jaką średnice ma katalizator na wejściu i wyjściu?? bo chcę jutro je wypatroszyć i wspawać w nie rurki
[ Dodano: 2014-05-22, 07:58 ]
włąsnie jestem po operacji wycinania katów.doły katalizatorów miałem lekko skruszone.zamiast nich wstawiłem rury i co??- i dupa.auto między 2,500 a 4,000 obr pierdzi jak polonez.zaraz zamawiam tłumiki przelotowe i wstawiam je i zobaczymy jaki będzie efekt.chcę tez usunąć środkowy ten wielki wydech i zastąpić go rurą a ostatni zostawić seryjny tylko wspawać większe końcówki
[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
i dzwięk na postoju i podczas jazdy
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
nie mam czasu i sprzętu na nagrywanie filmów.
zamiast katalizatorów wspawałem tłumiki przelotowe wyglądające jak katalizatory,one trochę zmniejszyły metaliczny dźwięk ale jeszcze pojawia się on w okolicach 3500obr
potem wywaliłem środkowy tłumik zostawiając końcowy seryjny.masakra w środku nie dało się wysiedzieć.buczał jak bmw 316 na przelocie.wstawiłem środkowy seryjny,wywalając końcowy,było znacznie lepiej.lekki basowy pomruk bez wielkiego hałasu.ostatecznie złożyłem do kupy cały układ tak jak był poza katalizatorami których wycięcie uważam za błąd i jak tylko sytuacja finansowa pozwoli kupuje nowe i zakładam spowrotem.
zamiast katalizatorów wspawałem tłumiki przelotowe wyglądające jak katalizatory,one trochę zmniejszyły metaliczny dźwięk ale jeszcze pojawia się on w okolicach 3500obr
potem wywaliłem środkowy tłumik zostawiając końcowy seryjny.masakra w środku nie dało się wysiedzieć.buczał jak bmw 316 na przelocie.wstawiłem środkowy seryjny,wywalając końcowy,było znacznie lepiej.lekki basowy pomruk bez wielkiego hałasu.ostatecznie złożyłem do kupy cały układ tak jak był poza katalizatorami których wycięcie uważam za błąd i jak tylko sytuacja finansowa pozwoli kupuje nowe i zakładam spowrotem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga