
[A6 C5] 2.7T Quattro Avant
Czemu się tak irytujesz...
?Przecież to ja chcę Ci coś udowodnić,a nie Ty mnie
W dalszym ciągu zapraszam do siebie...,a co do 2,7 ---jeździłemmm
[ Dodano: 2014-08-29, 21:24 ]
emilzizi, Nie muszę naprawiać,bo moje spalanie jest realne
,a jak ktoś pisze,że 2.4 silnik pali mu po mieście 13 ,to powinien sobie w łeb strzelić 



[ Dodano: 2014-08-29, 21:24 ]
emilzizi, Nie muszę naprawiać,bo moje spalanie jest realne


- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
emilzizi, najwyraźniej się nie znamy
U Ciebie wychodzi mniej, bo mój MELEX jest przerobiony na kuchenkę.
PS. pozwoliłem sobie wrzucić link z raportem spalania Zbyszka
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202

PS. pozwoliłem sobie wrzucić link z raportem spalania Zbyszka
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
To, że moje spalanie będzie przywoływane jako przykład "oszczędności", to chyba ostatnia rzecz, jakiej mogłem się spodziewać
. Oby moi znajomi nie trafili na ten wątek
i W-wą nieco też, ale za to u mnie cięższy allroad i faktycznie spalanie traktowane przez wielu jako niewiarygodne (jest ciężko, ale muszę z tym żyć
).
Poprzednie A6 BiT (też manual) spalało mi średnio 13-14l LPG, a rekord "trasowy" też miałem 11l LPG, więc Twoje "małe" spalanie mnie akurat nie dziwi. Z kolei mój rekord max to coś ~20l/100, chociaż w kwestii "max", to myślę że przy odrobinie chęci, każdy wynik jest do zrobienia


metyoo pisze:Po drugie, zapytaj kolegę zbig_wwl jakie ma spalanie w warszawie i automacie.
metyoo - no przesadziłeś z tym automatemmetyoo pisze:pozwoliłem sobie wrzucić link z raportem spalania Zbyszka
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202


Poprzednie A6 BiT (też manual) spalało mi średnio 13-14l LPG, a rekord "trasowy" też miałem 11l LPG, więc Twoje "małe" spalanie mnie akurat nie dziwi. Z kolei mój rekord max to coś ~20l/100, chociaż w kwestii "max", to myślę że przy odrobinie chęci, każdy wynik jest do zrobienia

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
A to przepraszam, wkręciłem sobie, że masz awtomata.
Ale tak już jest, 2.7T mistrzem oszczędności nie jest, bo od tego jest 1.9TDI, ale to nie znaczy, że musi żłopać jak lambo.
Tym sposobem mamy 3:1, dalszą polemikę n.t. spalania uważam za zbędną, bo po pierwsze nie o tym temat, a drugie nie ma sensu bicia piany.

Ale tak już jest, 2.7T mistrzem oszczędności nie jest, bo od tego jest 1.9TDI, ale to nie znaczy, że musi żłopać jak lambo.
Tym sposobem mamy 3:1, dalszą polemikę n.t. spalania uważam za zbędną, bo po pierwsze nie o tym temat, a drugie nie ma sensu bicia piany.

- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Właśnie jestem na etapie regeneracji głowic, po wszystkim dam znać. Miały być głowy od 2.4, bo wałki ssące są takie same jak w RS4, ale sprzedający (nie) wiedział co sprzedaje i okazało się, że pochodzą od 2.8. Tak czy owak, i tak są podobno lepsze bo i tak kanały ssące są większe, a wałki, mimo, że nie RSowe, mają "lepsze" krzywki od seryjnych w 2.7T.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
UPDATE:
Dzieło zniszczenia rozpoczęte.
![Obrazek]()
Silnik na wierzchu, wczoraj wpadło nowe sprzęgło z RS4.
![Obrazek]()
Dzisiaj mam zamiar powoli zabrać się za głowice.
Mam już zregenerowane głowiczki z 2.8, więc będę sobie je powoli składał.
Głowice z 2.8, zamiast 2.4,bo niestety sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Miały być 2.4, po zakupie i rozebraniu okazało się, że pochodzą z 2.8,ale nadal pasują, a przynajmniej powinny
Najpierw muszę jeszcze porządnie obmyć silnik, bo cały zasyfiony. Niestety nie obyło się bez skręceń i złamań
Up.
Odma przed i po czyszczeniu. Była niemal całkowicie zapchana, zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika?
Czapy na swoich miejscach.
![Obrazek]()
Dzieło zniszczenia rozpoczęte.
Silnik na wierzchu, wczoraj wpadło nowe sprzęgło z RS4.
Dzisiaj mam zamiar powoli zabrać się za głowice.
Mam już zregenerowane głowiczki z 2.8, więc będę sobie je powoli składał.
Głowice z 2.8, zamiast 2.4,bo niestety sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Miały być 2.4, po zakupie i rozebraniu okazało się, że pochodzą z 2.8,ale nadal pasują, a przynajmniej powinny

Najpierw muszę jeszcze porządnie obmyć silnik, bo cały zasyfiony. Niestety nie obyło się bez skręceń i złamań

Up.
Odma przed i po czyszczeniu. Była niemal całkowicie zapchana, zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika?
Czapy na swoich miejscach.