Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Audi a6 c5 1.8t 150 km fwd sedan, Co robić, jakie gr

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
maciek_931
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2013, 17:10
Lokalizacja: Zambrów/Rzeszów

[A6 C5] Audi a6 c5 1.8t 150 km fwd sedan, Co robić, jakie gr

Post autor: maciek_931 » 11 cze 2013, 17:37

Witam drodzy klubowicze, jestem kompletnie zielony w sprawach tuningu, przeczytałem kilka z waszych postów na temat modyfikacji mechanicznych i zastanawiam się nad modyfikacjami w moim aucie które mógłbym zastosować. Podkreśle że jest to audo z 97r. Wiem, z waszych postów, że chip (czy tam wirusowanie jeżeli to to samo) może podciągnąć moc auta do 180km w podywach do 190km. Wiem również że zastosowanie turbiny k03s potrafi zdziałać to samo ale do tego trzeba pamiętać o wtryskach 330 jak sie nie mylę. Wszystko super wszystko fajnie ale bardzo chętnie wysłuchałbym waszych historii i opinii o modyfikacjach jakie miały miejsce przy waszych autach ew. takim samym modelu. Mówicie o zakupach większych wtrysków czy też turbiny. Jeżeli bym się tego podjął to skąd części ? Opieraci sie na nowych częściach czy używkach? Wiadomo ze wtryski jeszcze by przeszły może używane a co z turbiną? Prosze mnie nie krytykować bo jak juz nadmieniłem jestem świeży i chce podjąć się modyfikacji mojego auta. Człowiek całe życie się uczy a i tak głupi umiera ;P
Pozdrawiam ÂŚWIEÂŻAK :)
Jestem Świeżakiem Potraktuj mnie łagodniej :)

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 13 cze 2013, 09:42

k03s+wtryski+dobre strojenie=200HP+

maciek_931
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2013, 17:10
Lokalizacja: Zambrów/Rzeszów

Post autor: maciek_931 » 13 cze 2013, 12:47

A skąd ta k03s wziać. Nowa kosztuje fortune. I jakie wtryski ?
Jestem Świeżakiem Potraktuj mnie łagodniej :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 13 cze 2013, 16:30

audi TT z silnikiem 1,8 wychodziły fabrycznie nawet 225 kucy i to można było jeszcze podkręcić, nie wiem do końca czy tylko innym programem i turbiną było to zrobione czy silnik różnił się czymś więcej, ale możesz w temacie się rozeznać jeśli Ciebie to interesuje.

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 13 cze 2013, 17:27

k03s z A4 B6, silnik jak sie nie myle to BEX 1.8T 190KM

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 13 cze 2013, 17:50

Wtryski 380cc i tak jak wcześniej k03s

maciek_931
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2013, 17:10
Lokalizacja: Zambrów/Rzeszów

Post autor: maciek_931 » 13 cze 2013, 20:34

http://allegro.pl/listwa-wtryski-380c-a ... 61662.html
Podeszły by te wtryski ?
http://allegro.pl/turbo-k03s-tuning-1-8 ... 80108.html
Turbo też sie znalazło. Ale to używane i po regeneracji. Nowe to 2tyś aww ;/ not so good ;/
Jestem Świeżakiem Potraktuj mnie łagodniej :)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 13 cze 2013, 23:14

Nie podejdzie to sa graty do poprzecznych silnikow.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 cze 2013, 00:28

Cześć czytam sobie tak tematy o wymianie turbiny bo moja powolutku zaczyna padac. będzie trzeba się zaopatrzyć w nowa. Myślałem nad zmiana na k03s i wtryski 380c strojenie. Tylko czy w moim napędzie Quattro wyjdzie max 200koni? i nie ukrece wału lub skrzynia się nie rozleci? Nie chodzi mi o notoryczne ściąganie się tylko tak czasami jakiejś hondzie czy innej pseudowyścigówce utrzeć nosa :) rodzinnym kombi :) Turbo wyciągnąć z a4 b6 czy TT? żeby weszło bez żadnego spawania się obeszło :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 17 cze 2013, 15:48

turbo z A4, w TT jest silnik w poprzek, napedy wytrzymaja te 200KM

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 17 cze 2013, 18:10

Turbina to wszystko jedno czy z A4 czy TT, S3 ma być k03s lub K04-15. Głowica wytrzyma 350KM nie wiem ile sprzęgło w serii co do wtrysków to podejdą 380cc od S4 2.2 aan (bez przerabiania listwy wtryskowej p&p) - ale raczej trudno je dostać...

54638.htm?start=60&sid=c08b72cd4897a01dc63cc79040bf484c

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 cze 2013, 19:01

aaa no tak TT zapomniałem o położeniu :) no to dojdzie TIP, IC z alfy 2,0 8V turbo i dopiero strojenie jakiś chip i ma to działąć :) ale to jak padnie turbo. Dzięki za pomoc :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 17 cze 2013, 22:48

Kuku1985 pisze:Turbina to wszystko jedno czy z A4 czy TT, S3 ma być k03s lub K04-15. Głowica wytrzyma 350KM nie wiem ile sprzęgło w serii co do wtrysków to podejdą 380cc od S4 2.2 aan (bez przerabiania listwy wtryskowej p&p) - ale raczej trudno je dostać...

54638.htm?start=60&sid=c08b72cd4897a01dc63cc79040bf484c
Nie wszystko jedno. Jak ty chcesz wsadzic turbine z 3ki albo tt do 6ki p^p?

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 18 cze 2013, 16:05

Normalnie w A6 masz K03 w A3 i TT jest K03s a to nie ma różnicy czy masz poprzeczny czy wzdłużny, do A6 p&p podejdzie K03s, K04-15 oraz GT28 Eliminator.
To ta sama flansza jest, drugi raz odsyłam do 5463...63cc79040bf484c to ten sam temat.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 20 cze 2013, 05:41

Sprawdz swoje informacje bo chyba sa niekapletne. Czy chcesz mi powiedziec ze taka turbine


http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 0426740498

Bez rezania wsadzisz zamiast takiej

http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 1144727316

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja