niestety, muszę cie zmartwić, s4 to nie wie zbytnio co sie dzieje czy to ze startu czy to z rolki.... z waga to tez nie trafiłeś bo s4 b5 wazy lekko ponad 100kg wiecej.... , proponuje się najpierw zorientować w temacie zanim wygłosisz swą teorie.pavliq pisze:kolego, 0-100 w 5.8 sekundy?
Tyle to ma s4 2.7bit i lekko 300kg masy mniej, zejdź na ziemię.
[A6 C5] Audi a6 c5 1.8t 150 km fwd sedan, Co robić, jakie gr
grexong60 pisze:
supre mk iv ? zejdz na ziemie
o jakim GT28 piszesz ? o czymś nie wiem ?
niby ile zamierzasz wyciągnąć z k04 że tak pewnie sie wypowiadasz że mnie objedziesz ?
ja coś czuję że zanim Ty zbliżysz sie do mojego wyniku na k03 na lpg , to miną lata świetlne![]()
0-100 5.8, 100-190 11sek. na lpg.dla Ciebie może lepiej żebyś się nie sprawdzał ze mna jesli do mnie pijesz, bo jeszcze wyjdzie kto ma wiejski tuning na benzynie...
PS. z modów mechanicznych brakuje tylko 1.8T biturbo i twin scroll ? muszę przyznać racje faktycznie sie znasz...
Po pierwsze sam zejdź na ziemię, to że ciebie może nie stać na takiego japońca to nie znaczy że inni nie mogą sobie kupić.
Następny projekt będzie Supra MK IV, albo jakiś 2.7T z 2x GT28RS
Po drugie przestań wypisywać bzdury i lepiej zacznij więcej czytać, co przynajmniej innych nie będziesz wprowadzać w błąd... czemu? Bo uważasz że twoje K03 da radę K04 chociaż różnią się wirnikiem a przy reszcie modów praktycznie tak jak byś chciał startować do serii 2.7T Wielkie

Lata świetlne... to ciekawe bo raptem zostało mi zakupić pasek rozrządu, łączniki z rurami, N75J, kolektor wydechowy, przepustnice i adaptery + program - ładnie to, to nie będzie wyglądać ale przynajmniej w tym roku będzie na chodzie.
I nie piję do ciebie bo wiem że twoja seria + program nie da rady, więc nie na miejscu jest ciskać się o coś co z góry jest przesądzone.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Dobrze, wystarczy! Kolejne wycieczki osobiste proszę kierować na PW! 

Ostatnio zmieniony 06 lut 2014, 22:02 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.
tak mówisz ? to ile planujesz mocy i momentu ze jestes pewny wygranej ?Kuku1985 pisze:I nie piję do ciebie bo wiem że twoja seria + program nie da rady, więc nie na miejscu jest ciskać się o coś co z góry jest przesądzone.
lepiej zastanów się co piszesz bo bedziesz zaskoczony.
negatywnie.

ps moj nastepny projekt to będzie ABZ V8 biturbo GT3071R.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
- Imię: Michał
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Temat tragedia... Żadnych konkretów tylko zamieszanie po całości.
Jak ktoś chce wiedzieć jakie turbiny pasują P&P do silników wzdłużnych, a jakie po przeróbkach i jakie są oznaczenia turbin oraz w jakich autach siedzą, to zapraszam przeserdecznie na forum http://a4-klub.pl/forum.php lub http://www.forum.vw-passat.pl/ - jest tam wszystko jasno opisane, przetestowane i sprawdzone przez wielu użytkowników.
Jak ktoś chce wiedzieć jakie turbiny pasują P&P do silników wzdłużnych, a jakie po przeróbkach i jakie są oznaczenia turbin oraz w jakich autach siedzą, to zapraszam przeserdecznie na forum http://a4-klub.pl/forum.php lub http://www.forum.vw-passat.pl/ - jest tam wszystko jasno opisane, przetestowane i sprawdzone przez wielu użytkowników.
Dla potomnych, pasek nie pasuje ma o trzy ząbki mniej (jest krótszy) chyba że bez napinacza i też go naciągnąć aby wskoczył.metyoo pisze:U Sida:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/1029-pasek ... acing.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Gdzie ten zapłon sie cofa? bo nic takiego nie widze, poza tym ze te logi sa kompletnie nieczytelne, zrób logi 002+033+115 i 020+031+118, bład sondy raczej chyba nie ma nic wpólnego z chipowaniem, po za tym jesli jest bład drugiej sondy mogłes poprosic tunera o wyłączenie jej w sofcie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt: