A6 C5 1.8T Gaśnie i Ciężko odpala zimny
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
A6 C5 1.8T Gaśnie i Ciężko odpala zimny
Cześć
, mam problem z jedna z moich a6 c5 z silnikiem 1.8t i nie wiem co może być przyczyną
....chodzi o to ze jak postoi pare godzin a wgl.juz noc strasznie ciężko go odpalic ... Silnik odpali na benzynie da sie raz wkręcić na obroty po czym od razu gaśnie 😞... Trzeba proces powtórzyć kilkanaście razy i wtedy gdy sie troche podgrzeje udaje sie go odpalić na gazie ... Dodam ze na gazie chodzi leiej niż na benzynie również jak bylo cieplej odpalal na nim bez problemu gdy mialem problem odpalenia na benzynie...Nie wiem gdzie szukac przyczyny takiego zachowania bo gdyby byly to cewki nie miałby mocy chyba rowniez po nagrzaniu ? Jak sie rozgrzeje na gazie chodzi bdb ... Ale na benzynie kuleje caly czas. Proszę o pomoc bo takim odpalaniem zabije nowy rozrusznik i ako 😞... Pozdrowienia
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Mazdomania pisze:Jakie masz błędy w VAG-uIle paliwa w zbiorniku
Odpal go na gazie w trybie awaryjnym.
Paliwa mam zazwyczaj okolo 15 litrow... Do Vaga jak go podpinalem ostatnio nie bylo właśnie błędów ale musialbym to powtórzyć teraz jak sie ochlodzilo. Dodam ze wskazania temperatury na zewnątrz sa mocno zaniżone na wyświetlaczu... Odpalenie go na gazie przy ujemnych temperaturach jest niewykonalne ... Mowie oczywiście o zimnym silniku . Jak bylo ok +10 to odpalalem na gazie.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
15 litrów to +/- rezerwa chyba, więc za mało przy aucie zasilanym gazem i pompkę paliwa można szybko "ubić".
Ja bym sprawdziła błędy na VAG-u, jeśli nie ma, odpaliła auto awaryjnie na LPG, jeśli odpali i chodzi dobrze to sprawdziła filtr i pompkę paliwa.
Dlaczego? Od prawie 8 lat jeżdżę autami z gazem i nigdy w zimie nie miałam problemów z odpalaniem na nim auta.radek_s4 pisze:Odpalenie go na gazie przy ujemnych temperaturach jest niewykonalne ...
Ja bym sprawdziła błędy na VAG-u, jeśli nie ma, odpaliła auto awaryjnie na LPG, jeśli odpali i chodzi dobrze to sprawdziła filtr i pompkę paliwa.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
No zawsze w moich 4.2 tez nie bylo problemow z odpaleniem na gazie a to pierwsza moja 1.8t do jazdy na codzien i myślałem ze to normalne że nie chce w mrozie na gazie zaskoczyć za pierwszym razem. Jak ja sie dlugo pomęcz to zapali ale szkoda silnika 😞 sprawdzę jutro vagiem co pokarze i dam znać.Mazdomania pisze:15 litrów to +/- rezerwa chyba, więc za mało przy aucie zasilanym gazem i pompkę paliwa można szybko "ubić".Dlaczego? Od prawie 8 lat jeżdżę autami z gazem i nigdy w zimie nie miałam problemów z odpalaniem na nim auta.radek_s4 pisze:Odpalenie go na gazie przy ujemnych temperaturach jest niewykonalne ...
Ja bym sprawdziła błędy na VAG-u, jeśli nie ma, odpaliła auto awaryjnie na LPG, jeśli odpali i chodzi dobrze to sprawdziła filtr i pompkę paliwa.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
metyoo, jak za pierwszym razem od razu na gazie złapie i będzie równo pracował to nie zamarznie parownik, ale jak za pierwszym nie załapie, pójdzie gaz który przy rozprężaniu ma chyba -30 to wtedy faktycznie parownik zamrozi. Choć zawsze można go polać gorącą wodą
Kurcze miałam 2 auta, które tylko na gazie chodziły i całą zimę tylko na gazie odpalały i nie było problemu
radek_s4, Kiedy w aucie filtr paliwa wymieniałeś ? Skoro w lecie auto normalnie odpala na LPG i chodzi dobrze, a na paliwie ma problemy i z paleniem na zimnym i później na ciepłym nie chodzi jak trzeba to na moje coś z układem paliwowym - choć mogę się mylić.
radek_s4, Kiedy w aucie filtr paliwa wymieniałeś ? Skoro w lecie auto normalnie odpala na LPG i chodzi dobrze, a na paliwie ma problemy i z paleniem na zimnym i później na ciepłym nie chodzi jak trzeba to na moje coś z układem paliwowym - choć mogę się mylić.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
No rok juz chyba minal ... Od wymiany tylko zastanawia mnie to ze najgorzej na benzynie chodzi do 3,5 tys ... Najczęściej wtedy kuleje powyżej wkręca sie ladnie. Musze pomyśleć nad tym układem ... A cewki raczej powinny być ok ?Mazdomania pisze:metyoo, jak za pierwszym razem od razu na gazie złapie i będzie równo pracował to nie zamarznie parownik, ale jak za pierwszym nie załapie, pójdzie gaz który przy rozprężaniu ma chyba -30 to wtedy faktycznie parownik zamrozi. Choć zawsze można go polać gorącą wodąKurcze miałam 2 auta, które tylko na gazie chodziły i całą zimę tylko na gazie odpalały i nie było problemu
![]()
radek_s4, Kiedy w aucie filtr paliwa wymieniałeś ? Skoro w lecie auto normalnie odpala na LPG i chodzi dobrze, a na paliwie ma problemy i z paleniem na zimnym i później na ciepłym nie chodzi jak trzeba to na moje coś z układem paliwowym - choć mogę się mylić.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Mialem juz tyle silnikow i nigdy nie spotkałem sie z takimi objawami nawet przy odlaczonej przeplywce czyżby w tym małym bylo inaczej ? ... Komputer nie wykazywał problemów z nią wcześnie... I chyba na gazie by byl ten sam efekt ? Kupiłem właśnie filtr paliwa zacznę od tegorafoo pisze:sprawdz przeplywomierz powietrza
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
-
Schiller_Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
rafoo
ja sie borykam z podobnym problemem, aczkolwiek auto bez gazu i na wolnych wypadaja zaplony a auto nie gasnie. silnik to tez 1.8t audi a4 02r. wymienilem juz pekniety trujnik od odmy pod kolektorem, bo trzymal obroty powyzej 1tys. blad jaki jest to spadek cisnienia mdz turbo a przepustnica. uklad teraz jest szczelny, bo zatkam waz toi prawie gasnie.
-
radek_s4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Właśnie wymieniłem filtr paliwa ... w środku bylo nieciekawie
. Odpalilem go na PB i nie zgasl bez dodania gazu , niestety jak dodałem gazu zaczął pyrkotac strzelać i zgasl. Najgorzej jest od 1200 do 3000 obrotów. Teraz jak sie rozgrzal godzi na benzynie tylko mało plynnie na gazie znacznie lepiej. Czy bawić sie w podmianke świec czy skoro tak ładnie chodzi na gazie zostawić je ? Macie jakies pomysły ? I gdzie jest czujnik temperatury
?
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >








