[ BDG 2.5 169 KM] Zapowietrza się?????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Krzysiek- wszystko zależy od chęci. Na forum jest mnóstwo osób które pomogą ci lub doradza jak zdiagnozować poprawnie auto(w 99% potrzebny jest Vag). Można zaoszczędzić sporo nerwów a przede wszystkim kasy.
Nie to ż ci cos sugeruje ale równie dobrze mógł ci łapać powietrze jakimś wezykiem a skasował cie za to 700zl.
Niestety ale mamy takich mechaników. Można to doświadczyć nie raz a nawet pooglądać w niektórych programach
Nie to ż ci cos sugeruje ale równie dobrze mógł ci łapać powietrze jakimś wezykiem a skasował cie za to 700zl.
Niestety ale mamy takich mechaników. Można to doświadczyć nie raz a nawet pooglądać w niektórych programach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
he he, pewno i tak tylko że ja zawiozłem samą pompę do regeneracji a nie wstawiłem całe auto. miałem fakturę na regenerację ale dałem ją kupującemu auto, na niej było napisane co zostało wymienione, jeszcze mówili że wymienia się jakiś moduł w środku bo on też pada ale w tedy koszty miałby być bodajże 300 zł więcej, ja i tak chciałem sprzedać auto więc już się w to nie bawiłem, zresztą po zamontowaniu pompy w aucie było wsio gut.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Wracajac do tematu pompki paliwa w baku(o ktorej zaczynałem na początku postu)-problem rozwiązałem.
Tak jak opisywałem "niby działała" także w trase-ale niestety 30km przed domem niestety auto zgasło(zaczał szarpać aż w końcu zgasł) na autostradzie. Miałem ok 1/4 paliwa w baku ale niestety. Byłem przekonany na 99 to ta pompka. No ale była 12 w nocy i byłem z rodzinka to trzeba szybko było cos zorganizowac i dostac sie do domu.
Autem zajałem sie na spokojnie na drugi dzien. zaczołem od rozbierania pompki. No i chyba znalazłem przyczynę, sitko od pompki zaklejone syfem doszczętnie.(nie wiem jak ciagnął paliwo) no ale po wyczyszczeniu wszystkiego(wszędzie syf) i odpowietrzeniu przy pomocy odkurzacza(sprawdził sie doskonale) autko odpaliło. Teraz sobie jezdze troche na rezerwie żeby byc pewnym na 100%.- No ale mysle ze problem rozwiazany.
Taka ciekawostka-jesli auto stanie wam na autostradzie w Holandi,zciagniecie do najblizszego zjazdu jest za darmo-nawet nie wiedziałem
Tak jak opisywałem "niby działała" także w trase-ale niestety 30km przed domem niestety auto zgasło(zaczał szarpać aż w końcu zgasł) na autostradzie. Miałem ok 1/4 paliwa w baku ale niestety. Byłem przekonany na 99 to ta pompka. No ale była 12 w nocy i byłem z rodzinka to trzeba szybko było cos zorganizowac i dostac sie do domu.
Autem zajałem sie na spokojnie na drugi dzien. zaczołem od rozbierania pompki. No i chyba znalazłem przyczynę, sitko od pompki zaklejone syfem doszczętnie.(nie wiem jak ciagnął paliwo) no ale po wyczyszczeniu wszystkiego(wszędzie syf) i odpowietrzeniu przy pomocy odkurzacza(sprawdził sie doskonale) autko odpaliło. Teraz sobie jezdze troche na rezerwie żeby byc pewnym na 100%.- No ale mysle ze problem rozwiazany.
Taka ciekawostka-jesli auto stanie wam na autostradzie w Holandi,zciagniecie do najblizszego zjazdu jest za darmo-nawet nie wiedziałem