Poniżej zdjątka robione na szybko. Jak umyję samochód i troszkę go ogarnę w środku (używany w pracy) to porobię kolejne i wrzucę.
Z wyposażdenia:
- 6x Airbag
- tapicerka Skóra+alcantara
- grzane dupy
- pełna elektryka
- ori. radyjko Concert II
- mała navi
- pełny FIS
- szyberek
- tempomacik
- kółka 17" 235x45
- xenon
- lakier czarna perła
- "pakiet" brak emblematów na tylnej klapie - zamaskowany skur...syn pod maską
standardów wymieniał nie będę
Oprócz planowanego programu na ~300KM nie planuję większych modyfikacji, bo mi się podoba tak jak jest.
Z planowanych modów to tylko to co daje jakikolwiek komfort, czyli:
- ?wiatła dzienne
- Coming/Leaving Home
Jakaś hydrografika pod maskę i to by było na tyle
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez metyoo, łącznie zmieniany 7 razy.
Gratulują pięknej sztuki z jeszcze piękniejszym silnikiem. Opowiedz coś o wyposażeniu i czekamy za fotami. Planujesz jakieś mody w przyszłości? Te felgi tylko coś toporne się wydają, nie pasujące do tak żwawego silnika
tyle ile mu wleję w trasie 130-140km/h na tempomacie ok.11,5ltr
w mieście (ciulaty angielski gaz) 20-25ltr, ale zaznaczam, że po mieście zwykle krótkie odcinki i na skrzyżowaniach/ rondach w palnik (oczywiście po rozgrzaniu)
w polskich warunkach go jeszcze dobrze nie sprawdziłem, bo wyjechałem dwa dni po założeniu instalacji LPG...
i 40Nm
Tak na poważnie na gwiazdkę autko dostanie prezencik w postaci programu na ok. 320KM u Autoseby
[ Dodano: 2012-12-18, 12:53 ]
Nabyłem drogą kupna na alegroszu coś takiego: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=2859166580
Jak zajadę do kraju będziemy modzić Oczywiście jakieś fotostory dla ciekawskich i potomnych wrzucę na forum, no i oczywiście efekty.
Do tego polerka kloszy i czyszczenie lamp w środku, bo jak na zenona to średnio świecą...
[ Dodano: 2013-01-01, 21:48 ]
Do kompletu dołączona jest gwarancja 24 miesiące, szybkozłączki, końcówki zaciskowe i schematy podłączenia. Są trzy sposoby podłączenia, jeden z nich dotyczy opcji Coming/Leaving Home, którą wybrałem
Zaczynamy od rozmontowania dolnej części obudowy kolumny kierowniczej.
Odkręcamy zaznaczone śruby:
Podnosimy obudowę, która jest na "wtrzaski" i zakrywa dwie ostatnie śruby, które trzeba odkręcić
Obudowa schodzi, trzeba pamiętać o wypięciu gniazda OBD i lampki oświetlenia nóg
Odkręcamy skrzynkę bezpieczników (2 śrubki) i wpinamy się w instalację za pomocą dołączonych szybkozłączek.
Fioletowe przewody podpinamy do przewodów świateł drogowych, biały z żółtym paskiem i biały z czarnym paskiem (w skrzynce 18 i 19).
Zielony przewód podłączamy do zielonego przewodu pozycyjnych (strona nieistotna), w skrzynce bezpiecznik nr. 22, albo 23.
ÂŻółty przewód podłączamy do niebiesko-czarnego przewodu w skrzynce nr.06.
A wygląda to tak:
Pomarańczowy przewód (zasilanie po stacyjce) podpiąłem pod cienki czerwony przewód (są 3 czerwone) w wiązce przewodów ze stacyjki.
Pozostaje jeszcze kwestia zasilania. Podłączyłem się bezpośrednio pod akumulator za pomocą końcówek zaciskowych z zestawu:
Skręcamy i składamy wszystko z powrotem zusammen do kupy i cieszymy się efektem, wygodą i oszczędnością żarników zenona :D
Pozostaje jeszcze polerka kloszy i sprawa lamp będzie załatwiona :D
Jak na razie problemów z gazem żadnych. Mył co prawda problem z jednym wtryskiwaczem, bo lał, ale na gwarancji wymieniony i to tyle. Co jakiś czas podpinam kabelek i sprawdzam korekty w sterowniku LPG, ale oprócz wymiany filtrów i tego wtrysku nie było tak naprawdę nic robione...