Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.7T Quattro Avant

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 sie 2014, 21:02

Słuchaj, nie mam czasu na pierdoły, a tym bardziej na udowadnianie komuś czegoś. Chcesz sobie pojeździć 2.7T to sobie kup, albo wypożycz <figielek>

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 29 sie 2014, 21:14

metyoo, Co do spalania to u mnie jest podobnie, a nawet mniej. Średnio na fisie mam około 12-13 litrów(nie jeżdżę po mieście w korkach). Tankuję zawsze 98 lub jak mam możliwość to 100 na Shellu.

Anielski napraw auto <figielek>

Anielski

Post autor: Anielski » 29 sie 2014, 21:24

Czemu się tak irytujesz...???Przecież to ja chcę Ci coś udowodnić,a nie Ty mnie ;) W dalszym ciągu zapraszam do siebie...,a co do 2,7 ---jeździłemmm :p

[ Dodano: 2014-08-29, 21:24 ]
emilzizi, Nie muszę naprawiać,bo moje spalanie jest realne <okok> ,a jak ktoś pisze,że 2.4 silnik pali mu po mieście 13 ,to powinien sobie w łeb strzelić <okok>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 sie 2014, 21:24

emilzizi, najwyraźniej się nie znamy <lol> U Ciebie wychodzi mniej, bo mój MELEX jest przerobiony na kuchenkę.
PS. pozwoliłem sobie wrzucić link z raportem spalania Zbyszka
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 29 sie 2014, 22:46

To, że moje spalanie będzie przywoływane jako przykład "oszczędności", to chyba ostatnia rzecz, jakiej mogłem się spodziewać <hura> . Oby moi znajomi nie trafili na ten wątek <rotfl>
metyoo pisze:Po drugie, zapytaj kolegę zbig_wwl jakie ma spalanie w warszawie i automacie.
metyoo pisze:pozwoliłem sobie wrzucić link z raportem spalania Zbyszka
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202
metyoo - no przesadziłeś z tym automatem <lol> i W-wą nieco też, ale za to u mnie cięższy allroad i faktycznie spalanie traktowane przez wielu jako niewiarygodne (jest ciężko, ale muszę z tym żyć <radocha> ).
Poprzednie A6 BiT (też manual) spalało mi średnio 13-14l LPG, a rekord "trasowy" też miałem 11l LPG, więc Twoje "małe" spalanie mnie akurat nie dziwi. Z kolei mój rekord max to coś ~20l/100, chociaż w kwestii "max", to myślę że przy odrobinie chęci, każdy wynik jest do zrobienia <luzik>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 sie 2014, 22:56

A to przepraszam, wkręciłem sobie, że masz awtomata. <rotfl>
Ale tak już jest, 2.7T mistrzem oszczędności nie jest, bo od tego jest 1.9TDI, ale to nie znaczy, że musi żłopać jak lambo.
Tym sposobem mamy 3:1, dalszą polemikę n.t. spalania uważam za zbędną, bo po pierwsze nie o tym temat, a drugie nie ma sensu bicia piany. <okok>

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 29 sie 2014, 23:12

Włożyłeś już głowy z wolnossaka? Interesuje mnie, na ile (nawet subiektywnie), zmienia to ch-kę silnika?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 30 sie 2014, 08:05

Właśnie jestem na etapie regeneracji głowic, po wszystkim dam znać. Miały być głowy od 2.4, bo wałki ssące są takie same jak w RS4, ale sprzedający (nie) wiedział co sprzedaje i okazało się, że pochodzą od 2.8. Tak czy owak, i tak są podobno lepsze bo i tak kanały ssące są większe, a wałki, mimo, że nie RSowe, mają "lepsze" krzywki od seryjnych w 2.7T.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 30 sie 2014, 13:08

planujesz cos robic z suszarkami? bo jesli nie to czapki z ostrymi walkami nie bardzo maja sens. przynajmniej w r4 tak jest.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 30 sie 2014, 15:01

Narazie pójdą tyko na warsztat i będą regenerowane (jeśli trzeba), bo po zdjęciu głowic i tak będę miał je na wierchu. Póki co mam inne wydatki, a k04, albo frankeny do tanich nie należą. Wolę zainwestować w interes. <rotfl>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 16 lip 2015, 08:56

UPDATE:
Dzieło zniszczenia rozpoczęte.

Obrazek

Obrazek

Silnik na wierzchu, wczoraj wpadło nowe sprzęgło z RS4.

Obrazek

Dzisiaj mam zamiar powoli zabrać się za głowice.
Mam już zregenerowane głowiczki z 2.8, więc będę sobie je powoli składał.
Głowice z 2.8, zamiast 2.4,bo niestety sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Miały być 2.4, po zakupie i rozebraniu okazało się, że pochodzą z 2.8,ale nadal pasują, a przynajmniej powinny <lol>
Najpierw muszę jeszcze porządnie obmyć silnik, bo cały zasyfiony. Niestety nie obyło się bez skręceń i złamań :/


Up.

Odma przed i po czyszczeniu. Była niemal całkowicie zapchana, zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika?

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Obrazek

Czapy na swoich miejscach.
Obrazek

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 26 sie 2015, 15:09

Nadeszły długo oczekiwane fanty:
kompletny zawias przód + przeguby + rdzenie suszarek
Obrazek

Bohun221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
Imię: Bartek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bohun221 » 29 sie 2015, 14:40

No ładnie ją rezasz :D czekam na efekt końcowy i powodzenia
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 30 sie 2015, 21:34

metyoo, trzeba było hybrydy robić ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Jarasso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 mar 2015, 19:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jarasso » 31 sie 2015, 11:13

Witaj, fajnie, że wszystko robisz sam, w jaki efekt celujesz na tych głowicach?
Dużo frajdy i zapału życzę!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja