Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 FSI 256KM] Co ile wymiana rozrządu + Jaki olej?

Silniki benzynowe
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 mar 2015, 17:11

kamil666 pisze:Chyba 1k to trochę mało. Znajomy płacił ostatnio ok 1700 zł.
Za sztukę? :(

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 01 mar 2015, 17:12

Tak. Niestety.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 mar 2015, 17:25

<zalamka>

rado251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 11 cze 2010, 17:52
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: rado251 » 01 mar 2015, 18:54

Podepnę się pod temat. Czy orientuje się ktoś czy w 2.4 BDW też te wariatory się wymienia ? Jeśli tak to przy jakim przebiegu? Zdarzyło się komuś, że te wariatory wymieniał bo skończył się ich żywot ? U mnie został zrobiony cały rozrząd ale bez wariatorów.
Jest: A6 C5 2.4 ALF, A6 C6 2.4 BDW

meler
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2015, 21:55
Lokalizacja: Torun/Londyn

Post autor: meler » 01 mar 2015, 22:18

Witam
Czesci do mojego 3.2fsi AUK kosztowaly w aso 3400zl ze znizka ok. 300zl
(wszystkie slizgi napinacze lancuchy)
Robocizna 1500zl
Polecam dobrego mechanika z Torunia ktory ogarnal temat bez wyciagania silnika

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 02 mar 2015, 08:17

Z ciekawosci zapytam: ile trwala wymiana?:)

meler
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2015, 21:55
Lokalizacja: Torun/Londyn

Post autor: meler » 02 mar 2015, 08:32

Samochod oddalem w sobote
We wtorek albo w srode mialem go z powrotem.
Sorry ale bylo to 7msc temu i nie pamietam dokladnie
Napewno nie dluzej niz 4 dni
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 08:40 przez meler, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 mar 2015, 08:40

rado251 pisze:Czy orientuje się ktoś czy w 2.4 BDW też te wariatory się wymienia ?
One są pewnie takie same wszędzie i pewnie z tego samego materiału... na .us stronach widziałem analizę problemu, który leży w niewystarczającej twardości materiału. Wyrabia się miejsce ryglowania, przez co zaczyna być problem z osiągnięciem prawidłowego przestawienia wałka rozrządu. Są zestawy naprawcze na rynku .us, lepszej jakości, ale wychodzi podobnie jak w ASO... jak nie drożej :(

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2022
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 02 mar 2015, 11:39

Z tego co wiem, w tych silnikach wariatory raczej się nie psują... dlatego przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ich wymiany... często mechanik podejrzewa wariator, niestety jest to błędna diagnoza i bardzo kosztowna... tak było w moim przypadku... lepiej wymienić kompletny rozrząd - łańcuchy, napinacze, ślizgi, koła zębate... wtedy jest spokój na długo...

rado251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 11 cze 2010, 17:52
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: rado251 » 02 mar 2015, 11:55

0x4B25A pisze:One są pewnie takie same wszędzie i pewnie z tego samego materiału... na .us stronach widziałem analizę problemu, który leży w niewystarczającej twardości materiału. Wyrabia się miejsce ryglowania, przez co zaczyna być problem z osiągnięciem prawidłowego przestawienia wałka rozrządu. Są zestawy naprawcze na rynku .us, lepszej jakości, ale wychodzi podobnie jak w ASO... jak nie drożej :(
Dzięki wielkie za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Jakie mogą być konsekwencje jak wariator padnie ? Łańcuch przeskoczy, czy coś w tym stylu ?
Jest: A6 C5 2.4 ALF, A6 C6 2.4 BDW

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2022
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 02 mar 2015, 12:03

Jeśli już wariator padnie, to łańcuch nie przeskoczy... nie działają prawidłowo zmienne fazy rozrządu przez co auto ma mniejszą moc...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 mar 2015, 12:15

0x4B25A pisze:Jeśli już wariator padnie, to łańcuch nie przeskoczy... nie działają prawidłowo zmienne fazy rozrządu przez co auto ma mniejszą moc...
Dokładnie tak. Poza tym, wariatory można wymienić już na zamontowanym silniku, bez potrzeby jego wyciągania...

rado251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 11 cze 2010, 17:52
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: rado251 » 02 mar 2015, 12:22

Ślimak40 pisze:Jeśli już wariator padnie, to łańcuch nie przeskoczy... nie działają prawidłowo zmienne fazy rozrządu przez co auto ma mniejszą moc...
0x4B25A pisze:Dokładnie tak. Poza tym, wariatory można wymienić już na zamontowanym silniku, bez potrzeby jego wyciągania...
Dzięki za odpowiedź. Uspokoiliście mnie trochę.
Jest: A6 C5 2.4 ALF, A6 C6 2.4 BDW

flo333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2012, 17:29
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: flo333 » 09 kwie 2015, 10:49

Panowie a jak wyglądają objawy uszkodzonego wariatora? Mi wczoraj coś się porobiło, przerwa na cylindrze 5 ciągle, ale iskra jest kompresja idealna a do tego wyskakuje też to samo tylko cylinder 4 ale nie zawsze bo po skasowaniu 4 powraca dopiero po kilku chwilach a 5 jest od razu, auto chodzi nie równo i brak mu mocy a gdy oba cylindry mają przerwę w obwodzie to już w ogóle nie ma jazdy.

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2022
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 09 kwie 2015, 12:37

Uszkodzony wariator to brak mocy... ale u Ciebie jest inna przyczyna...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga