jako, ze przez ostatni rok praktycznie wcale nie udzialalem sie na forum postanowilem zrobic nowy temat z moja audiczka wraz z wszystkimi zmianami i postepami zebranymi w jednym miejscu.
Na poczatku wygladalo to tak:
Seryjny 1.8T o oznaczeniu AWT z poczatku 2001 roku. Auto odkupilem od ojca ktory, uzywal je jako firmowe w firmie budowlanej, bylo w stanie kiepskim jesli chodzi o sprawy lakierniczne i blacharskie. Silnik byl po znacznym przebiegu bo rzedu 370tys km jednak chodzil jak zegarek!, przy 350tys byl zrobiony generalny remont. Silnik rozebrany na czesci pierwsze, wymienione wszystko co pokazywalo oznaki zuzycia wraz z pierscieniami na tlokach, regeneracja turbiny oraz wieloma innymi drobnostkami typu uszczelki, lozyska, srubki itp.
Na poczatku prezentowalo sie tak:
przejezdzilem jakis czas bezproblemowo i przed zima przyszla jedna malutka zmiana, felga pomalowana proszkowo na bialy kolor
![:)) :))](https://a6klub.pl/images/smilies/wesoly.gif)
Nastepnie przyszedl czas na odwiedziny u mechanika i zrobione zostalo:
-wymiana rozrzadu wraz z pompa wody
-spawanie tlumika srodkowego
-wymiana uszczelniaczy walków rozrzadu
-uszczelka pod pokrywe zaworów
-nowa chlodnica wody(stara ciekla)
-wymiana paskow napedzajacych alternator oraz kompresor z klimatyzacji
-wymiana plynu do wspomagania(okazalo sie, ze wlany byl jakis zly)
-wymiana sond lambda
-wymiana gum z amortyzatorów
-przedni grill w czarnym macie bez znaczka
-lampy dayline led black+nowe zarowki philips blue vision ultra.
-wymiana zamka drzwi kierowcy
-wymiana zarówek H3 w halogenach
-ustawienie zbieznosci kól
Wiem wiem, lampy byly okropne ale musialem przejsc ten okres :D
tutaj zdjecie po odebraniu od mechanika
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Nastepnie niedlugo pózniej wlecial nowy gwint firmy MTS oraz felgi na lato 17" wraz z oponami 225/45. Felgi firmy ATS model Taurus SSL. Wtedy tez
zamontowany byl grill bez znaczka(wiocha straszliwa, wygladalo to jak passat ale tez musialem przejsc przez ten okres:D)
tak to wygladalo : :D
Potem dopadła mnie mała awaria, auto poszło do mechanika i zrobione zostało:
-cewka zapłonowa beru
-wtyczka kabla wysokiego napięcia
-swiece beru platynowe
-przepływomierz bosh
-pompa paliwa
-filtr paliwa
-sonda lambda przed katalizatorem bosh
Przy okazji został wymieniony wydech koncowy oraz wpadly dystanse na tył:
Potem auto poleciało do lakiernika aby zrobic poprawki, zlikwidowac wszystkie oznaki rdzy itp + wstepna polerka.
Potem wpadło pare zmian
-dokładki w kolor
-xenony wrócily na przód
-wkładka filtra powietrza pipercross
-downpipe zamiast katalizatora
Znowu przejezdzilem jakis czas i zawieszenie zaczelo dawac o sobie znać:)
zrobione zostalo:
komplet wahaczy ruville wraz z koncowkami drązków itp
drążki kierownicze lemforder 2x
poduszki tylne 2x
olej+filtr oleju
Nastepnie wrócił zimowy setup(miała przyjsc zima) zostały dystanse i wpadlo zimowe kółko
Nastepnie oryginalna pucha filtra poszła w odstawke i wpadł dolot SIMOTY
Pozniej wróciła stara felga, gwincik był podniesiony a auto poszlo na zabieg do spa, zalozona zostala powloka snow extreme/
poprawione zostaly tez lampy przednie
tak to wygladalo:
Nastepnie ostatnie zmiany, wpadła osłona termiczna na stożek z simoty, wpadł jeden nowy xenon, nowe letnie felgi oraz auto
znowu poszło w dół
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
chyba wszystko napisałem
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Na ten sezon planuje wrzucic jeszcze tip, zrobić program i zamontować nowy IC
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)