co ile wymiana rozrządu + Jaki olej?
Samochod oddalem w sobote
We wtorek albo w srode mialem go z powrotem.
Sorry ale bylo to 7msc temu i nie pamietam dokladnie
Napewno nie dluzej niz 4 dni
We wtorek albo w srode mialem go z powrotem.
Sorry ale bylo to 7msc temu i nie pamietam dokladnie
Napewno nie dluzej niz 4 dni
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 08:40 przez meler, łącznie zmieniany 1 raz.
One są pewnie takie same wszędzie i pewnie z tego samego materiału... na .us stronach widziałem analizę problemu, który leży w niewystarczającej twardości materiału. Wyrabia się miejsce ryglowania, przez co zaczyna być problem z osiągnięciem prawidłowego przestawienia wałka rozrządu. Są zestawy naprawcze na rynku .us, lepszej jakości, ale wychodzi podobnie jak w ASO... jak nie drożejrado251 pisze:Czy orientuje się ktoś czy w 2.4 BDW też te wariatory się wymienia ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem, w tych silnikach wariatory raczej się nie psują... dlatego przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ich wymiany... często mechanik podejrzewa wariator, niestety jest to błędna diagnoza i bardzo kosztowna... tak było w moim przypadku... lepiej wymienić kompletny rozrząd - łańcuchy, napinacze, ślizgi, koła zębate... wtedy jest spokój na długo...
Dzięki wielkie za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Jakie mogą być konsekwencje jak wariator padnie ? Łańcuch przeskoczy, czy coś w tym stylu ?0x4B25A pisze:One są pewnie takie same wszędzie i pewnie z tego samego materiału... na .us stronach widziałem analizę problemu, który leży w niewystarczającej twardości materiału. Wyrabia się miejsce ryglowania, przez co zaczyna być problem z osiągnięciem prawidłowego przestawienia wałka rozrządu. Są zestawy naprawcze na rynku .us, lepszej jakości, ale wychodzi podobnie jak w ASO... jak nie drożej
Jest: A6 C5 2.4 ALF, A6 C6 2.4 BDW
Ślimak40 pisze:Jeśli już wariator padnie, to łańcuch nie przeskoczy... nie działają prawidłowo zmienne fazy rozrządu przez co auto ma mniejszą moc...
Dzięki za odpowiedź. Uspokoiliście mnie trochę.0x4B25A pisze:Dokładnie tak. Poza tym, wariatory można wymienić już na zamontowanym silniku, bez potrzeby jego wyciągania...
Jest: A6 C5 2.4 ALF, A6 C6 2.4 BDW
Panowie a jak wyglądają objawy uszkodzonego wariatora? Mi wczoraj coś się porobiło, przerwa na cylindrze 5 ciągle, ale iskra jest kompresja idealna a do tego wyskakuje też to samo tylko cylinder 4 ale nie zawsze bo po skasowaniu 4 powraca dopiero po kilku chwilach a 5 jest od razu, auto chodzi nie równo i brak mu mocy a gdy oba cylindry mają przerwę w obwodzie to już w ogóle nie ma jazdy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga