Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...

Elektryka
ODPOWIEDZ
Roberto11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2014, 21:47
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Roberto11 » 04 gru 2014, 18:28

Oni tylko skasowali błąd. W kablach nic nie ruszali. Auto aktualnie stoi... posiadam dostep do kompa,ale co dalej,jeśli skasowanie błedu jest tylko jednorazowe? Proszę o jakaś porade...
Mieszkam aktualnie w Niemczech, wiec taka usterka może mnie tutaj drogo kosztować w serwisie...
Roberto11

nidi05
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lis 2014, 19:03
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Glauburg DE

Post autor: nidi05 » 04 gru 2014, 19:21

[quote="rafal_m"]ADAC to niemiecki mobilklub. Problem "usuneli" kasujac bledy. Usuwa to problem do kolejnego jego wystapienia. Odpinanie kabelka to taki troche slaby pomysl, chociaz sam go zastosowalem u jednego z forumowiczow, ktory mial potrzebe. Sam osobiscie, to bym to rozebral i naprawil... a przynajmniej zobaczyl cos sie tam psuje, ale narazie musze poczekac ze swoja ciekawoscia, az problem wystapi u mnie - choc mam juz sporo ponad 300 tys u mnie blokada chodzi jak nowa.[/quote


Rafał rozbierzemy u mnie jak znajdę trochę czasu <luzik> Pozdrawiam.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 05 gru 2014, 00:57

Roberto11 pisze:Oni tylko skasowali błąd. W kablach nic nie ruszali. Auto aktualnie stoi... posiadam dostep do kompa,ale co dalej,jeśli skasowanie błedu jest tylko jednorazowe? Proszę o jakaś porade...
Mieszkam aktualnie w Niemczech, wiec taka usterka może mnie tutaj drogo kosztować w serwisie...
Mozesz rozebrac i odpiac kabelek, nie pamietam koloru, ale jak masz miernik, to jeden jest masa, jeden jest plusem i odpinasz ten trzeci - blokada sie nie zalaczy;)

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 11 gru 2014, 06:56

Witam
Niestety dopadło i mój pojazd.... nawet słyszałem już kilka razy taką słabszą reakcję tej blokady.
Powiedzcie w którym bloku trzeba skasować błąd aby odblokować tą blokadę?
Druga sprawa to jak odkręcaliście te śruby blokady?

[ Dodano: 2014-12-11, 06:56 ]
Udało mi się uruchomić pojazd po wykasowaniu błędu w bloku 05.
Zastanawiałem się co może być przyczyną takiego zajścia i....
wcześniej zauważyłem że przy niskich temperaturach gdy auto stoi na zewnątrz to blokada kierownicy działa jakby w zwolnionym tempie... tzn. wolniej ją odblokowuje jakby energii miała mniej. Kiedy kilkakrotnie włożę i wyjmę kluczyk to rozchodzi się i jej prędkość powraca do normy... jakby smar gęstniał. Tak samo jak auto w środku się rozgrzeje blokada chodzi szybko.
Wczoraj prawdopodobnie po włożeniu kluczyka momentalnie włączyłem w pozycje zapłonu i komputer odnotował że blokada jeszcze się nie rozbroiła, a gość już chce palić auto i zonk.... zablokował kolejne próby.
Tak czy siak przede wszystkim przyczyny zajścia upatruję w blokadzie i jej oporach podczas niskich temperatur.
Będę chciał się w końcu do niej dobrać tylko moje pytanie czy ktoś i ewentualnie jak odkręcał takie chytre śruby od tej blokady i czy trzeba opuszczać lub demontować kolumnę?

masud

Post autor: masud » 11 gru 2014, 09:29

jak tej blokady nie odlaczysz to problem Bedzie powracal.temperatury nie maja tutaj rzadego znaczenia

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 11 gru 2014, 09:39

Mam zamiar w weekend odłączyć ale w moim przypadku sytuacja pośrednio zależy od temperatury gdyż ewidentnie słychać problemy z otwarciem blokady w niskich temperaturach. Kiedy rano wyjeżdżam z ciepłego garażu (około 18 st.C), blokada momentalnie się wyłącza. Po 8 godzinach stania na mrozie już tyle energii nie ma i słychać że to rozblokowanie przebiega dużo wolniej. Kilkakrotne szybkie włożenie i wyjęcie kluczyka, a co za tym idzie działanie blokady powoduje że działa coraz szybciej.

masud

Post autor: masud » 11 gru 2014, 16:49

wydaje ci sie mi to poszlo w upaly przy 30 stopniach i teraz w mrozy druga przygoda wiec to nie ma rzadego znaczenia jak jest temperatura":)

[ Dodano: 2014-12-11, 16:49 ]
tutaj chodzi o ilosc cykli stacyjka osiaga iles tys rozruchow i sie psuje

nidi05
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lis 2014, 19:03
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Glauburg DE

Post autor: nidi05 » 11 gru 2014, 23:02

Bart_d, Ja te ,,chytre śruby" nadciąłęm głębiej ;) na płaski wkrętak mini szlifierką <lol>

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 12 gru 2014, 06:36

masud pisze:tutaj chodzi o ilosc cykli stacyjka osiaga iles tys rozruchow i sie psuje
Tu masz trochę racji, zwłaszcza że jestem już po jednym takim incydencie to poco czekać na kolejny. Może w jakieś cieplejsze dni wrócę do tematu (tylko muszę uzbroić się w mini szlifierkę ;)) ), a tymczasem wyjąłem pin z kostki (dosłownie 10 minut pracy) i jakoś na sercu mi lżej kiedy go uruchamiam ;).
Przez chwilę pomyślałem że no tak nie będzie teraz dodatkowej blokady antykradzieżowej.... ale jakie to zabezpieczenie jeżeli bez problemu amatorzy cudzej własności w kilka sekund przez złącze diagnostyczne odpalają auto i deaktywują wszystko czym producent starał się zabezpieczyć auto.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 12 gru 2014, 07:02

Bart_d pisze:
masud pisze:tutaj chodzi o ilosc cykli stacyjka osiaga iles tys rozruchow i sie psuje
Tu masz trochę racji, zwłaszcza że jestem już po jednym takim incydencie to poco czekać na kolejny. Może w jakieś cieplejsze dni wrócę do tematu (tylko muszę uzbroić się w mini szlifierkę ;)) ), a tymczasem wyjąłem pin z kostki (dosłownie 10 minut pracy) i jakoś na sercu mi lżej kiedy go uruchamiam ;).
Przez chwilę pomyślałem że no tak nie będzie teraz dodatkowej blokady antykradzieżowej.... ale jakie to zabezpieczenie jeżeli bez problemu amatorzy cudzej własności w kilka sekund przez złącze diagnostyczne odpalają auto i deaktywują wszystko czym producent starał się zabezpieczyć auto.
no ta blokada to jest raczej przed wlascicielem a nie przed zlodziejem... ;)

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 15 gru 2014, 13:32

Informacyjnie...... po kilku dniach z odłączoną blokadą, nie zaobserwowałem żadnych skutków ubocznych oraz "0" błędów. Początkowo myślałem o reanimacji tego ustrojstwa, ale teraz sensu w tym nie widzę - jest ok <okok>

ariani
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 14 wrz 2014, 12:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: ariani » 21 gru 2014, 12:33

Witam
Odkąd we wrześniu odpiąłem kabel, to siadam do samochodu ze spokojną głową. I nie martwię się czy auto mi odpali czy nie. A jak mają go ukraść to i tak ukradną. Jest to szybki i efektowny sposób na pozbycie się blokady. Polecam ten sposób
Aurelian

lukulus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2013, 17:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: lukulus » 08 sty 2015, 11:43

Witam serdecznie,

postanowiłem napisać w tym temacie ponieważ mam podobny problem z zapłonem, jednak po przestudiowaniu tematu nie znalazłem odpowiedzi na mój temat.

Auto Audi A6 2010r. 2.0TDI. Objawy są następujące:
Podchodzę do auta, próbuje otworzyć auto z pilota kluczyka - nie działa. Drugi kluczyk to samo.
Mogę tylko otworzyć auto przekręcając zamek kluczykiem w drzwiach kierowcy. Centralny zamek bez problemu otwiera wszystkie drzwi, zapalają się wszystkie światła, światełka. Wsadzam kluczyk w stacyjke, słysze zwolnienie blokady kierownicy, radio zaczyna grać, navi działa normalnie, cała elektryka działa. Nie zapala się wyświetlacz FIS między zegarami. I koniec! Wciskam sprzęgło, przekręcam kluczyk w prawo, żeby odpalić - zero reakcji, nawet nie spróbuje zakręcić. Auto martwe!

W tym momencie muszę iść do bagażnika, zdjąć klemę z aku na pół minuty i wszystko działa jakby ręką odjął. Zaczyna działać centralny z pilota, wsiadam, auto kręci bez najmniejszego problemu i zapala. Co ciekawe, w tym momencie na FIS pokazuje się komunikat "Niski poziom naładowania akumulatora, akumulator naładuje się podczas jazdy".

Zdarzyło się to pierwszy raz ok miesiąc temu czyli zimą. Auto stało wtedy 3 dni. Pomyślałem, że aku słabe. Zostało naładowane profesjonalnym prostownikiem. Za kilka dni znowu to samo. Auto postało 2 dni i ta sama historia. Voltomierz na aku pokazuje 12.1V więc nie mało.
Potem zdarzyło się to znowu gdy auto stało ok 24godz. I znowu aku pokazuje ok 12V.
Zdejmuje klemę, zakładam i pali jak złoto, bez żadnych objawów słabego akumulatora (np. ciężki rozruch).

Symptomatyczne jest to, że już zawsze wiem kiedy mi nie odpali, bo centralny z pilota kluczyka nie działa jak chcę otworzyć.

Panowie forumowicze, cóż to może być?

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

FMT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2011, 11:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: FMT » 23 sty 2015, 17:46

Witam ,
Dopadł mnie ten sam problem co kolegów, auto jezdziło bez problemów do wtorku. W srode gdy chciałem pojechac do pracy, auto nie reaguje na kluczyk czyli po włożeniu głucho i ciemno . Brak reakcji blokady na kluczyk, ciemnie zegary kompletna studnia.
Rygiel sie ne odzywa.
Po przestudiowaniu poprzednich postów z tym problemem próbowałem odblokowac sterownik vagiem 5053its pożyczyłem od znajomego i był problem bo sie nie łączył, po godzinie walki i telefonie do pomocy technicznej producenta który powiedził ze to nie mozliwe, zauważyłem ze vag łaczy sie tylko gdy otworze drzwi i możliwe to jest przez ok 2min , jak zgasna zegary zrywa połaczenie .Udało mi sie wykasowac błedy w module strtu i kierownicy j518. ale trwało to wiecznośc.
Na drugi dzień Poprosiłem znajomego mechanika by przyjechał i odblokował sterownik VCDSem , i znowu walka 2 minuty i zrywa polaczenie wachlowanie dzrzwiami co chwila ,wykrył błedy w wiekszości sterowników o nr 1100 i 0010 ale nie mógł ich wykasować. Klapa jak to wykasowac.

Co mam zrobic ,co sprawdzić? :(

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 23 sty 2015, 21:50

Wkładasz kluczyk przekręcasz na zapłon ( mimo ze nie działa ) nie zamykasz drzwi wciskasz stop i sie łączysz ;) i kasujesz. Warunek akumulator musi być naładowany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja