Oczywiście nic nie zmienia faktu, ze wizyta u gazownika musi być
z LPG na PB przy wysokich obrotach
Dzwoniłem do znajomego gazownika, z doświadczenia nie sprawił mi czy komuś kłopotów. Powiedział, żebym przyjechał bo być może jest ochrona wtryskiwaczy, a faktycznie miałem moze z 10L, nawet nie. Zatankowałem na full i jak narazie jest ok. Sprawdzanie szczelności i wgl wymiana reduktora gdzies ok rok temu. No ale znając moje szczęście.. Narazie jest dobrze, ale tak jak mrporpoise napisał, przy koncu odcina gaz. Dzieki wielkie za opinie, mam nadzieje, ze kiedyś i ja Wam bede mogł pomoc :D pozdro
Oczywiście nic nie zmienia faktu, ze wizyta u gazownika musi być
Oczywiście nic nie zmienia faktu, ze wizyta u gazownika musi być
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.
-
michal_bst
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
U mnie również. Gaz odcina wtedy i tylko wtedy gdy zbiornik jest pustyMazdomania pisze:Moja idzie do końca na LPGWSGarage pisze:Nie spotkałem się jeszcze z mocniejszym autem, które by nie odłączało gazu przy obrotach powyżej 6000
Więc albo kolega ma słabe graty albo gaz źle ustawiony.
[ Dodano: 2015-01-10, 16:31 ]
Nowa nie znaczy dobra. Jedź do dobrego serwisu na sprawdzenie.milio7 pisze:Myśle ze to wszystko jest ok, ponieważ instalacja gazowa jest praktycznie nowa.
[ Dodano: 2015-01-10, 16:45 ]
Ps. ja mam BRC Sequent p&d ale nie pamiętam już jakie wtryski dokładnie i reduktor. Ostatnio był serwis robiony.
michal_bst,
No może i słabe, instalacja BRC SEQUENT P&D, reduktor GENIUS MB, mam auto dopiero od 2 tygodni nie pełnych, w sumie to przez ostatni tydzień jeździłem:) nie mam takiego pojecia o instalacjach jak Wy, ale fajnie, ze pomagacie w jakiś sposob
[ Dodano: 2015-01-10, 19:44 ]
A dobra instalacja to jakiej firmy i mniej wiecej jakie koszta
No może i słabe, instalacja BRC SEQUENT P&D, reduktor GENIUS MB, mam auto dopiero od 2 tygodni nie pełnych, w sumie to przez ostatni tydzień jeździłem:) nie mam takiego pojecia o instalacjach jak Wy, ale fajnie, ze pomagacie w jakiś sposob
[ Dodano: 2015-01-10, 19:44 ]
A dobra instalacja to jakiej firmy i mniej wiecej jakie koszta
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.
-
michal_bst
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Szarpnięcia nie ma wgl, jak przycisne tak jak mówiłem, około 6tys obrotów to pipczy i przełącza na benzyne. Samochodem nie szarpie. Jak stoi na jałowym, to też równo chodzi, ogólnie równo przyśpiesza, tylko własnie jak dostanie w deche to przełącza. Jak pipczy to nie jade, bo troche sie boje ze cos spierdziele i beda kłopoty.. 
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
milio7 Reduktor masz za mały po prostu i tyle.
W mojej byłej 2.4Q miałem instalację BRC ze stagiem300 i reduktorem Gemius MB. Mnie przy niskim poziomie zbiornika też podczas redukcji i mocnym gazie przełączało na benzynę. Tragiczne wtryski Valteka zostały zmienione na inne lepsze
i po dobrym strojeniu u kolegi fassi1 autko duużo lepiej śmigało, chociaż ten MB wyrabiał się na styk, ale fassi1 poradził cobym zmienił reduktor też. No ale zamiast reduktora to zmieniłem autko
Polecam wymianę na reduktor (dobry to ACR01) i regulację instalki (pod obciążeniem też) i powinno być dobrze.
Pozdrawiam i życzę radości z bestii
W mojej byłej 2.4Q miałem instalację BRC ze stagiem300 i reduktorem Gemius MB. Mnie przy niskim poziomie zbiornika też podczas redukcji i mocnym gazie przełączało na benzynę. Tragiczne wtryski Valteka zostały zmienione na inne lepsze
Polecam wymianę na reduktor (dobry to ACR01) i regulację instalki (pod obciążeniem też) i powinno być dobrze.
Pozdrawiam i życzę radości z bestii
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No nie wiem czy to aż tak ważne , ja mam nowy reduktor KME silver , Stag 300 , Valteki czerwone i też kilka razy mi przełączył na PB ale w moim przypadku dochodzi podniesienie mocy bo auto jest po programie na może 180km . Tak czy siak ja stawiam na wtryskiwacze bo przy 150 km dawały rade ale tu już nie dają ,może stare już są i nie wyrabiają .Piotrek KNB pisze:Reduktor masz za mały po prostu i tyle.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 
-
mrporpoise
Patryk1981, Sam reduktor może sobie być do 200 kucy, pozostaje jeszcze kwestia montażu instalacji, miejsca wiercenia kolektora, długości wężyków, średnicy przewodów itd.
Ja mam odcinke przy końcówce zbiornika, ale mowa rzeczywiście o końcówce i o mocnym nagłym dodaniu gazu. W jazdę na maxa do ostatniej kropli nie uwierzę, bo po prostu ciśnienie spada tak bardzo, że odcinka idzie od czujnika ciśnienia. Po prostu michal_bst, prawdopodobnie masz tak ustawioną instalację, że przy spadku ciśnienia już odcina i pokazuje '0' w zbiorniku a w rzeczywistości pewnie kilka litrów tam jeszcze jest.
No w każdym razie, reguluj i daj znać co i jak
Ja mam odcinke przy końcówce zbiornika, ale mowa rzeczywiście o końcówce i o mocnym nagłym dodaniu gazu. W jazdę na maxa do ostatniej kropli nie uwierzę, bo po prostu ciśnienie spada tak bardzo, że odcinka idzie od czujnika ciśnienia. Po prostu michal_bst, prawdopodobnie masz tak ustawioną instalację, że przy spadku ciśnienia już odcina i pokazuje '0' w zbiorniku a w rzeczywistości pewnie kilka litrów tam jeszcze jest.
No w każdym razie, reguluj i daj znać co i jak
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak , generalnie masz całkowitą racjęmrporpoise pisze:Patryk1981, Sam reduktor może sobie być do 200 kucy, pozostaje jeszcze kwestia montażu instalacji, miejsca wiercenia kolektora, długości wężyków, średnicy przewodów itd.
michal_bst - faktycznie musisz podjechać na regulację ,tak jak ktoś tu pisał powinna to być regulacja w czasie jazdy z możliwie szerokim zakresem obrotów , ja za taką regulację razem z wymianą filtrów zapłaciłem 100 zł
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 
-
michal_bst
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
-
fan_quattro
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 78
- Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
- Lokalizacja: Puławy
I ja dorzucę swoje 3 grosze do dyskusji. Jakieś 2 tygodnie temu zaczęło mi przerzucać na benzynę podczas mocnego przyspieszania przy około 5000 obrotów, a kiedy było mniej gazu w zbiorniku to przy 4000. Kiedy zbiornik był pełny nie przełączało i ciągnął na gazie do samego końca tak jak do tej pory. A do tej pory przełączało na PB przy 4-5 tys obrotów tylko jeśli w zbiorniku było <5 l gazu i tak na zdrowy rozum powinno być (spadek ciśnienia a duży pobór chwilowy). Instalka STAG+HANA+AC-R01 na FARO 8mm.
Pomogło ustawienie ciśnienia (coś na kompie i śrubką na imbus pośrodku "dekla" reduktora AC- R01). Gazownikowi zajęło to może 2 minuty i znów można ciągnąć na LPG do końca:) Instalacja na gwarancji więc obyło się bezkosztowo.
Pomogło ustawienie ciśnienia (coś na kompie i śrubką na imbus pośrodku "dekla" reduktora AC- R01). Gazownikowi zajęło to może 2 minuty i znów można ciągnąć na LPG do końca:) Instalacja na gwarancji więc obyło się bezkosztowo.
-
Bawół1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Niekoniecznie gazownik uleczył problem. Widocznie spadek ciśnienia jest spory , reduktor za słaby. Podniósł ciśnienie na reduktorze aby jakoś to chodziło. Czy jest ok musiałbyś wiedzieć jaki jest spadek ciśnienia przy bucie w podłogę. Duży spadek zwykle równa się dużemu przerostowi ciśnienia po zamknięciu przepustnicy co może powodować problemy z otwarciem wtryskiwaczy lpg przez pewien czas po ostrym depnięciu (moze być odczuwalne jako szarpnięcie ).fan_quattro pisze:I ja dorzucę swoje 3 grosze do dyskusji. Jakieś 2 tygodnie temu zaczęło mi przerzucać na benzynę podczas mocnego przyspieszania przy około 5000 obrotów, a kiedy było mniej gazu w zbiorniku to przy 4000. Kiedy zbiornik był pełny nie przełączało i ciągnął na gazie do samego końca tak jak do tej pory. A do tej pory przełączało na PB przy 4-5 tys obrotów tylko jeśli w zbiorniku było <5 l gazu i tak na zdrowy rozum powinno być (spadek ciśnienia a duży pobór chwilowy). Instalka STAG+HANA+AC-R01 na FARO 8mm.
Pomogło ustawienie ciśnienia (coś na kompie i śrubką na imbus pośrodku "dekla" reduktora AC- R01). Gazownikowi zajęło to może 2 minuty i znów można ciągnąć na LPG do końca:) Instalacja na gwarancji więc obyło się bezkosztowo.









