A6 C5 2,4V6 ubywa plynu chlodzacego
A6 C5 2,4V6 ubywa plynu chlodzacego
Witam, na wstepie chcialem powiedziec ze uzywalem szukajki i niestety na moj przypadek nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.
Otoz tak, nie dawno jechalem nad nasze polskie morze w sumie zrobilem 700 km w dwie strony, wszystko fajnie pieknie, klima caly czas dzialala (nie dawno nabita , odgrzybiona i sprawdzona szczelnosc ukladu), jazda dosyc dynamiczna 140-150 km/h. Po calej wyprawie juz na spokojnie po powrocie sprawdzilem stan plynow czyli olej i reszta, wszystko ok ae zobaczylem ze malo jest plynu chlodniczego wiec zaczolem dolewac (oczywiscie poczekalem az ostygnie silnik) i weszlo 500ml plynu. i teraz pytanie co sie moze dziac
- w oleju nie ma sladow mieszania sie plynu chlodniczego z nim
- Nie ma spadku mocy
- Nie kopci ani na bialo ani na niebiesko
- Nie ma sladow pod autem gdy stoi w miejscu dlugo
Zauwazylem ze zdarza sie to glownie gdy mocniej depne w trasie oczywiscie nie sa to takie ubytki ze zostawiam po sobie slady.
Co to moze byc koledzy ? Silnik o kodzie AGA.
Otoz tak, nie dawno jechalem nad nasze polskie morze w sumie zrobilem 700 km w dwie strony, wszystko fajnie pieknie, klima caly czas dzialala (nie dawno nabita , odgrzybiona i sprawdzona szczelnosc ukladu), jazda dosyc dynamiczna 140-150 km/h. Po calej wyprawie juz na spokojnie po powrocie sprawdzilem stan plynow czyli olej i reszta, wszystko ok ae zobaczylem ze malo jest plynu chlodniczego wiec zaczolem dolewac (oczywiscie poczekalem az ostygnie silnik) i weszlo 500ml plynu. i teraz pytanie co sie moze dziac
- w oleju nie ma sladow mieszania sie plynu chlodniczego z nim
- Nie ma spadku mocy
- Nie kopci ani na bialo ani na niebiesko
- Nie ma sladow pod autem gdy stoi w miejscu dlugo
Zauwazylem ze zdarza sie to glownie gdy mocniej depne w trasie oczywiscie nie sa to takie ubytki ze zostawiam po sobie slady.
Co to moze byc koledzy ? Silnik o kodzie AGA.
- PiwnoBrody
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 16 mar 2014, 12:03
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem tak samo nie wiadomo gdzie płyn uciekał. Sprawdziłem cały układ i nic. Ostatecznie stwierdziłem że mam uszczelkę gdzieś nie do końca szczelną i jak daje w palnik to płyn ucieka i się spala, ale też nie dymił. Dodałem do płynu preparatu uszczelniającego i teraz nic nie ubywa. Podobno najlepszy jest jakiś tam płyn który jest zielony ale mój był przezroczysty i kosztował 17,50 :D
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: Wrocław
Nie ma czego się obawiać uszczelniaczy. Znajomi, kilku, wlało i jeździ bez problemu.
Jeśli ubywa przy depani to faktycznie może być nieszczelność przy uszczelce.
Miałem taki przypadek, że wąż, który był przy silniku, był nieszczelny i kapało na silnik, który był gorący i woda parowała i pod autem nie było widać wycieku.
Ewentualnie na podnośnik, lampa i oglądamy z góry, z dołu, z boku.
Pzdr.
Jeśli ubywa przy depani to faktycznie może być nieszczelność przy uszczelce.
Miałem taki przypadek, że wąż, który był przy silniku, był nieszczelny i kapało na silnik, który był gorący i woda parowała i pod autem nie było widać wycieku.
Ewentualnie na podnośnik, lampa i oglądamy z góry, z dołu, z boku.
Pzdr.
A sluchajcie, cyz moze mi przepuszczac nagrzewnica, poniewaz mialem taka glupia przygode ze jakies 2 miesiace temu zauwazylem ubytek plynu chlodzacego i chwycilem banke Dynagel 2000 i zalalem, w momencie gdy przechylilem butle nie zauwazylem ze moj ojciec wlal tam stary olej z motoru (wiem debil ze mnie ze nie skapnalem sie w pore no ale ciemno bylo ) no i tak zalalem z 200 ml i poszlo to w obieg, na nastepny dzien odstawilem to do mechanika to najpierw sie wystraszyl jak zobaczyl olej w zbiorniczku wyrownawczym no ale wyjasnilem mu co "dokonalem", wyplukal mi caly uklad chlodzenia, zalal nowym plynem i odpowietrzyl uklad, ale mowil ze zmienil mi kolejnosc okablowania przy nagrzewnicy bo nie trybila, nie dawala wogule cieplego powietrza. Czy moze to powodowac te ubytki ?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Gaz mialem montowany 9.04.2014
[ Dodano: 2014-08-20, 23:15 ]
Drodzy koledzy troche mnie nie bylo, ale juz informuje co sie dowiedzialem.
Bylem u mechaniora i sie okazalo ze mam dziurawa chlodnice (do wymiany).
[ Dodano: 2014-08-25, 10:49 ]
Witam koledzy
Jestem juz po wymianie chlodnicy na nowiutka + przeplukanie ukladu + wymiana na nowy plyn chlodniczy. Jak narazie ok (odpukac)
[ Dodano: 2014-08-20, 23:15 ]
Drodzy koledzy troche mnie nie bylo, ale juz informuje co sie dowiedzialem.
Bylem u mechaniora i sie okazalo ze mam dziurawa chlodnice (do wymiany).
[ Dodano: 2014-08-25, 10:49 ]
Witam koledzy
Jestem juz po wymianie chlodnicy na nowiutka + przeplukanie ukladu + wymiana na nowy plyn chlodniczy. Jak narazie ok (odpukac)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 20:52
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
ja mialem podobny przypadek..mechanik tez stwierdzil ze chodnica cieknie i do wymiany....po wymianie bylo ok przez pare miesiecy (3-4) teraz znowu widze ze plyn ubywa , autko mam zagazowane wiec moze przy wizycie na przegladzie u gazownika zwroce mu uwage na ten problem.
grzalka...co gazownicy grzebia przy chlodzeniu ?
grzalka...co gazownicy grzebia przy chlodzeniu ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Znikający płyn G12...
Panowie,
mam podobny problem, ubywa mi płynu chłodzącego, jednak wiem skąd, otóż, jeśli staniemy przodem do maski, to po lewej stronie czyli pasażera, na dole do chłodnicy wchodzi wąż i na tym łączeniu kapie mi płyn. kapie on tylko jak auto jedzie, ponieważ po nocy jest sucho pod autem.
Teraz pytanie: czy wystarczy wymienić oring uszczelkę, czy trzeba wymieniać wąż, i drugie, czy przy wymianie tego gówienka można obejść spuszcza nie płynu z układu. Jakie są ewentualne koszta.
Dziękuję za wszystkie porady i pozdrawiam.
mam podobny problem, ubywa mi płynu chłodzącego, jednak wiem skąd, otóż, jeśli staniemy przodem do maski, to po lewej stronie czyli pasażera, na dole do chłodnicy wchodzi wąż i na tym łączeniu kapie mi płyn. kapie on tylko jak auto jedzie, ponieważ po nocy jest sucho pod autem.
Teraz pytanie: czy wystarczy wymienić oring uszczelkę, czy trzeba wymieniać wąż, i drugie, czy przy wymianie tego gówienka można obejść spuszcza nie płynu z układu. Jakie są ewentualne koszta.
Dziękuję za wszystkie porady i pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga