Audi A6 C5 1.8T/ 17",gwint i wiele innych
Audi A6 C5 1.8T/ 17",gwint i wiele innych
Witam znowu
jako, ze przez ostatni rok praktycznie wcale nie udzialalem sie na forum postanowilem zrobic nowy temat z moja audiczka wraz z wszystkimi zmianami i postepami zebranymi w jednym miejscu.
Na poczatku wygladalo to tak:
Seryjny 1.8T o oznaczeniu AWT z poczatku 2001 roku. Auto odkupilem od ojca ktory, uzywal je jako firmowe w firmie budowlanej, bylo w stanie kiepskim jesli chodzi o sprawy lakierniczne i blacharskie. Silnik byl po znacznym przebiegu bo rzedu 370tys km jednak chodzil jak zegarek!, przy 350tys byl zrobiony generalny remont. Silnik rozebrany na czesci pierwsze, wymienione wszystko co pokazywalo oznaki zuzycia wraz z pierscieniami na tlokach, regeneracja turbiny oraz wieloma innymi drobnostkami typu uszczelki, lozyska, srubki itp.
Na poczatku prezentowalo sie tak:
przejezdzilem jakis czas bezproblemowo i przed zima przyszla jedna malutka zmiana, felga pomalowana proszkowo na bialy kolor
Nastepnie przyszedl czas na odwiedziny u mechanika i zrobione zostalo:
-wymiana rozrzadu wraz z pompa wody
-spawanie tlumika srodkowego
-wymiana uszczelniaczy walków rozrzadu
-uszczelka pod pokrywe zaworów
-nowa chlodnica wody(stara ciekla)
-wymiana paskow napedzajacych alternator oraz kompresor z klimatyzacji
-wymiana plynu do wspomagania(okazalo sie, ze wlany byl jakis zly)
-wymiana sond lambda
-wymiana gum z amortyzatorów
-przedni grill w czarnym macie bez znaczka
-lampy dayline led black+nowe zarowki philips blue vision ultra.
-wymiana zamka drzwi kierowcy
-wymiana zarówek H3 w halogenach
-ustawienie zbieznosci kól
Wiem wiem, lampy byly okropne ale musialem przejsc ten okres :D
tutaj zdjecie po odebraniu od mechanika
Nastepnie niedlugo pózniej wlecial nowy gwint firmy MTS oraz felgi na lato 17" wraz z oponami 225/45. Felgi firmy ATS model Taurus SSL. Wtedy tez
zamontowany byl grill bez znaczka(wiocha straszliwa, wygladalo to jak passat ale tez musialem przejsc przez ten okres:D)
tak to wygladalo : :D
Potem dopadła mnie mała awaria, auto poszło do mechanika i zrobione zostało:
-cewka zapłonowa beru
-wtyczka kabla wysokiego napięcia
-swiece beru platynowe
-przepływomierz bosh
-pompa paliwa
-filtr paliwa
-sonda lambda przed katalizatorem bosh
Przy okazji został wymieniony wydech koncowy oraz wpadly dystanse na tył:
Potem auto poleciało do lakiernika aby zrobic poprawki, zlikwidowac wszystkie oznaki rdzy itp + wstepna polerka.
Potem wpadło pare zmian
-dokładki w kolor
-xenony wrócily na przód
-wkładka filtra powietrza pipercross
-downpipe zamiast katalizatora
Znowu przejezdzilem jakis czas i zawieszenie zaczelo dawac o sobie znać:)
zrobione zostalo:
komplet wahaczy ruville wraz z koncowkami drązków itp
drążki kierownicze lemforder 2x
poduszki tylne 2x
olej+filtr oleju
Nastepnie wrócił zimowy setup(miała przyjsc zima) zostały dystanse i wpadlo zimowe kółko
Nastepnie oryginalna pucha filtra poszła w odstawke i wpadł dolot SIMOTY
Pozniej wróciła stara felga, gwincik był podniesiony a auto poszlo na zabieg do spa, zalozona zostala powloka snow extreme/
poprawione zostaly tez lampy przednie
tak to wygladalo:
Nastepnie ostatnie zmiany, wpadła osłona termiczna na stożek z simoty, wpadł jeden nowy xenon, nowe letnie felgi oraz auto
znowu poszło w dół
chyba wszystko napisałem auto aktualnie wyglada jak wyżej i jezdzi bezproblemowo.
Na ten sezon planuje wrzucic jeszcze tip, zrobić program i zamontować nowy IC
jako, ze przez ostatni rok praktycznie wcale nie udzialalem sie na forum postanowilem zrobic nowy temat z moja audiczka wraz z wszystkimi zmianami i postepami zebranymi w jednym miejscu.
Na poczatku wygladalo to tak:
Seryjny 1.8T o oznaczeniu AWT z poczatku 2001 roku. Auto odkupilem od ojca ktory, uzywal je jako firmowe w firmie budowlanej, bylo w stanie kiepskim jesli chodzi o sprawy lakierniczne i blacharskie. Silnik byl po znacznym przebiegu bo rzedu 370tys km jednak chodzil jak zegarek!, przy 350tys byl zrobiony generalny remont. Silnik rozebrany na czesci pierwsze, wymienione wszystko co pokazywalo oznaki zuzycia wraz z pierscieniami na tlokach, regeneracja turbiny oraz wieloma innymi drobnostkami typu uszczelki, lozyska, srubki itp.
Na poczatku prezentowalo sie tak:
przejezdzilem jakis czas bezproblemowo i przed zima przyszla jedna malutka zmiana, felga pomalowana proszkowo na bialy kolor
Nastepnie przyszedl czas na odwiedziny u mechanika i zrobione zostalo:
-wymiana rozrzadu wraz z pompa wody
-spawanie tlumika srodkowego
-wymiana uszczelniaczy walków rozrzadu
-uszczelka pod pokrywe zaworów
-nowa chlodnica wody(stara ciekla)
-wymiana paskow napedzajacych alternator oraz kompresor z klimatyzacji
-wymiana plynu do wspomagania(okazalo sie, ze wlany byl jakis zly)
-wymiana sond lambda
-wymiana gum z amortyzatorów
-przedni grill w czarnym macie bez znaczka
-lampy dayline led black+nowe zarowki philips blue vision ultra.
-wymiana zamka drzwi kierowcy
-wymiana zarówek H3 w halogenach
-ustawienie zbieznosci kól
Wiem wiem, lampy byly okropne ale musialem przejsc ten okres :D
tutaj zdjecie po odebraniu od mechanika
Nastepnie niedlugo pózniej wlecial nowy gwint firmy MTS oraz felgi na lato 17" wraz z oponami 225/45. Felgi firmy ATS model Taurus SSL. Wtedy tez
zamontowany byl grill bez znaczka(wiocha straszliwa, wygladalo to jak passat ale tez musialem przejsc przez ten okres:D)
tak to wygladalo : :D
Potem dopadła mnie mała awaria, auto poszło do mechanika i zrobione zostało:
-cewka zapłonowa beru
-wtyczka kabla wysokiego napięcia
-swiece beru platynowe
-przepływomierz bosh
-pompa paliwa
-filtr paliwa
-sonda lambda przed katalizatorem bosh
Przy okazji został wymieniony wydech koncowy oraz wpadly dystanse na tył:
Potem auto poleciało do lakiernika aby zrobic poprawki, zlikwidowac wszystkie oznaki rdzy itp + wstepna polerka.
Potem wpadło pare zmian
-dokładki w kolor
-xenony wrócily na przód
-wkładka filtra powietrza pipercross
-downpipe zamiast katalizatora
Znowu przejezdzilem jakis czas i zawieszenie zaczelo dawac o sobie znać:)
zrobione zostalo:
komplet wahaczy ruville wraz z koncowkami drązków itp
drążki kierownicze lemforder 2x
poduszki tylne 2x
olej+filtr oleju
Nastepnie wrócił zimowy setup(miała przyjsc zima) zostały dystanse i wpadlo zimowe kółko
Nastepnie oryginalna pucha filtra poszła w odstawke i wpadł dolot SIMOTY
Pozniej wróciła stara felga, gwincik był podniesiony a auto poszlo na zabieg do spa, zalozona zostala powloka snow extreme/
poprawione zostaly tez lampy przednie
tak to wygladalo:
Nastepnie ostatnie zmiany, wpadła osłona termiczna na stożek z simoty, wpadł jeden nowy xenon, nowe letnie felgi oraz auto
znowu poszło w dół
chyba wszystko napisałem auto aktualnie wyglada jak wyżej i jezdzi bezproblemowo.
Na ten sezon planuje wrzucic jeszcze tip, zrobić program i zamontować nowy IC
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
ladne autko, na niektorych zdjeciach bardzo przypomina mi moje auto napewno 2001? bo zarowno przod auta i tyl przedliftowy
spryskiwacze lamp bedziesz zakladal?(pytam bo sam zamierzam spowrotem wrzucic HIDY ale nie chce znowu miec pogawedki z policja za brak spryskiwaczy)
Czym malowales dokladki? bo napisales ze w kolor ale widze ze prysniete sa poprostu na czarny mat, chyba ze to tylko tak na zdjeciach wyglada bo nie odbija sie w nich otoczenie tak jak w karoserii.
Nie wywala Ci bledu na pierwzej sondzie po wywaleniu kata? mi wywalalo i dop jak robilem program to tuner mi wylaczyl w kompie
moja rada wywal ten stozek zrob tipa pod seryjna puche bo nic ten stozek Ci nie da po za dzwiekiem.Moje zdanie takie ze stozek to nabijanie kasy. zastanow sie nad wiekszym turbo i wtryskami bo znajac zycie zrobisz program a po roku bedziesz twierdzil ze auto wolne i zamulone :D
powodzenia w modzeniu
spryskiwacze lamp bedziesz zakladal?(pytam bo sam zamierzam spowrotem wrzucic HIDY ale nie chce znowu miec pogawedki z policja za brak spryskiwaczy)
Czym malowales dokladki? bo napisales ze w kolor ale widze ze prysniete sa poprostu na czarny mat, chyba ze to tylko tak na zdjeciach wyglada bo nie odbija sie w nich otoczenie tak jak w karoserii.
Nie wywala Ci bledu na pierwzej sondzie po wywaleniu kata? mi wywalalo i dop jak robilem program to tuner mi wylaczyl w kompie
moja rada wywal ten stozek zrob tipa pod seryjna puche bo nic ten stozek Ci nie da po za dzwiekiem.Moje zdanie takie ze stozek to nabijanie kasy. zastanow sie nad wiekszym turbo i wtryskami bo znajac zycie zrobisz program a po roku bedziesz twierdzil ze auto wolne i zamulone :D
powodzenia w modzeniu
1.8T MrcZk'a hybryda itd
napewno 2001, luty- półlift
spryskiwacze narazie olewam, lampy są oryginalne a nie HID- ojciec tak jezdził 5 lat a teraz ja ponad rok i nikt sie nie przyczepił jak narazie :P
co do dokładek to jak mówisz, zderzaki zrzuciłem- zrobiłem podkład i poszło 3 warstwy sprayu+3 warstwy bezbarwnego. Na żywo wyglada spoko
błąd wywala cały czas mimo zainstalowanej oszukajki, rozebralem zegary i ładnie dokleiłem małą okrągłą naklejke która go maskuje bo denerwowal mnie w nocy :D
Pucha jest cała wyrzucona, mi sie podoba dzwiek tego stożka+nie odczułem, zeby auto straciło na mocy. Tip jest w planach.
Co do reszty to zależy od funduszy w tym roku
spryskiwacze narazie olewam, lampy są oryginalne a nie HID- ojciec tak jezdził 5 lat a teraz ja ponad rok i nikt sie nie przyczepił jak narazie :P
co do dokładek to jak mówisz, zderzaki zrzuciłem- zrobiłem podkład i poszło 3 warstwy sprayu+3 warstwy bezbarwnego. Na żywo wyglada spoko
błąd wywala cały czas mimo zainstalowanej oszukajki, rozebralem zegary i ładnie dokleiłem małą okrągłą naklejke która go maskuje bo denerwowal mnie w nocy :D
Pucha jest cała wyrzucona, mi sie podoba dzwiek tego stożka+nie odczułem, zeby auto straciło na mocy. Tip jest w planach.
Co do reszty to zależy od funduszy w tym roku
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
mavik0, Witam chyba widzialem Cie tzn Audi teraz w niedziele po 15 pod Auchanem w Mikolowie mialem tam malego spota z dobrymi znajomymi
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
*Jarecki* taak, widziałem kilka aut stało wiec domyslilem sie, ze jakies małe spotkano.
często sie tak spotykacie?
*bboykoti* prosze bardzo, jakos w polowie filmu slychac jak to działa jak obroty są wyżej, dodam, że pod obciążeniem odgłos zasysania powietrza przy dodawaniu gazu i wypuszczania jest duzo głosniejszy
to jest cały zestaw cold air intake z simoty, kosztował coś 330 zł i był dostepny na allegro(jakis sklep tuningowy go sprzedawał jako dolot do a4 1.8T a jako, ze to to samo to kupilem)
dobrze widzisz, z tyłu są dystanse 20mm na każde koło, pisałem o tym gdzies w poscie napewno :D
często sie tak spotykacie?
*bboykoti* prosze bardzo, jakos w polowie filmu slychac jak to działa jak obroty są wyżej, dodam, że pod obciążeniem odgłos zasysania powietrza przy dodawaniu gazu i wypuszczania jest duzo głosniejszy
to jest cały zestaw cold air intake z simoty, kosztował coś 330 zł i był dostepny na allegro(jakis sklep tuningowy go sprzedawał jako dolot do a4 1.8T a jako, ze to to samo to kupilem)
dobrze widzisz, z tyłu są dystanse 20mm na każde koło, pisałem o tym gdzies w poscie napewno :D
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
a roznie to bywa to stara dobra Paczka znajomych za czasow Calibry zreszta moja dziewczyna ma Cali wiec wiadomkamavik0 pisze:*Jarecki* taak, widziałem kilka aut stało wiec domyslilem sie, ze jakies małe spotkano.
często sie tak spotykacie?
Ale co niedziela od 19 godz. jest duzo autek roznej marki pod Norauto przy M1 Zabrze jestem tam co tydzien
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Bardzo dawno tu nie zagladałem, zmieniło sie troszke rzeczy.
-przednie lampy nowe depo na duzej soczewce
-cały tip z nierdzewki+ stożek simota który juz był
-w sródku komplet szarych skór sline
-przednie głosniki zmienione na nowy komplet JBL CS-6C (komplet przod + gwizdki)
-nowy przegub lewy
-uszczelniona i nabita klimatyzacja
-nowy mechanizm otwierania szyby kierowcy
-zaciski na żółto
-nowy akumulator 61ah
-wpadly dodatkowo dystanse na przod 20mm(tył juz był tez 20mm) na letniej feldzie ładnie równa kolo z nadkolem
-program na 170km/270nm
-blenda tył w mat i tablica bez ramki
Nie pamietam dokladnie czy to wszystko, aktualnie auto jezdzi na zimowym setupie czyli 16tkach alu org i duzej gumie. Letnia felga poleci w renowacje, najprawdopodobniej jasny grafit
Pare dodatkowych informacji, na gwincie mts zrobilem prawie 2 sezony i wszystko jest wciąż w porządku, zero stuków czy problemów, amorki suche.
Lampy dayline dawno zmienione na zamienniki oryginalow depo i takie polecam
Jesli chodzi o dayline to pasek LED w dzien prawie nie widoczny+bardzo psują wyglad auta.
Wrzucam troche zdjęc z różnych prac oraz jak auto aktualnie sie prezentuje.
TIP pod maską:
Komplet audio:
Srodek:
Przednie swiecidła:
zaciski:
blenda tył w mat:
letnie porownanie seria vs gwint
No i na sam koniec jak auto sie aktualnie prezentuje na zimowym setupie:
Wydaje mi sie, ze to wiekszosc z tego co ostatnio zostalo zrobione. Na lato szykuja sie jeszcze grubsze plany :D
-przednie lampy nowe depo na duzej soczewce
-cały tip z nierdzewki+ stożek simota który juz był
-w sródku komplet szarych skór sline
-przednie głosniki zmienione na nowy komplet JBL CS-6C (komplet przod + gwizdki)
-nowy przegub lewy
-uszczelniona i nabita klimatyzacja
-nowy mechanizm otwierania szyby kierowcy
-zaciski na żółto
-nowy akumulator 61ah
-wpadly dodatkowo dystanse na przod 20mm(tył juz był tez 20mm) na letniej feldzie ładnie równa kolo z nadkolem
-program na 170km/270nm
-blenda tył w mat i tablica bez ramki
Nie pamietam dokladnie czy to wszystko, aktualnie auto jezdzi na zimowym setupie czyli 16tkach alu org i duzej gumie. Letnia felga poleci w renowacje, najprawdopodobniej jasny grafit
Pare dodatkowych informacji, na gwincie mts zrobilem prawie 2 sezony i wszystko jest wciąż w porządku, zero stuków czy problemów, amorki suche.
Lampy dayline dawno zmienione na zamienniki oryginalow depo i takie polecam
Jesli chodzi o dayline to pasek LED w dzien prawie nie widoczny+bardzo psują wyglad auta.
Wrzucam troche zdjęc z różnych prac oraz jak auto aktualnie sie prezentuje.
TIP pod maską:
Komplet audio:
Srodek:
Przednie swiecidła:
zaciski:
blenda tył w mat:
letnie porownanie seria vs gwint
No i na sam koniec jak auto sie aktualnie prezentuje na zimowym setupie:
Wydaje mi sie, ze to wiekszosc z tego co ostatnio zostalo zrobione. Na lato szykuja sie jeszcze grubsze plany :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga