Jaki akumulator do Audi a6c5 2.4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 gru 2014, 09:52
- Lokalizacja: Siedlce
Jaki akumulator do Audi a6c5 2.4
Witam,
Jaki akumulator przewiduje do tego modelu producent?
Można wstawić w niego 78AH/720 robiąc trasy 10 km dziennie (w jedną stronę i z powrotem) tak co 2-3 dni?
Czy lepiej wziąć 74/680A?
Czy będzie wiecznie nienaładowany?
Przychodza mrozy i mój 55AH słabo już kręci, -9 i lipa
PS. Ile Wy macie w swoich Audiczkach?
Słyszałem, od pewnego człowieka, że w swojej c5 ma 100ah Bosha, ale nie wiem czy to prawda, a trasy robi bardzo krótkie, 2 km dziennie. Ale raz na 2 tygodnie zrobi i ponad 100 km za raz. Ale to raz na 2 tygodnie długie trasy robi.
Jeżeli chodzi o pełne naładowanie akumulatora to taki 78ah/720A przy trasie 10 km dziennie w jedną stronę da radę naładować jeżeli chodzi o A6 C5? Czy musi być to więcej km? Jakiś jest na to wzór odnośnie pojemności akumulatora do km i pełnego naładowania? Bo nie wiem czy 78 to nie przesada?
Jaki akumulator przewiduje do tego modelu producent?
Można wstawić w niego 78AH/720 robiąc trasy 10 km dziennie (w jedną stronę i z powrotem) tak co 2-3 dni?
Czy lepiej wziąć 74/680A?
Czy będzie wiecznie nienaładowany?
Przychodza mrozy i mój 55AH słabo już kręci, -9 i lipa
PS. Ile Wy macie w swoich Audiczkach?
Słyszałem, od pewnego człowieka, że w swojej c5 ma 100ah Bosha, ale nie wiem czy to prawda, a trasy robi bardzo krótkie, 2 km dziennie. Ale raz na 2 tygodnie zrobi i ponad 100 km za raz. Ale to raz na 2 tygodnie długie trasy robi.
Jeżeli chodzi o pełne naładowanie akumulatora to taki 78ah/720A przy trasie 10 km dziennie w jedną stronę da radę naładować jeżeli chodzi o A6 C5? Czy musi być to więcej km? Jakiś jest na to wzór odnośnie pojemności akumulatora do km i pełnego naładowania? Bo nie wiem czy 78 to nie przesada?
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Wlepka w bagażniku i tam jeden z kodów wyposażenia, to kod akumulatora
9DA - battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB - battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC - battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A - battery 380 A (64 Ah)
J1B - battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C - battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D - battery 380 A (72 Ah)
J1E - battery 220 A (40 Ah)
J1F - battery 265 A (50 Ah)
J1G - battery 450 A (92 Ah)
J1L - battery 280 A (60 Ah)
J1N - battery 420 A (75 Ah)
J1P - battery 220 A (44 Ah)
J1R - battery 420 A (82 Ah)
J1S - battery 265 A (55 Ah)
J1T - battery 300 A (66 Ah)
J1U - battery 450 A (95 Ah)
J1V - battery 480 A (85 Ah)
J1X - battery 375 A (62 Ah)
J0A - battery 175 A (36 Ah)
J0B - battery 250 A (50 Ah)
J0C - battery 220 A (45 Ah)
J0D - BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F - battery 320 A (70 Ah)
J0G - battery 265 A (54 Ah)
J0H - BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J - battery 300 A (63 Ah)
J0K - battery 45 Ah (export)
J0L - battery 340 A (70 Ah)
J0M - battery 360 A (80 Ah)
J0N - battery 330 A (61 Ah)
J0P - battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q - battery 54 Ah (for export)
J0R - battery 380 A (80 Ah)
J0S - battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T - battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U - battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V - battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W - battery 410 A (88 Ah)
J0X - battery 400 A (88 Ah)
J0Y - battery 480 A (110 Ah)
J0Z - battery 520 A (110 Ah)
9DA - battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB - battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC - battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A - battery 380 A (64 Ah)
J1B - battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C - battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D - battery 380 A (72 Ah)
J1E - battery 220 A (40 Ah)
J1F - battery 265 A (50 Ah)
J1G - battery 450 A (92 Ah)
J1L - battery 280 A (60 Ah)
J1N - battery 420 A (75 Ah)
J1P - battery 220 A (44 Ah)
J1R - battery 420 A (82 Ah)
J1S - battery 265 A (55 Ah)
J1T - battery 300 A (66 Ah)
J1U - battery 450 A (95 Ah)
J1V - battery 480 A (85 Ah)
J1X - battery 375 A (62 Ah)
J0A - battery 175 A (36 Ah)
J0B - battery 250 A (50 Ah)
J0C - battery 220 A (45 Ah)
J0D - BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F - battery 320 A (70 Ah)
J0G - battery 265 A (54 Ah)
J0H - BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J - battery 300 A (63 Ah)
J0K - battery 45 Ah (export)
J0L - battery 340 A (70 Ah)
J0M - battery 360 A (80 Ah)
J0N - battery 330 A (61 Ah)
J0P - battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q - battery 54 Ah (for export)
J0R - battery 380 A (80 Ah)
J0S - battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T - battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U - battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V - battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W - battery 410 A (88 Ah)
J0X - battery 400 A (88 Ah)
J0Y - battery 480 A (110 Ah)
J0Z - battery 520 A (110 Ah)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 gru 2014, 09:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 gru 2014, 09:52
- Lokalizacja: Siedlce
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
czarus9999, wejdź na strone Boscha, jest katalog z pojemnościami przypisanymi do konkretnej pojemności silnika. Zasada jest taka, że z dwóch pojemności wybiera się większą.
8Ah to nie jest dużo. Ja zamiast 78Ah kupiłem 100Ah i jest gitara, wyższy prąd rozruchu, lepiej kręci silnikiem Poszukaj Bannera albo ukraińskiej Westy.
PS. _profil
pozycja "skąd"
8Ah to nie jest dużo. Ja zamiast 78Ah kupiłem 100Ah i jest gitara, wyższy prąd rozruchu, lepiej kręci silnikiem Poszukaj Bannera albo ukraińskiej Westy.
PS. _profil
pozycja "skąd"
To ja może wypowiem się na temat marki. Mam kiepskie doświadczenia z akumulatorami Bumar - ten ostatni wytrzymał u mnie jedynie 2,5 roku i padał nawet przy tych niewielkich przymrozkach. Obecnie zainwestowałem w Varta i jest dzień do nocy. Auto pali na dotyk (fakt, że nie było jeszcze dużych przymrozków więc nie było jak przetestować w takich warunkach atmosferycznych - ale wstępnie jestem zadowolony).
Akumulator zamówiłem w Motointegrator i odebrałem w Inter Cars na Powsińskiej 64. Taka jest procedura, bo trzeba przecież oddać stary model.
Akumulator zamówiłem w Motointegrator i odebrałem w Inter Cars na Powsińskiej 64. Taka jest procedura, bo trzeba przecież oddać stary model.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Podłączę się ze swoim pytaniem.
Jak ma sie wydajność akumulatora do alternatora? Czy jeśli akumulator ma wydajność przykładowo 630A, to czy alternator podoła w jego ładowaniu?
Na naklejce mam kod J0L.
Rozglądałem się troszeczkę i nie widziałem żadnych akumulatorów o wydajności 340A. Są tylko większe
Spośród producentów zastanawiam się nad Bosch-em.
Czy to będzie dobry wybór?
Jak ma sie wydajność akumulatora do alternatora? Czy jeśli akumulator ma wydajność przykładowo 630A, to czy alternator podoła w jego ładowaniu?
Na naklejce mam kod J0L.
Rozglądałem się troszeczkę i nie widziałem żadnych akumulatorów o wydajności 340A. Są tylko większe
Spośród producentów zastanawiam się nad Bosch-em.
Czy to będzie dobry wybór?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Wydajność akumulatora (prąd rozruchu wg pewnej normy) nie ma nic wspólnego z wydajnością alternatora.
Pojemność czyli 70Ah już bardziej.
Niezbyt polecam, już chyba lepiej Varta, ale to chyba więcej od szczęścia dziś zależy.
Pojemność czyli 70Ah już bardziej.
Bo czasy się zmieniły i wydajności prądowe (prądy rozruchu) się zmieniły przez te kilkanaście lat. Po za tym mamy też kilka norm prądów rozruchu.Moreno pisze:Rozglądałem się troszeczkę i nie widziałem żadnych akumulatorów o wydajności 340A. Są tylko większe
Moreno pisze:Spośród producentów zastanawiam się nad Bosch-em.
Niezbyt polecam, już chyba lepiej Varta, ale to chyba więcej od szczęścia dziś zależy.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga