Witam serdecznie otóż pompy są identyczne wada nie leży w smoku ściągamy miske opuszczamy kołyskę będziemy sprawdzać jak wyglądają panewki na wale i dam znać jak i co .... pozdrawiam
[ Dodano: 2014-08-03, 16:39 ]
Witam
Dla zainteresowanych ciągnę temat dalej ..... otóż okazało sie zgodnie z naszymi przypuszczeniami że panewki na głównym wale są mocno przytarte i porysowane, natomiast wał też ma delikatne ślady ale nie są to rysy. To główne przyczyny utraty ciśnienia oleju akurat w tym przypadku

. Wał oddaje do honowania i nowe panewki komplet, cena panewek wału korbowego około 200 zł + wymiana panewek korbowodów ceny jeszcze nie znam . Pozdrawiam Michał
[ Dodano: 2014-08-03, 16:50 ]
A dzisiaj nowy temat aż mnie krew zalała

lece sobie z giełdy swoim olkiem 2.7 biturbo ARE ... lewy pas i kontrolka cisnienia oleju

tem oleju 100 stopni silnika w normie 90 stopni zaświeciła i zgasła dojechałem do domu na spokojnie nic sie nie działo ale gdy temperatura sie jeszcze podniosła trochę po każdym dodaniu gazu na biegu jałowym migająca kontrolka ciśnienia

co myślicie

3 mies wcześniej zmieniłem czujnik ciśnienia i sprawdzane miałem ciśnienie manometrem było ok aż do dziś ..... ręce opadają jak tym silnikom dokuczają takie problemy to chyba będę musiał go sprzedać bo nigdy nie wiadomo co sie rozkroczy
