[ AVG 1.9 110 KM] Strasznie wysokie spalanie
a ile będzie kosztować takie kodowanie ? + czy da się to samemu jakoś zrobić vag.com itd itp
ja tu obstawiam nieudolny chip ''tjuning'' polskich znawców , wtryski raczej odpadają bo by był mułowaty, pompa w tym chyba jest nieśmiertelna ^^. mógłbym z czytać logi itd ale nie wiem które
a i jeszcze, wiem ze siedzi w nim jeszcze ORYGINALNY PEŁNY katalizator (choć jak go wyciągnąłem to wyleciało kilo sadzy ale nie wycinałem go..)
ja tu obstawiam nieudolny chip ''tjuning'' polskich znawców , wtryski raczej odpadają bo by był mułowaty, pompa w tym chyba jest nieśmiertelna ^^. mógłbym z czytać logi itd ale nie wiem które
a i jeszcze, wiem ze siedzi w nim jeszcze ORYGINALNY PEŁNY katalizator (choć jak go wyciągnąłem to wyleciało kilo sadzy ale nie wycinałem go..)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 01 lis 2011, 09:07
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
trasa 8.5 -9l jazda 90-100km/h(nie daj boże to przekroczyć) miasto do 13..(pogody po 15 stopni +.. w zimę na postoju pali jakieś 4 l/h a tryb mój(mieszany) 3 km miastem 20 trasa(dojazd do pracy) spalanie +/- 11 l.. jak na 110km jest czym jechać, ale pali wiecej ropy niż 4.2 z lpg ^^
[ Dodano: 2014-06-03, 22:46 ]
czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś
[ Dodano: 2014-06-03, 22:46 ]
czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
kolego blok 4 kąt wtrysku, 8 ogr. dawki paliwa, 11 turbo zloguj na np 3biegu od 1tys do czerwonej skali obroty. Poza tym dobrze by było sprawdzić rozrząd, może być źle złożony. Poza tym widzę, że nie za bardzo wiesz o co chodzi z zmianą kodowania. Otóż można to vagiem zmienić. Zmiana kompa mija się z celem.Wchodzisz w silnik,później kodowanie.Masz np kod 0001 zmieniasz na 0002 albo odwrotnie i zapisać. Robisz to na wyłączonym silniku.Ragga22 pisze:czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś
turbo pompy wody rozrząd robiłem 2 miesiące temu wszystko założone nowe. tutaj albo siedzi chip, albo to problem z ta temp tak powoduje, dziś jechałem z pracy i dobił do 90 stopni, spadł do 70 i wahał się od 70 do 75 ale na 90 już nie wleciał, a wąż od termo był ciepły, mianowicie jak dodam więcej gazu to temp spada, a na postoju rośnie jutro/piątek zmienię termostat i zobaczę czy się będzie tak dalej działo, bo jak dla mnie temp nie powinna drgnąć od 90 stopni tylko stać jak żołnierz na baczność
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
Rozrząd nowy ok, ale pyt jak to wszystko założone, bo różni magicy się zdarzają. Drugie to z temp to czujnik może być zwalony. Częsta usterka przynajmniej w VW. Ten czujnik ma dwa wyjścia, jeden na licznik, drugi do ECU. Po za tym może nie być styku gdzieś, dlatego licznik tak róznie pokazuje. Teraz jest już dosyć ciepło i jeżeli nawet sie termostat by zawiesił wątpie żeby tak silnik schłodziło. To nie zima. Podjedź do kogoś kto się zna na rzeczy i niech Ci zmieni kodowanie. A wogóle niech zrobi porządną diagnoze, tzn logi dynamiczne.
Pozdro.
Pozdro.
http://zapodaj.net/99cd48054feea.png.html
robione na biegu 3 do praktycznie odciny, jakby ktoś mógł proszę zerknąć i pomoc
robione na biegu 3 do praktycznie odciny, jakby ktoś mógł proszę zerknąć i pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
A więc tak:
1. Nie masz żadnego chipa, być może masz tylko wtryski 0,216, dlatego autko fajnie jedzie. Dawka w 8 bloku standardowa dla 110ps
2. Ewidentnie nie wyrabia pompa wtryskowa, patrz kąt wtrysku powyżej 3700obr. Wysterowanie kąta wtrsyku masz już około 90% przy 3500obr. Ja tu stawiam na źle ustawiony kąt statyczny. Czyli ktoś rozrząd źle złożył, bo nie ustawił kąta wtrysku dobrze. Pewnie wałek rozrządu też nie na znakach.
3. Przepływka tnie już minimalnie przy 3300obr do końca. 1mg już może być odczuwalny, jeżeli chodzi o moc.
4. Turbo ok, pewnie deptałeś od około 1600obr, że turbo się trochę późno budzi do życia.
Więcej grzechów nie pamiętam.
Kąt wtrysku ma trochę wpływ na spalanie, ale dynamiczny wyrabia do 3500obr. Ale jak wałek rozrządu jest nie na znakach ustawiony to już ma ogromny wpływ na to.
Tak jak mówiłem, jedź do kogoś kumatego, kto to auto do porządku doprowadzi.
Pozdro.
1. Nie masz żadnego chipa, być może masz tylko wtryski 0,216, dlatego autko fajnie jedzie. Dawka w 8 bloku standardowa dla 110ps
2. Ewidentnie nie wyrabia pompa wtryskowa, patrz kąt wtrysku powyżej 3700obr. Wysterowanie kąta wtrsyku masz już około 90% przy 3500obr. Ja tu stawiam na źle ustawiony kąt statyczny. Czyli ktoś rozrząd źle złożył, bo nie ustawił kąta wtrysku dobrze. Pewnie wałek rozrządu też nie na znakach.
3. Przepływka tnie już minimalnie przy 3300obr do końca. 1mg już może być odczuwalny, jeżeli chodzi o moc.
4. Turbo ok, pewnie deptałeś od około 1600obr, że turbo się trochę późno budzi do życia.
Więcej grzechów nie pamiętam.
Kąt wtrysku ma trochę wpływ na spalanie, ale dynamiczny wyrabia do 3500obr. Ale jak wałek rozrządu jest nie na znakach ustawiony to już ma ogromny wpływ na to.
Tak jak mówiłem, jedź do kogoś kumatego, kto to auto do porządku doprowadzi.
Pozdro.
moc auta bardzo dobra, ale spalanie na poziomie 3litrowej bmw..
czyli reasumując, za dużo grzechów tutaj nie ma tak ?
tylko kumatych ludzi u mnie jest jak na lekarstwo..
Wyszło na to ze mam jechać z reklamacja do tych którzy mi to robili żeby przestawili kąt wtrysków i wałek na znaki ?: )
a i jeszcze jedno ważne pytanie.. kupiłem auto z tym problemem a rozrząd miał 89 tys zrobione może po prostu od przeskoczył(pasek już prawie ząbków nie miał i nie był cały tylko połowa co oryginalnie powinno być) a jak pojechałem na zmianę to nie patrzeli a nic tylko zmienili tak jak było ? możliwa jest taka wersja ?
[ Dodano: 2014-06-07, 12:08 ]
już wiem co jest
wszystko jest ok, dzisiaj poszedł na sprawdzenie pompy i wtrysków, nie dość ze jest niemieć(audi) to jeszcze 2ch ruskich walących jak na wojnie ( leja 2 wtryski)
czyli reasumując, za dużo grzechów tutaj nie ma tak ?
tylko kumatych ludzi u mnie jest jak na lekarstwo..
Wyszło na to ze mam jechać z reklamacja do tych którzy mi to robili żeby przestawili kąt wtrysków i wałek na znaki ?: )
a i jeszcze jedno ważne pytanie.. kupiłem auto z tym problemem a rozrząd miał 89 tys zrobione może po prostu od przeskoczył(pasek już prawie ząbków nie miał i nie był cały tylko połowa co oryginalnie powinno być) a jak pojechałem na zmianę to nie patrzeli a nic tylko zmienili tak jak było ? możliwa jest taka wersja ?
[ Dodano: 2014-06-07, 12:08 ]
już wiem co jest
wszystko jest ok, dzisiaj poszedł na sprawdzenie pompy i wtrysków, nie dość ze jest niemieć(audi) to jeszcze 2ch ruskich walących jak na wojnie ( leja 2 wtryski)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
Sorry, jednak pomyliłem z tym ciśnieniem turba. 110 ma 1950mbar. A w 8bloku ruszone minimalnie ograniczniki. Czysta amatorszczyzna, dlatego myślałem że to seryjna 110, bo po 8bloku teraz widzę że lekko ruszone, a z turba pewnie nie umiał znaleść ogranicznika. Kąt wtrysku też delikatnie inny. Chyba powinno być 15,6 max.a4tdi1234 pisze:Kolego wyzej zle zerknal na logi masz bardzo amatorskiego i nie zdrowego chipa.
Podniesione doladowanie z 1948,2 na 1989,limitery nie ruszone,zrob loga 001 bo tam ładnie uswiadomie ci ze jest po chipie
Czyli z kompem musi kolega coś zrobić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga