Witam wszystkich temat ciekawy
Kolega kupił olka z padniętym motorem a dokładniej jedną głowica zrobił remoncik silnik odpala nie stuka lecz miga ciśnienie oleju ( wymienił czujnik ciśnienia zmienił pompe oleju co najciekawsze na zilnym silniku nic sie nie dzieje ciśnienie w normie sprawdzane manometrem ale gdy tylko temperatura wzrośnie już przy 60 stopniach ciśnienie niknie .
wymieniony olej , filter, wszystko wyczyszczone i co dalej ...?
Czy ktoś juz miał taki problem ? może jakies pomysły ?
pozdrawiam michał
[ Dodano: 2014-07-16, 21:23 ]
motor 2.7 bi turbo ... widzę żadnego odzewu a wymieniał ktoś zaworki które utrzymują ciśnienie oleju w głowicach ? znajdują się pod kolektorem ssącym ?
[BES 2.7 250 KM] allroad c5 2.7 t BES spada ciśnienie olej
[BES 2.7 250 KM] allroad c5 2.7 t BES spada ciśnienie olej
Ostatnio zmieniony 21 lip 2014, 09:42 przez chudy416, łącznie zmieniany 1 raz.
na wolnych jest ok ale jak ruszysz czy przygazujesz zaraz wyskakuje Ciśnienie
[ Dodano: 2014-07-17, 17:49 ]
a wymieniałeś czujnik ciśnienia oleju ? / lubi przez piny w czujniku podawać olej na kostke jak gorący no i robi zwarcie i świeci olej .... w moim olku 2.7 biturbo tak było zmieniłem czujnik i po problemie
[ Dodano: 2014-07-17, 17:49 ]
a wymieniałeś czujnik ciśnienia oleju ? / lubi przez piny w czujniku podawać olej na kostke jak gorący no i robi zwarcie i świeci olej .... w moim olku 2.7 biturbo tak było zmieniłem czujnik i po problemie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Kolego a porownywales pompy czy"smok" byl zwrucony w tym samym kierunku.Ja mialem przypadek w pasku 1.8,pompa dobierana byla po numerach a ze klientowi sie spieszylo,plus "rutyna" to zalozylismy tak jak szlo.Efekt byl taki ze na wolnych obrotach bylo OK a po przegazowaniu zaswiecala sie kontrolka.Okazalo sie ze wnowej pompie "smok" byl skierowany lekko w bok (a nie w dol) co po dodaniu gazu skutkowalo zassanie wiekszej ilosci oleju i "smok" zaciagal powietrze.Kiedy obroty spadaly wszystko wracalo do normy bo olej zdazal splynac do miski i caly "smok" zanurzal sie w oleju.Wymiana "smoka"na stary(pompa zostala nowa) zalatwila sprawe.Ja proponuje porownac obydwie pompy jezeli masz taka mozliwosc.Pozdrawiam i daj znac czy cos zdzialales.
Witam serdecznie otóż pompy są identyczne wada nie leży w smoku ściągamy miske opuszczamy kołyskę będziemy sprawdzać jak wyglądają panewki na wale i dam znać jak i co .... pozdrawiam
[ Dodano: 2014-08-03, 16:39 ]
Witam
Dla zainteresowanych ciągnę temat dalej ..... otóż okazało sie zgodnie z naszymi przypuszczeniami że panewki na głównym wale są mocno przytarte i porysowane, natomiast wał też ma delikatne ślady ale nie są to rysy. To główne przyczyny utraty ciśnienia oleju akurat w tym przypadku . Wał oddaje do honowania i nowe panewki komplet, cena panewek wału korbowego około 200 zł + wymiana panewek korbowodów ceny jeszcze nie znam . Pozdrawiam Michał
[ Dodano: 2014-08-03, 16:50 ]
A dzisiaj nowy temat aż mnie krew zalała lece sobie z giełdy swoim olkiem 2.7 biturbo ARE ... lewy pas i kontrolka cisnienia oleju tem oleju 100 stopni silnika w normie 90 stopni zaświeciła i zgasła dojechałem do domu na spokojnie nic sie nie działo ale gdy temperatura sie jeszcze podniosła trochę po każdym dodaniu gazu na biegu jałowym migająca kontrolka ciśnienia co myślicie 3 mies wcześniej zmieniłem czujnik ciśnienia i sprawdzane miałem ciśnienie manometrem było ok aż do dziś ..... ręce opadają jak tym silnikom dokuczają takie problemy to chyba będę musiał go sprzedać bo nigdy nie wiadomo co sie rozkroczy
[ Dodano: 2014-08-03, 16:39 ]
Witam
Dla zainteresowanych ciągnę temat dalej ..... otóż okazało sie zgodnie z naszymi przypuszczeniami że panewki na głównym wale są mocno przytarte i porysowane, natomiast wał też ma delikatne ślady ale nie są to rysy. To główne przyczyny utraty ciśnienia oleju akurat w tym przypadku . Wał oddaje do honowania i nowe panewki komplet, cena panewek wału korbowego około 200 zł + wymiana panewek korbowodów ceny jeszcze nie znam . Pozdrawiam Michał
[ Dodano: 2014-08-03, 16:50 ]
A dzisiaj nowy temat aż mnie krew zalała lece sobie z giełdy swoim olkiem 2.7 biturbo ARE ... lewy pas i kontrolka cisnienia oleju tem oleju 100 stopni silnika w normie 90 stopni zaświeciła i zgasła dojechałem do domu na spokojnie nic sie nie działo ale gdy temperatura sie jeszcze podniosła trochę po każdym dodaniu gazu na biegu jałowym migająca kontrolka ciśnienia co myślicie 3 mies wcześniej zmieniłem czujnik ciśnienia i sprawdzane miałem ciśnienie manometrem było ok aż do dziś ..... ręce opadają jak tym silnikom dokuczają takie problemy to chyba będę musiał go sprzedać bo nigdy nie wiadomo co sie rozkroczy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga