[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
chłopaki, rozmyślałem kilka dni i doszedłem do wniosku, że kolega yaszczur ma rację.
do seryjnych zacisków, rozmiarów tarcz nie ma co kombinować. jeżeli bym robił swap to może owszem.
w takim razie co brać:
1. ATE standard ? przód i tył
2. Zimmerman CoatZ płaskie + Ferodo Premium ?
3. Zimmerman CoatZ płaskie + Ferodo DS ?
4. ATE power disk ? + klocki?
p.s.
kolega yaszczur ma rację ... że nie dam sobie i tak dać szansy poradzić. no uparty jestem. jednak wolę wyciągnąć z tego jakieś wnioski.
do seryjnych zacisków, rozmiarów tarcz nie ma co kombinować. jeżeli bym robił swap to może owszem.
w takim razie co brać:
1. ATE standard ? przód i tył
2. Zimmerman CoatZ płaskie + Ferodo Premium ?
3. Zimmerman CoatZ płaskie + Ferodo DS ?
4. ATE power disk ? + klocki?
p.s.
kolega yaszczur ma rację ... że nie dam sobie i tak dać szansy poradzić. no uparty jestem. jednak wolę wyciągnąć z tego jakieś wnioski.
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
z.daniel,
Ciesze się, że przemyślałeś temat.
Tył zostaw w spokoju... jaki jest sens wymieniać dopiero co zakładane tarcze i klocki, do tego dobre i markowe, bo TRW nie jest szmirą. Strata czasu i $.
Osobiście zakupiłbym na przód identyczny zestaw, choć jeśli chcesz spróbować czegoś innego, nic nie stoi na przeszkodzie.
Ciesze się, że przemyślałeś temat.
Tył zostaw w spokoju... jaki jest sens wymieniać dopiero co zakładane tarcze i klocki, do tego dobre i markowe, bo TRW nie jest szmirą. Strata czasu i $.
Osobiście zakupiłbym na przód identyczny zestaw, choć jeśli chcesz spróbować czegoś innego, nic nie stoi na przeszkodzie.
Pozdrawiam...
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
z.daniel, skoro masz taką opcję na pozbycie się "tyłu"
Będzie ok, ale podejrzewam, że jakiejś kolosalnej różnicy w odniesieniu do TRW, czy ATE nie będzie. Co byś nie wziął z wymienionego już grona, są to bardzo dobre zamienniki części montowanych w oryginale i będą się dobrze spisywaćz.daniel pisze:na przód bym dał Zimmerman CoatZ (standardowe) + Ferodo Premier
na tył również taki sam zestaw
jak myślisz? ... będzie ok?
Pozdrawiam...
Witajcie
Powiedzcie mi proszę, jakie tarcze hamulcowe oraz klocki założyć do swojej audi ? Nie wymagam Bóg wie czego, chcę aby po prostu były dobre i tyle.
Proszę podajcie mi rozmiar tarcz oraz ich grubosc itd.. bo nigdzie tej informacji nie moge znalezc.
Audi A6 C5 2000r. silnik : 2.8 naped : FWD
Chciałbym sam wymienic i tarcze i klocki ale nie znam dokladnych danych potrzebnych do kupna tarcz jsk i klockow..
Pozdrawiam
Powiedzcie mi proszę, jakie tarcze hamulcowe oraz klocki założyć do swojej audi ? Nie wymagam Bóg wie czego, chcę aby po prostu były dobre i tyle.
Proszę podajcie mi rozmiar tarcz oraz ich grubosc itd.. bo nigdzie tej informacji nie moge znalezc.
Audi A6 C5 2000r. silnik : 2.8 naped : FWD
Chciałbym sam wymienic i tarcze i klocki ale nie znam dokladnych danych potrzebnych do kupna tarcz jsk i klockow..
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Namysłów
Witaj, pisząc ten post miałeś powyżej reklamę Lewiana, który prowadzi sklep z hamulcami. Wejdź, podaj dane swojego auta i wszystkiego dowiesz się nt. wymiarów itd. O polecanych zestawach też dowiesz się w tym poście, aż 31 stron ciekawych informacji. Nie chcę być złośliwy ale jeśli tak zabierasz się do tematu hamulców to może zleć ich wymianę komuś z doświadczeniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 20 lis 2014, 19:41
- Lokalizacja: Przasnysz
Witaj. Dokładnie rok temu w serwisie proponiwali mi wymiane tarcz i klockow... z klockami sie zgodzilem ale tarcz.. mysle chca mnie naciagnac... pojechalem do srugiego mechanika przetoczyl mi tarcze wstawil nowe klocki i dzisiaj musze tarcze wymienic bo przy hamowaniu strasznie dudni az drga kierownica... zaplacilem za tloczenie 150 zl.. cena za 2 tarcze.mm uwazam ze nie warto...
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli tarcze nie mają jeszcze max poziomu zużycia, można je przetoczyć. Muszą być jednak spełnione dwa warunki: dobry tokarz i precyzyjna tokarka. W przeciwnym razie sytuacja może wyglądać jak u kolegi ShArK5856.grzesiu wpz pisze:Czy warto jest i czy ktoś z was wykonywał taki zabieg jak przetaczanie (wyrównanie)tarcz przy wymianie klocków.Czy lepiej nowy kpl. założyć.
Dodam, że jeśli tarcze są proste, to przy wymianie klocków nie trzeba nic z nimi robić.
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 20 lis 2014, 19:41
- Lokalizacja: Przasnysz
Krzywe to raczej nie są tylko takie delikatne rowki się powyrzynały i nie kiedy rano jak wyjadę to trą przy hamowaniu jak poprzedniego dnia jechało się w pluchę ,roztopy.Ale to pewnie od tej soli te tarcze korodują.Po kilku km.jakoś się to ułoży wytrze i jest ok.Rok temu na wiosnę jak kupiłem to AUDI to te tarcze wyglądały jak nowe. Klocki są ATE trochę chleba jeszcze mają.I tak myślę że przy ich wymianie musi być i tarcza równa bez tych rys. I raczej na nowy kpl się zdecyduję.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga