C5 2.4 C6 165 km - temperatura
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
C5 2.4 C6 165 km - temperatura
Witam
Stojąc na światłach/ korku zauważyłem wzrost temperatury silnika. Temperatura dochodzi do około 95 stopni - czy to normalne ? Po ruszeniu z korka przejechaniu ok kilometra wszystko jest ok.
Jakieś sugestie ?
Stojąc na światłach/ korku zauważyłem wzrost temperatury silnika. Temperatura dochodzi do około 95 stopni - czy to normalne ? Po ruszeniu z korka przejechaniu ok kilometra wszystko jest ok.
Jakieś sugestie ?
Wszystko OK. Gdybyś przykładowo zajechał na parking i szybko zgasił silnik po długiej jeździe z wysoką temperaturą otoczenia i 'depnięciu' to temperatura ci wzrośnie nawet do 100 stopni
Jeśli wzrasta chwilowo przy 'stanięciu' to po prostu jest kwestia chwilowego spadku wydajności chłodzenia - nie poruszasz się - nie przypływa powietrze a od nagrzanej jezdni 'paruje'.
Gdyby temperatura wzrastała znacznie to byłby problem

Gdyby temperatura wzrastała znacznie to byłby problem

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
ale to może być początek końca termostatu, ponieważ u siebie w najbardziej "siarczyste" upały temp nie skoczy powyżej 91,5 stopnia C. Faktycznie warto zobaczyć co vag powie. Ja u siebie profilaktycznie zastosowałem przeczyszczenie kompresorem chłodnic - klimy i wody, poszło tyle kurzu i jakiś owadów,liści że nie mam pytań...
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
sprawdź czy ten drugi załącza się jak włączysz klimę, jeśli nie to sprawdź bezpiecznik pod kierownicą.HellRedAngel pisze:Ok wiskoza się kręci fajnie na wolnych ... ale ten wentylator obok ... nic ... dziś zagrał się do 105 stopni ... i wentylator elektryczny nie pracował ... ktoś wie gdzie ma czujnik ?
Ja bym sprawdził visco powinno przy takich temperaturach się zklejać i chłodzic , powiino być słychać silny podmuch pod maską i spadek mocy silnika , co do wentylatora klimy to włączy się razem z klimatyzacją więc nie czekał bym na jego współpracę .
sprawdzenie visco
- wyjąć wentylator
- odpalić opalarkę
nagrzewać visco aż sie zklei , jezeli nie to napewno jest do wymiany
co do płynu chłodzącego zaczyna wrzeć przy 109-111 st C.
sprawdzenie visco
- wyjąć wentylator
- odpalić opalarkę
nagrzewać visco aż sie zklei , jezeli nie to napewno jest do wymiany
co do płynu chłodzącego zaczyna wrzeć przy 109-111 st C.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała