Kolega kupił olka
 z padniętym motorem a dokładniej jedną głowica zrobił remoncik silnik odpala nie stuka lecz miga ciśnienie oleju ( wymienił czujnik ciśnienia zmienił pompe oleju
  z padniętym motorem a dokładniej jedną głowica zrobił remoncik silnik odpala nie stuka lecz miga ciśnienie oleju ( wymienił czujnik ciśnienia zmienił pompe oleju  co najciekawsze na zilnym silniku nic sie nie dzieje ciśnienie w normie sprawdzane manometrem  ale gdy tylko temperatura wzrośnie już przy 60 stopniach ciśnienie niknie .
 co najciekawsze na zilnym silniku nic sie nie dzieje ciśnienie w normie sprawdzane manometrem  ale gdy tylko temperatura wzrośnie już przy 60 stopniach ciśnienie niknie . wymieniony olej , filter, wszystko wyczyszczone i co dalej ...?
Czy ktoś juz miał taki problem ? może jakies pomysły ?
pozdrawiam michał
[ Dodano: 2014-07-16, 21:23 ]
motor 2.7 bi turbo ... widzę żadnego odzewu
 a wymieniał ktoś zaworki które utrzymują ciśnienie oleju w głowicach ? znajdują się pod kolektorem ssącym ?
 a wymieniał ktoś zaworki które utrzymują ciśnienie oleju w głowicach ? znajdują się pod kolektorem ssącym ? 
							






 lece sobie z giełdy swoim olkiem 2.7 biturbo ARE ... lewy pas  i kontrolka cisnienia oleju
  lece sobie z giełdy swoim olkiem 2.7 biturbo ARE ... lewy pas  i kontrolka cisnienia oleju  3 mies wcześniej zmieniłem czujnik ciśnienia i sprawdzane miałem ciśnienie manometrem było ok aż do dziś ..... ręce opadają jak tym silnikom dokuczają takie problemy to chyba będę musiał go sprzedać bo nigdy nie wiadomo co sie rozkroczy
  3 mies wcześniej zmieniłem czujnik ciśnienia i sprawdzane miałem ciśnienie manometrem było ok aż do dziś ..... ręce opadają jak tym silnikom dokuczają takie problemy to chyba będę musiał go sprzedać bo nigdy nie wiadomo co sie rozkroczy 



 
 
