[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 lis 2014, 19:03
- Lokalizacja: Ostrowiec Św./Glauburg DE
[quote="rafal_m"]ADAC to niemiecki mobilklub. Problem "usuneli" kasujac bledy. Usuwa to problem do kolejnego jego wystapienia. Odpinanie kabelka to taki troche slaby pomysl, chociaz sam go zastosowalem u jednego z forumowiczow, ktory mial potrzebe. Sam osobiscie, to bym to rozebral i naprawil... a przynajmniej zobaczyl cos sie tam psuje, ale narazie musze poczekac ze swoja ciekawoscia, az problem wystapi u mnie - choc mam juz sporo ponad 300 tys u mnie blokada chodzi jak nowa.[/quote
Rafał rozbierzemy u mnie jak znajdę trochę czasu
Pozdrawiam.
Rafał rozbierzemy u mnie jak znajdę trochę czasu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Mozesz rozebrac i odpiac kabelek, nie pamietam koloru, ale jak masz miernik, to jeden jest masa, jeden jest plusem i odpinasz ten trzeci - blokada sie nie zalaczy;)Roberto11 pisze:Oni tylko skasowali błąd. W kablach nic nie ruszali. Auto aktualnie stoi... posiadam dostep do kompa,ale co dalej,jeśli skasowanie błedu jest tylko jednorazowe? Proszę o jakaś porade...
Mieszkam aktualnie w Niemczech, wiec taka usterka może mnie tutaj drogo kosztować w serwisie...
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Witam
Niestety dopadło i mój pojazd.... nawet słyszałem już kilka razy taką słabszą reakcję tej blokady.
Powiedzcie w którym bloku trzeba skasować błąd aby odblokować tą blokadę?
Druga sprawa to jak odkręcaliście te śruby blokady?
[ Dodano: 2014-12-11, 06:56 ]
Udało mi się uruchomić pojazd po wykasowaniu błędu w bloku 05.
Zastanawiałem się co może być przyczyną takiego zajścia i....
wcześniej zauważyłem że przy niskich temperaturach gdy auto stoi na zewnątrz to blokada kierownicy działa jakby w zwolnionym tempie... tzn. wolniej ją odblokowuje jakby energii miała mniej. Kiedy kilkakrotnie włożę i wyjmę kluczyk to rozchodzi się i jej prędkość powraca do normy... jakby smar gęstniał. Tak samo jak auto w środku się rozgrzeje blokada chodzi szybko.
Wczoraj prawdopodobnie po włożeniu kluczyka momentalnie włączyłem w pozycje zapłonu i komputer odnotował że blokada jeszcze się nie rozbroiła, a gość już chce palić auto i zonk.... zablokował kolejne próby.
Tak czy siak przede wszystkim przyczyny zajścia upatruję w blokadzie i jej oporach podczas niskich temperatur.
Będę chciał się w końcu do niej dobrać tylko moje pytanie czy ktoś i ewentualnie jak odkręcał takie chytre śruby od tej blokady i czy trzeba opuszczać lub demontować kolumnę?
Niestety dopadło i mój pojazd.... nawet słyszałem już kilka razy taką słabszą reakcję tej blokady.
Powiedzcie w którym bloku trzeba skasować błąd aby odblokować tą blokadę?
Druga sprawa to jak odkręcaliście te śruby blokady?
[ Dodano: 2014-12-11, 06:56 ]
Udało mi się uruchomić pojazd po wykasowaniu błędu w bloku 05.
Zastanawiałem się co może być przyczyną takiego zajścia i....
wcześniej zauważyłem że przy niskich temperaturach gdy auto stoi na zewnątrz to blokada kierownicy działa jakby w zwolnionym tempie... tzn. wolniej ją odblokowuje jakby energii miała mniej. Kiedy kilkakrotnie włożę i wyjmę kluczyk to rozchodzi się i jej prędkość powraca do normy... jakby smar gęstniał. Tak samo jak auto w środku się rozgrzeje blokada chodzi szybko.
Wczoraj prawdopodobnie po włożeniu kluczyka momentalnie włączyłem w pozycje zapłonu i komputer odnotował że blokada jeszcze się nie rozbroiła, a gość już chce palić auto i zonk.... zablokował kolejne próby.
Tak czy siak przede wszystkim przyczyny zajścia upatruję w blokadzie i jej oporach podczas niskich temperatur.
Będę chciał się w końcu do niej dobrać tylko moje pytanie czy ktoś i ewentualnie jak odkręcał takie chytre śruby od tej blokady i czy trzeba opuszczać lub demontować kolumnę?
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Mam zamiar w weekend odłączyć ale w moim przypadku sytuacja pośrednio zależy od temperatury gdyż ewidentnie słychać problemy z otwarciem blokady w niskich temperaturach. Kiedy rano wyjeżdżam z ciepłego garażu (około 18 st.C), blokada momentalnie się wyłącza. Po 8 godzinach stania na mrozie już tyle energii nie ma i słychać że to rozblokowanie przebiega dużo wolniej. Kilkakrotne szybkie włożenie i wyjęcie kluczyka, a co za tym idzie działanie blokady powoduje że działa coraz szybciej.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Tu masz trochę racji, zwłaszcza że jestem już po jednym takim incydencie to poco czekać na kolejny. Może w jakieś cieplejsze dni wrócę do tematu (tylko muszę uzbroić się w mini szlifierkęmasud pisze:tutaj chodzi o ilosc cykli stacyjka osiaga iles tys rozruchow i sie psuje


Przez chwilę pomyślałem że no tak nie będzie teraz dodatkowej blokady antykradzieżowej.... ale jakie to zabezpieczenie jeżeli bez problemu amatorzy cudzej własności w kilka sekund przez złącze diagnostyczne odpalają auto i deaktywują wszystko czym producent starał się zabezpieczyć auto.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
no ta blokada to jest raczej przed wlascicielem a nie przed zlodziejem...Bart_d pisze:Tu masz trochę racji, zwłaszcza że jestem już po jednym takim incydencie to poco czekać na kolejny. Może w jakieś cieplejsze dni wrócę do tematu (tylko muszę uzbroić się w mini szlifierkęmasud pisze:tutaj chodzi o ilosc cykli stacyjka osiaga iles tys rozruchow i sie psuje), a tymczasem wyjąłem pin z kostki (dosłownie 10 minut pracy) i jakoś na sercu mi lżej kiedy go uruchamiam
.
Przez chwilę pomyślałem że no tak nie będzie teraz dodatkowej blokady antykradzieżowej.... ale jakie to zabezpieczenie jeżeli bez problemu amatorzy cudzej własności w kilka sekund przez złącze diagnostyczne odpalają auto i deaktywują wszystko czym producent starał się zabezpieczyć auto.

Witam serdecznie,
postanowiłem napisać w tym temacie ponieważ mam podobny problem z zapłonem, jednak po przestudiowaniu tematu nie znalazłem odpowiedzi na mój temat.
Auto Audi A6 2010r. 2.0TDI. Objawy są następujące:
Podchodzę do auta, próbuje otworzyć auto z pilota kluczyka - nie działa. Drugi kluczyk to samo.
Mogę tylko otworzyć auto przekręcając zamek kluczykiem w drzwiach kierowcy. Centralny zamek bez problemu otwiera wszystkie drzwi, zapalają się wszystkie światła, światełka. Wsadzam kluczyk w stacyjke, słysze zwolnienie blokady kierownicy, radio zaczyna grać, navi działa normalnie, cała elektryka działa. Nie zapala się wyświetlacz FIS między zegarami. I koniec! Wciskam sprzęgło, przekręcam kluczyk w prawo, żeby odpalić - zero reakcji, nawet nie spróbuje zakręcić. Auto martwe!
W tym momencie muszę iść do bagażnika, zdjąć klemę z aku na pół minuty i wszystko działa jakby ręką odjął. Zaczyna działać centralny z pilota, wsiadam, auto kręci bez najmniejszego problemu i zapala. Co ciekawe, w tym momencie na FIS pokazuje się komunikat "Niski poziom naładowania akumulatora, akumulator naładuje się podczas jazdy".
Zdarzyło się to pierwszy raz ok miesiąc temu czyli zimą. Auto stało wtedy 3 dni. Pomyślałem, że aku słabe. Zostało naładowane profesjonalnym prostownikiem. Za kilka dni znowu to samo. Auto postało 2 dni i ta sama historia. Voltomierz na aku pokazuje 12.1V więc nie mało.
Potem zdarzyło się to znowu gdy auto stało ok 24godz. I znowu aku pokazuje ok 12V.
Zdejmuje klemę, zakładam i pali jak złoto, bez żadnych objawów słabego akumulatora (np. ciężki rozruch).
Symptomatyczne jest to, że już zawsze wiem kiedy mi nie odpali, bo centralny z pilota kluczyka nie działa jak chcę otworzyć.
Panowie forumowicze, cóż to może być?
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
postanowiłem napisać w tym temacie ponieważ mam podobny problem z zapłonem, jednak po przestudiowaniu tematu nie znalazłem odpowiedzi na mój temat.
Auto Audi A6 2010r. 2.0TDI. Objawy są następujące:
Podchodzę do auta, próbuje otworzyć auto z pilota kluczyka - nie działa. Drugi kluczyk to samo.
Mogę tylko otworzyć auto przekręcając zamek kluczykiem w drzwiach kierowcy. Centralny zamek bez problemu otwiera wszystkie drzwi, zapalają się wszystkie światła, światełka. Wsadzam kluczyk w stacyjke, słysze zwolnienie blokady kierownicy, radio zaczyna grać, navi działa normalnie, cała elektryka działa. Nie zapala się wyświetlacz FIS między zegarami. I koniec! Wciskam sprzęgło, przekręcam kluczyk w prawo, żeby odpalić - zero reakcji, nawet nie spróbuje zakręcić. Auto martwe!
W tym momencie muszę iść do bagażnika, zdjąć klemę z aku na pół minuty i wszystko działa jakby ręką odjął. Zaczyna działać centralny z pilota, wsiadam, auto kręci bez najmniejszego problemu i zapala. Co ciekawe, w tym momencie na FIS pokazuje się komunikat "Niski poziom naładowania akumulatora, akumulator naładuje się podczas jazdy".
Zdarzyło się to pierwszy raz ok miesiąc temu czyli zimą. Auto stało wtedy 3 dni. Pomyślałem, że aku słabe. Zostało naładowane profesjonalnym prostownikiem. Za kilka dni znowu to samo. Auto postało 2 dni i ta sama historia. Voltomierz na aku pokazuje 12.1V więc nie mało.
Potem zdarzyło się to znowu gdy auto stało ok 24godz. I znowu aku pokazuje ok 12V.
Zdejmuje klemę, zakładam i pali jak złoto, bez żadnych objawów słabego akumulatora (np. ciężki rozruch).
Symptomatyczne jest to, że już zawsze wiem kiedy mi nie odpali, bo centralny z pilota kluczyka nie działa jak chcę otworzyć.
Panowie forumowicze, cóż to może być?
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Witam ,
Dopadł mnie ten sam problem co kolegów, auto jezdziło bez problemów do wtorku. W srode gdy chciałem pojechac do pracy, auto nie reaguje na kluczyk czyli po włożeniu głucho i ciemno . Brak reakcji blokady na kluczyk, ciemnie zegary kompletna studnia.
Rygiel sie ne odzywa.
Po przestudiowaniu poprzednich postów z tym problemem próbowałem odblokowac sterownik vagiem 5053its pożyczyłem od znajomego i był problem bo sie nie łączył, po godzinie walki i telefonie do pomocy technicznej producenta który powiedził ze to nie mozliwe, zauważyłem ze vag łaczy sie tylko gdy otworze drzwi i możliwe to jest przez ok 2min , jak zgasna zegary zrywa połaczenie .Udało mi sie wykasowac błedy w module strtu i kierownicy j518. ale trwało to wiecznośc.
Na drugi dzień Poprosiłem znajomego mechanika by przyjechał i odblokował sterownik VCDSem , i znowu walka 2 minuty i zrywa polaczenie wachlowanie dzrzwiami co chwila ,wykrył błedy w wiekszości sterowników o nr 1100 i 0010 ale nie mógł ich wykasować. Klapa jak to wykasowac.
Co mam zrobic ,co sprawdzić?
Dopadł mnie ten sam problem co kolegów, auto jezdziło bez problemów do wtorku. W srode gdy chciałem pojechac do pracy, auto nie reaguje na kluczyk czyli po włożeniu głucho i ciemno . Brak reakcji blokady na kluczyk, ciemnie zegary kompletna studnia.
Rygiel sie ne odzywa.
Po przestudiowaniu poprzednich postów z tym problemem próbowałem odblokowac sterownik vagiem 5053its pożyczyłem od znajomego i był problem bo sie nie łączył, po godzinie walki i telefonie do pomocy technicznej producenta który powiedził ze to nie mozliwe, zauważyłem ze vag łaczy sie tylko gdy otworze drzwi i możliwe to jest przez ok 2min , jak zgasna zegary zrywa połaczenie .Udało mi sie wykasowac błedy w module strtu i kierownicy j518. ale trwało to wiecznośc.
Na drugi dzień Poprosiłem znajomego mechanika by przyjechał i odblokował sterownik VCDSem , i znowu walka 2 minuty i zrywa polaczenie wachlowanie dzrzwiami co chwila ,wykrył błedy w wiekszości sterowników o nr 1100 i 0010 ale nie mógł ich wykasować. Klapa jak to wykasowac.
Co mam zrobic ,co sprawdzić?
