Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Brak mocy notlauf

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pona-91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 30 paź 2014, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

[ AFN 1.9 110 KM] Notlauf na zimnym silniku , przyczyna? tur

Post autor: pona-91 » 07 gru 2014, 22:59

Witajcie mam problem bo od czasu do czasu po depnięciu gwałtownie na zimnym łapie notlaufa , zaworek od turbo był podmieniany z tym od egr, wszystkie przewody podciśnienia wymienione , a jak się rozgrzeje można jeździć i jeździć z gazem w podłodze i nie łapie?
jest sens sprawdzać przepływomierz? czy od razu turbo na stół ? co sądzicie?

Awatar użytkownika
ancek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 29 lip 2010, 18:24
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: ancek » 08 gru 2014, 19:55

tu nie auto jest winne a kierowca.
pewnie znowu trafiło w ręce miłośnika deptania na zimnym ;)
Obrazek
141PS /326Nm

Awatar użytkownika
pona-91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 30 paź 2014, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: pona-91 » 10 gru 2014, 22:41

kolego wyżej raczej do tej grupy nie należę, jeśli autem przejdę na niskich obrotach z 5 km i chce podkręcić przy wyprzedzaniu i notlauf? to chyba coś jest nie tak nie sądzisz? ale jak widać niektóre osoby tylko potrafią spamować a nie pomóc i napisać swoje zdanie.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 gru 2014, 23:11

pona-91, zrób loga dynamicznego 003+008+011
motostacja - części samochodowe.

Albert Walker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Mierzyn

przeładowanie powietrza

Post autor: Albert Walker » 08 lut 2015, 19:59

Witam Panowie i Panie :) a co oznacza błąd,,przeładowanie powietrza-sporadycznie".Podczas przyspieszania auto wchodzi w tryb awaryjny.Proszę o pomoc bo tak sie nie da jeździć

damianio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 10 lut 2012, 13:21
Lokalizacja: Łuków

Post autor: damianio » 08 lut 2015, 21:21

lepiej podaj kod bledu
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.

Albert Walker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Mierzyn

Post autor: Albert Walker » 09 lut 2015, 20:44

Przepraszam najmocniej, żle odczytałem treść błędu.Bład który się wyświetlił to : ,,00575-Przepływomierz powietrza 17-10-Róznica doregulowana-sporadycznie''

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 09 lut 2015, 21:18

kolego a że tak zapytam, czy nie dojeżdżasz mniej niż przykładowo 10 km do pracy, odcinek taki na którym silnik się nie zagrzeje i taki na którym go nie przegonisz?
Miałem to samo, na tym forum jeden z użytkowników polecił mi pojechać na autostrade. 3ci, 4ty bieg. trzymać wysokie obroty około 3500rpm. Jeżli złapie notlaufa zjazd na pobocze i znów to samo. I z czasem coraz mocniej przyśpieszać. Po przejechaniu 15 kilometrów oczywiście na uprzednio rozgrzanym silniku to wszystko ustąpiło. Nie wiem jak, dlaczego ale po prostu pomogło. Może warto spróbować, zaszkodzić raczej na pewno nie powinno.

Albert Walker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Mierzyn

Post autor: Albert Walker » 09 lut 2015, 21:37

Tak zrobie jak mówisz bo poprostu może trzeba go odmulić.Kupiłem to auto od 69 latka więc można przypuszczać że nie deptał zbyt mocno tym bardziej, że mówił że auto pali 5,5-6litrów.Ja też nigdy nieprzekroczyłem 3500rpm, przeważnie tak do 2500rpm.Dzięki wielkie za podpowiedź, mam nadzieje ze problem zniknie

icedfan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: RZESZOW

Post autor: icedfan » 09 lut 2015, 22:43

Panowie mam pytanie nie wiem czy w dobrym temacie ale przy okazji, wy-regenerowana turbina, wymieniony jakiś tam zawór bo podobno to była jego przyczyna że turbo nie działało, mechanik mówił że turbinę musi jeszcze ustawić zgodnie z komputerem a nie tak jak ją ustawił na teraz,ale chodzi mi o to czy turbo powinno się włączać od 2tys obrotów? i DO ilu obrotów powinno dawać turbo ?

Albert Walker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Mierzyn

Post autor: Albert Walker » 09 lut 2015, 22:53

Nie jestem pewny ale nasze turbiny dają już przy niskich obrotach a naj bardziej odczuwalny przyrost mocy to coś około 1800rpm. Turbina ze zmienna geometrią łopatek ma za zadanie wyeliminować tzw.turbo dziure

icedfan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: RZESZOW

Post autor: icedfan » 10 lut 2015, 11:25

bo u mnie zauważyłem jest coś takiego że turbo się włączy tam przy 1800-1900rpm i wyłączy się zaraz po przekroczeniu 2000rpm czasami czuje że trwa dłużej to turbo (powyżej 2000 rpm ) a czasami właśnie zaraz po 2000 rpm, czy to by była ta turbo dziura? i tak ogólnie do ilu rpm turbo ma chodzić? do końca obrotomierza ?

Albert Walker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Mierzyn

Post autor: Albert Walker » 11 lut 2015, 12:44

Niestety nie pomogło przegonienie auta, ma ktoś jakieś podpowiedzi co sprawdzić.Z góry dzięki

tkonrada

Post autor: tkonrada » 12 lut 2015, 21:22

Albert Walker pisze:Nie jestem pewny ale nasze turbiny dają już przy niskich obrotach a naj bardziej odczuwalny przyrost mocy to coś około 1800rpm. Turbina ze zmienna geometrią łopatek ma za zadanie wyeliminować tzw.turbo dziure
Turbina napędzana jest spalinami więc chodzi od momentu odpalenia samochodu tu macie filmik

W załączniku wykres jak rośnie ciśnienie na przykładzie 1.9 tdi AJM

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

[ AFN 1.9 110 KM] A6 C5 AFN niekiedy nie odpala. traci moc

Post autor: adrian510 » 17 paź 2015, 20:10

Witam.Od pewnego czasu moja A6 lubi miec problemy z rozruchem.Sytuacja typu jadę do sklepu, wracam po 5 min np i auto juz nie pali, na plak załapie i gaśnie, ko kilku próbach auto odpala i nastepne około 10 rozruchów bezproblemowych.Mam również wrażenie że auto niekiedy traci troszkę moc.Brak błedów na kompie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga