Audi a6 1.8 T, Mody,Gwint, alu BBS 18" by Nietykalny
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
Audi a6 1.8 T, Mody,Gwint, alu BBS 18" by Nietykalny
Witam wszystkich
Po długich poszukiwaniach i oglądnięciu wielu egzemplarzy znalazłem w końcu swoje audi a6. Na początku byłem tylko i wyłącznie zdecydowany na 2.8 v6 czy 2.4 v6, jednak na przestrzeni czasu poglądy ewoluowały, ponieważ większość takich jednostek ( które oglądałem ) były w tragicznym stanie i wybór padał na :
Silnik : 1.8 T 150 KM ( APU)
Napęd : FWD
Kolor : Srebrny metalik
Wyposażenie:
- ABS
- 4 x poducha
- klimatronik
-4 el. szyby
- el. podgrzewane i składane lusterka
- pełny FIS
- Radio Concert - 8 głośników i Sub
- el. reg. foteli
-schowek na narty
-halogeny
-domykanie i opuszczanie szyb z pilota
- relingi chromowane
- skórzana kierownica, mieszek, gałka
- książka serwisowa, komplet kluczyków + serwisowy
Koła :
-Lato BBS 18 ” skręcane z polerowanym rantem
-Zima ori stalowe 15 ”
Zawieszenie :
-gwint RACELAND
Instalacja LPG:
-sterownik STAGA
-reduktor KME SILVER TURBO
-wtryski BARACUDA
Mody :
- zawieszenie gwintowane
- przyciemnione światełka przednie oraz kierunki boczne
- tylne lampy z Polifta
- przyciemnione wszystkie szybki
- pomalowana blenda
Planowane mody jednostki napędowej:
- down pipe
- czip
Inne planowane mody:
- ogarnięcie wnętrza czyli wypranie porządnie tapicerki itp.
- korekta lakieru
- kupno ori zmieniarki Cd
- może tylna blenda USA
Przeprowadzone akcje serwisowe :
-wymiana oleju valvoline Max Life 5w40 + filtr
-wymiana łączników stabilizatorów LME ori z zeszlifowanymi znakami audi
-wymiana podświetlania tablicy rejestracyjnej LED
-zabezpieczenie lakieru na zime szampon:
Wstępne mycie:
Shiny Garage Orange Car Shampoo x 2
Shiny Garage Lime APC ( w odpowiednim stężeniu na lakier, felgi, plastiki ) x 2
Osuszenie:
ValetPRO Large Blue Fluffer
Później przetarcie:
IZOPROPANOL
Następnie:
Cleaner DURAGLOSS Polish Bonding Agent
Wosk FINISH KARE 1000P Hi-Temp Paste nałożony za pomocą Meguiars Soft Foam
Na wiosne planuje jak już wcześniej wspomniałem korekte lakieru i dopiero zrobi się porządne zabezpieczenie lakieru z glinowaniem woskiem bądź jakąś powłoką
Planowane akcje serwisowe :
-wymiana oleju w układzie wspomagania ( już zakupiony ori w Aso audi )
- ściągniecie klocków hamulcowych ( są nowe ale Boscha i troche popiskują , tarcze ATE) , planuje je troszke zeszlifować, wyczyścić porządnie i zamontować z powrotem na ATE plastitube ( też kupiony ) - zobaczymy jaki będzie efekt
-zauważyłem płyn chłodniczy koło filtra oleju, musze zlokalizować wyciek
-w niedalekiej przyszłości górne wahacze ( ori audi )
- pewnie wyjdzie coś w trakcie
Liczę na dobrą współprace i sugestie dotyczące zmian w mojej Audi, krytykujcie bądź chwalcie.
i kilka fotek z woskowania
wymieniałem ledziki
Fotki wnetrza wkrótce, po ogarnięciu
Po długich poszukiwaniach i oglądnięciu wielu egzemplarzy znalazłem w końcu swoje audi a6. Na początku byłem tylko i wyłącznie zdecydowany na 2.8 v6 czy 2.4 v6, jednak na przestrzeni czasu poglądy ewoluowały, ponieważ większość takich jednostek ( które oglądałem ) były w tragicznym stanie i wybór padał na :
Silnik : 1.8 T 150 KM ( APU)
Napęd : FWD
Kolor : Srebrny metalik
Wyposażenie:
- ABS
- 4 x poducha
- klimatronik
-4 el. szyby
- el. podgrzewane i składane lusterka
- pełny FIS
- Radio Concert - 8 głośników i Sub
- el. reg. foteli
-schowek na narty
-halogeny
-domykanie i opuszczanie szyb z pilota
- relingi chromowane
- skórzana kierownica, mieszek, gałka
- książka serwisowa, komplet kluczyków + serwisowy
Koła :
-Lato BBS 18 ” skręcane z polerowanym rantem
-Zima ori stalowe 15 ”
Zawieszenie :
-gwint RACELAND
Instalacja LPG:
-sterownik STAGA
-reduktor KME SILVER TURBO
-wtryski BARACUDA
Mody :
- zawieszenie gwintowane
- przyciemnione światełka przednie oraz kierunki boczne
- tylne lampy z Polifta
- przyciemnione wszystkie szybki
- pomalowana blenda
Planowane mody jednostki napędowej:
- down pipe
- czip
Inne planowane mody:
- ogarnięcie wnętrza czyli wypranie porządnie tapicerki itp.
- korekta lakieru
- kupno ori zmieniarki Cd
- może tylna blenda USA
Przeprowadzone akcje serwisowe :
-wymiana oleju valvoline Max Life 5w40 + filtr
-wymiana łączników stabilizatorów LME ori z zeszlifowanymi znakami audi
-wymiana podświetlania tablicy rejestracyjnej LED
-zabezpieczenie lakieru na zime szampon:
Wstępne mycie:
Shiny Garage Orange Car Shampoo x 2
Shiny Garage Lime APC ( w odpowiednim stężeniu na lakier, felgi, plastiki ) x 2
Osuszenie:
ValetPRO Large Blue Fluffer
Później przetarcie:
IZOPROPANOL
Następnie:
Cleaner DURAGLOSS Polish Bonding Agent
Wosk FINISH KARE 1000P Hi-Temp Paste nałożony za pomocą Meguiars Soft Foam
Na wiosne planuje jak już wcześniej wspomniałem korekte lakieru i dopiero zrobi się porządne zabezpieczenie lakieru z glinowaniem woskiem bądź jakąś powłoką
Planowane akcje serwisowe :
-wymiana oleju w układzie wspomagania ( już zakupiony ori w Aso audi )
- ściągniecie klocków hamulcowych ( są nowe ale Boscha i troche popiskują , tarcze ATE) , planuje je troszke zeszlifować, wyczyścić porządnie i zamontować z powrotem na ATE plastitube ( też kupiony ) - zobaczymy jaki będzie efekt
-zauważyłem płyn chłodniczy koło filtra oleju, musze zlokalizować wyciek
-w niedalekiej przyszłości górne wahacze ( ori audi )
- pewnie wyjdzie coś w trakcie
Liczę na dobrą współprace i sugestie dotyczące zmian w mojej Audi, krytykujcie bądź chwalcie.
i kilka fotek z woskowania
wymieniałem ledziki
Fotki wnetrza wkrótce, po ogarnięciu
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
maro88, zastanawiam sie czy malować doły - szybciej zakupie dolne listwy, co do czarnego grilla i bwódek to odpada bo nie po to były zmieniane relingi na chromowane żeby robić teraz shadow line, a co do felg to mi sie podobają - wiadomo kwestia gustu, ale jak ktoś jest w temacie i wie co to za felgi - ten może coś powiedzieć
fajgi, tu mała ściąga
Przykręcenie koła do piasty zapewnia tzw. rotor, czyli środek felgi. Do rotoru mocowana jest obręcz wewnętrzna a do niej obręcz zewnętrzna. Warto podkreślić fakt, że całość składana jest ręcznie z iście aptekarską precyzją. Połączenie zapewniają śruby zazwyczaj wykonane z tytanu.
Każda z nich jest stopniowo dokręcana, przy ciągłych pomiarach koła. Wszystko po to, aby uniknąć niewyważenia i aby zapewnić odpowiednie scentrowanie. Obecnie taki rodzaj obręczy wykonywany jest metodą kucia.
fajgi, tu mała ściąga
Przykręcenie koła do piasty zapewnia tzw. rotor, czyli środek felgi. Do rotoru mocowana jest obręcz wewnętrzna a do niej obręcz zewnętrzna. Warto podkreślić fakt, że całość składana jest ręcznie z iście aptekarską precyzją. Połączenie zapewniają śruby zazwyczaj wykonane z tytanu.
Każda z nich jest stopniowo dokręcana, przy ciągłych pomiarach koła. Wszystko po to, aby uniknąć niewyważenia i aby zapewnić odpowiednie scentrowanie. Obecnie taki rodzaj obręczy wykonywany jest metodą kucia.
hehe nie o to mi chodziło, miałem felgi skręcane MTI 3tlg więc w/w wiedza jest mi znana...po prostu model felgi, które widzę na fotkach nie wygląda na skręcankę....jest wiele felg, które mają ozdobne śrubki imitujące 2 bądz 3tlg..i o to mi chodzi panie takie z imitacją śrubek też miałem heheNieTykalny pisze:maro88, zastanawiam sie czy malować doły - szybciej zakupie dolne listwy, co do czarnego grilla i bwódek to odpada bo nie po to były zmieniane relingi na chromowane żeby robić teraz shadow line, a co do felg to mi sie podobają - wiadomo kwestia gustu, ale jak ktoś jest w temacie i wie co to za felgi - ten może coś powiedzieć
fajgi, tu mała ściąga
Przykręcenie koła do piasty zapewnia tzw. rotor, czyli środek felgi. Do rotoru mocowana jest obręcz wewnętrzna a do niej obręcz zewnętrzna. Warto podkreślić fakt, że całość składana jest ręcznie z iście aptekarską precyzją. Połączenie zapewniają śruby zazwyczaj wykonane z tytanu.
Każda z nich jest stopniowo dokręcana, przy ciągłych pomiarach koła. Wszystko po to, aby uniknąć niewyważenia i aby zapewnić odpowiednie scentrowanie. Obecnie taki rodzaj obręczy wykonywany jest metodą kucia.
wiesz może, jaki to model BBS
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
powiem ci panie, że fotki, na których widać twoje koło są z dość dalekiej odległości ale za długo człowiek siedzi w tym już... :NieTykalny pisze:fajgi, fajgi, to mi powiedz po czym widzisz że nie są skrecane wytłumacz mi prosze jak wiesz co nie co panie
[ Dodano: 2013-12-09, 22:47 ]
raggaman, tak to jest model BBS
- rant nie posiada wyraźnego odcięcia od rotoru ( ja tam szczeliny nie widzę, chyba zmienię okulary hehe )
- zazwyczaj modele felg BBS poza RS 772 czy OEM BBS 19" z A8 mają rant z falsem ( czytaj nie półokrągły jak u ciebie )
- małoooo która felga nie posiada rantu przy miejscu łączenia z rotorem - fals zawinięty
- liczba śrub trzymających rotor do bębna to jakiś śmiech ( znam tylko kilka takich felg m in RS 772 )...a na pewno już nie do felg 3tlg hehe
weź imbus, torxa, gwiazdę 10 kątną czy jaką masz tam śrubkę i odkręć albo ją wyjmij ( klej puści ) , wstaw fotkę felg z bliska - ale naprawdę z bliska będziemy dywagować dalej...
zajmuję się renowacją felg aluminiowych przywiezionych z DE, często skręcanych...niestety takiego skręcanego BBSa jeszcze nie widziałem....widać człowiek całe życie się uczy hehehe
Pozdroowa
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
- Adrian1989
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 sty 2013, 21:15
- Lokalizacja: Gliwice
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga