
O paliwie to dobra wzmianka

moje uwagi:Wtryski 380-420cc (nówki ACCEL 550zł lub BOSH 750 zł )
DV forge 350zł lub z TT 225 konnej 120 zł
kolektor ATP żeliwny - 1400 złoty
FMIC - 1000 ( jakbyś robił od podstaw to najlepiej żeby rury i wejścia do fmica miały taka samą średnice jak przepustnica)
wydech z dp 2.5'' około 2000 zł ( ale to niby odpada )
zegary ( ciśnienie oleju, doładowania, EGT) - wszystkie 900 zł
Pompa paliwa walbro 255L - 400 zł
Przepływka 3'' ( a raczej sama tubka reszta zostaje seryjna, nie wiem jak u ciebie ale do AEB wchodzi tubka z golfa VR6, ze względu na wtyczkę 5 pinową )
Program ( musisz jechac do firmy która napisze program wyłączający 2 sondę lambda np. Unitronic z Wawy) - 2000 zł
Rura z airboxa do turbo z kwasówki XXX złoty lub SAMCO 700 zł
Sprzęgło made by Radzikowski 700 zł jak twoje padnie.
_Grześ_, z vwgolfJa mam teraz 221km a wymienione :
turbo k03s
wydech Dp 3 cale reszta 2,5
MBC
Program
dolot od turbo
i przy doladowaniu 17 psi wychodzi 221 km.
Chmielu, z vwgolfdo 250 wystarczy k04-015
odpada kolektor rurowy seria bedzie ok ,co najwyzej cos z seri ATP
odpada zewnetrzny wg ktory jest super ale powyzej 300KM kiedy to walczymy o moc do 250 wbudowany bedzie jak najbardziej ok
wtryski 380
dobry ic z orurowaniem
uklad wydechowy 3" reszta 2,5"
dobry TIP
przeplywka z s3 tt czy cupry R
strojnie
uszczelki podkladki
w pózniejszym terminie trzeba bedzie sie pokosić o mocniejsze sprzeglo
Bardziej znany projekt Eryk'a, z vw-passatJak to się mówi apetyt rośnie w miarę jedzenia a dobry plan to podstawa.
Tak więc plan obejmował kilka modów - zmiana turbiny na K04-15 firmy BorgWarner, listwa wtryskowa z Audi S3 (BAM), N75J z Audi S2, DV-ka również z S3 i kilka jeszcze inny peryferii.
Założenie było takie, że wszystko zrobić pug'n'play bez rzeÂźby (o ile to możliwe przy takiej zabawie).
Oczywiście przy okazji takich modów samochód dostał nowe peryferie silnika - nie czekałem aż coś się wysypie i od razu wymieniłem przepływkę, wszystkie czujniki, nawet odmę - wszystko na orginałach ma się rozumieć
Wymieniony został również IC i wszystkie rury.
Tu popełniłem błąd gdyż mogłem od razu wrzucić większy IC ale łudziłem się, że ori da radę - jednak przydał by się większy (się zrobi )
Samochód był hamowany w lato przy największych upałach, po całym dniu na hamowni mimo mało wydajnego IC udało się uzyskać powtarzalny za każdym razem wynik ponad 250 kucy i 350 NM.
Muszę jednak podjechać na inną hamownię bo samochód był hamowany na hamowni 4x4 i ślizgał mi się na rolkach więc ciężko nazwać to konkretnym wynikiem.
Na lato planuję większy IC i wtedy się wybiorę na jakąś porządniejszą hamownię.
Ogólnie program jest lightowy gdyż bałem się przekraczać te 350 NM ze względu na skrzynię biegów.
Turbo nie dmucha na maxa, szczerze mówiąc to wtryski też nie musiały być aż tak duże - no ale jak mi odbije żeby sprzęgło mocniejsze kupić to się skoryguje program
W tej chwili K04 dmucha sobie 1,7 bara w peaku i 1.3-1.4 stałego.
Jedyna nieplanowana rzecz jaką musiałem zmienić to DV-ka.
Wszyscy twierdzili, że ta od S3 spokojnie zrobi robotę - niestety wysypywała się szybko.
Po włożeniu chyba 3 z kolei DV-ki stwierdziłem, że sprubuję odradzanego do 1.8T BOV.
I tak wszedłem w posiadanie BlowOff-a firmy ProPerfekt typ II.
Do tej pory działa bezproblemowo - odpukać.
Co ciekawe mamy pokazane rozwiązanie na lekkie wzmocnienie sprzęgła.witam na początek napiszę co zostało zmienione w silniku:
- FMIC 550x230x65 plus o rurowanie z kwasówki 2,25 cala
- down pipe 3 cale bez kata reszta 2,5 cala trzy tłumiki przelotowe
- turbo-chybryda K04 z kołem kompresji 56mm
- wtryski z audi TT 380 ccm plus przerobiona listwa pod niższe wtryski
- regulator ciśnienia 3bar
- TIP 3" z nierdzewki plus stożek K&N
- obudowa przepływomierza 3"
- zawór DV Forge dahl black racing
- zegary boost i EGT
- strojenie
- sprzęgło : tarcza i docisk z 1,9 tdi AWX
no i żeby samochód się prowadził: gwint WEITEC hamulce tarcza 312mm zimmermann sport, opony michelin pilot sport 3 225/45/17
Samochód był na strojeniu w piątek i został zrobiony na 186KM i 252Nm. gdy tuner "dokładał" mu więcej aby osiągnąć zamierzeone 230KM samochód szedł ładnie do 5000 obr i póÂźniej zaczynał szarpać i prychać, więc zostawili żebym poprawił co trzeba bez zmian. i teraz moje pytanie co mu jeszcze brakuje lub o czym zapomniałem, czy jest to wina przepływki bo zaczyna pracować poza zakresem i trzeba by wrzucić np od audi S3 czy wina pompy paliwa ? pytam bo samochód buduje samemu a strojenie jest wykonywane po znajomości w profesjonalnej firmie
Kuku1985 pisze:Z tego co mi wiadomo to te turbo nie pasuje p&p można je wpakować, lecz wiąże się to z dodatkowymi przeróbkami i tak o to na starcie mamy zmianę kolektora wydechowego nie wiem jak dolot, przypuszczam że też inne podłączenie.
Kuku1985 pisze:Normalnie w A6 masz K03 w A3 i TT jest K03s a to nie ma różnicy czy masz poprzeczny czy wzdłużny, do A6 p&p podejdzie K03s, K04-15 oraz GT28 Eliminator.
To ta sama flansza jest, drugi raz odsyłam do 5463...63cc79040bf484c to ten sam temat.