Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AVG 1.9 110 KM] Strasznie wysokie spalanie

Silniki wysokoprężne
Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 03 cze 2014, 17:45

a zna ktoś w okolicy Katowic, Będzina, dąbrowy górniczej takiego magika który nie chce ludzi w ciula ładować ? :)

[ Dodano: 2014-06-03, 17:45 ]
a jakby tak podmienić komputer?

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 03 cze 2014, 19:19

Ragga22 pisze:a jakby tak podmienić komputer?
zrobi robote

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 03 cze 2014, 19:53

bo komputer to mogę mieć w myślę 15 min jak sobie go znajdę u znajomego w stercie komputerów :), ale teraz pytanie czy kluczyki trzeba będzie programować od nowa, immo i inne cuda :) ?

a poza tym właśnie przestała mi działać reakcja auta na pilot (czyt. zamykanie z pilota itd) ; P

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 03 cze 2014, 20:20

Zmień na dzień dobry kodowanie, jeżeli ktoś mapy zmieniał to napewno(raczej) tamte nie zmieniał. Chociaż po tym spalaniu to mogą tam być wszędzie cyrki.

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 03 cze 2014, 21:21

a ile będzie kosztować takie kodowanie ? + czy da się to samemu jakoś zrobić vag.com itd itp
ja tu obstawiam nieudolny chip ''tjuning'' polskich znawców ;d , wtryski raczej odpadają bo by był mułowaty, pompa w tym chyba jest nieśmiertelna ^^. mógłbym z czytać logi itd ale nie wiem które ;)
a i jeszcze, wiem ze siedzi w nim jeszcze ORYGINALNY PEŁNY katalizator :)(choć jak go wyciągnąłem to wyleciało kilo sadzy ale nie wycinałem go..)

matitwardy3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 01 lis 2011, 09:07
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Post autor: matitwardy3 » 03 cze 2014, 21:24

jak ja jeżdzę jak "emeryt" to 5.2 l/100km tak pokazuje na FISie i tak faktycznie jest, w mieście rośnie do 6.0l. Wiadomo zimą rośnie jeszcze o 0.5l do 1l bo to zaczem się nagrzeje itp, a no i do tego dolicz webasto także 7.5 wychodzi na miękko ;-)

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 03 cze 2014, 22:46

trasa 8.5 -9l jazda 90-100km/h(nie daj boże to przekroczyć) miasto do 13..(pogody po 15 stopni +.. w zimę na postoju pali jakieś 4 l/h a tryb mój(mieszany) 3 km miastem 20 trasa(dojazd do pracy) spalanie +/- 11 l.. jak na 110km jest czym jechać, ale pali wiecej ropy niż 4.2 z lpg ^^

[ Dodano: 2014-06-03, 22:46 ]
czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś :)

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 04 cze 2014, 21:20

Ragga22 pisze:czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś
kolego blok 4 kąt wtrysku, 8 ogr. dawki paliwa, 11 turbo zloguj na np 3biegu od 1tys do czerwonej skali obroty. Poza tym dobrze by było sprawdzić rozrząd, może być źle złożony. Poza tym widzę, że nie za bardzo wiesz o co chodzi z zmianą kodowania. Otóż można to vagiem zmienić. Zmiana kompa mija się z celem.Wchodzisz w silnik,później kodowanie.Masz np kod 0001 zmieniasz na 0002 albo odwrotnie i zapisać. Robisz to na wyłączonym silniku.

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 04 cze 2014, 22:03

turbo pompy wody rozrząd robiłem 2 miesiące temu wszystko założone nowe. tutaj albo siedzi chip, albo to problem z ta temp tak powoduje, dziś jechałem z pracy i dobił do 90 stopni, spadł do 70 i wahał się od 70 do 75 ale na 90 już nie wleciał, a wąż od termo był ciepły, mianowicie jak dodam więcej gazu to temp spada, a na postoju rośnie :) jutro/piątek zmienię termostat i zobaczę czy się będzie tak dalej działo, bo jak dla mnie temp nie powinna drgnąć od 90 stopni tylko stać jak żołnierz na baczność :)

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 05 cze 2014, 21:31

Rozrząd nowy ok, ale pyt jak to wszystko założone, bo różni magicy się zdarzają. Drugie to z temp to czujnik może być zwalony. Częsta usterka przynajmniej w VW. Ten czujnik ma dwa wyjścia, jeden na licznik, drugi do ECU. Po za tym może nie być styku gdzieś, dlatego licznik tak róznie pokazuje. Teraz jest już dosyć ciepło i jeżeli nawet sie termostat by zawiesił wątpie żeby tak silnik schłodziło. To nie zima. Podjedź do kogoś kto się zna na rzeczy i niech Ci zmieni kodowanie. A wogóle niech zrobi porządną diagnoze, tzn logi dynamiczne.
Pozdro.

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 05 cze 2014, 21:52

http://zapodaj.net/99cd48054feea.png.html

robione na biegu 3 do praktycznie odciny, jakby ktoś mógł proszę zerknąć i pomoc ;)

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 05 cze 2014, 22:52

A więc tak:
1. Nie masz żadnego chipa, być może masz tylko wtryski 0,216, dlatego autko fajnie jedzie. Dawka w 8 bloku standardowa dla 110ps
2. Ewidentnie nie wyrabia pompa wtryskowa, patrz kąt wtrysku powyżej 3700obr. Wysterowanie kąta wtrsyku masz już około 90% przy 3500obr. Ja tu stawiam na źle ustawiony kąt statyczny. Czyli ktoś rozrząd źle złożył, bo nie ustawił kąta wtrysku dobrze. Pewnie wałek rozrządu też nie na znakach.
3. Przepływka tnie już minimalnie przy 3300obr do końca. 1mg już może być odczuwalny, jeżeli chodzi o moc.
4. Turbo ok, pewnie deptałeś od około 1600obr, że turbo się trochę późno budzi do życia.
Więcej grzechów nie pamiętam.
Kąt wtrysku ma trochę wpływ na spalanie, ale dynamiczny wyrabia do 3500obr. Ale jak wałek rozrządu jest nie na znakach ustawiony to już ma ogromny wpływ na to.
Tak jak mówiłem, jedź do kogoś kumatego, kto to auto do porządku doprowadzi.
Pozdro.

Ragga22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2014, 21:23
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: Ragga22 » 07 cze 2014, 12:08

moc auta bardzo dobra, ale spalanie na poziomie 3litrowej bmw..
czyli reasumując, za dużo grzechów tutaj nie ma tak ?
tylko kumatych ludzi u mnie jest jak na lekarstwo..
Wyszło na to ze mam jechać z reklamacja do tych którzy mi to robili żeby przestawili kąt wtrysków i wałek na znaki ?: )

a i jeszcze jedno ważne pytanie.. kupiłem auto z tym problemem a rozrząd miał 89 tys zrobione może po prostu od przeskoczył(pasek już prawie ząbków nie miał i nie był cały tylko połowa co oryginalnie powinno być) a jak pojechałem na zmianę to nie patrzeli a nic tylko zmienili tak jak było ? możliwa jest taka wersja ?

[ Dodano: 2014-06-07, 12:08 ]
już wiem co jest ;)
wszystko jest ok, dzisiaj poszedł na sprawdzenie pompy i wtrysków, nie dość ze jest niemieć(audi) to jeszcze 2ch ruskich walących jak na wojnie ( leja 2 wtryski) ;)

a4tdi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2010, 17:20
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: a4tdi1234 » 07 cze 2014, 15:01

Kolego wyzej zle zerknal na logi masz bardzo amatorskiego i nie zdrowego chipa.
Podniesione doladowanie z 1948,2 na 1989,limitery nie ruszone,zrob loga 001 bo tam ładnie uswiadomie ci ze jest po chipie ;)

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 07 cze 2014, 21:14

a4tdi1234 pisze:Kolego wyzej zle zerknal na logi masz bardzo amatorskiego i nie zdrowego chipa.
Podniesione doladowanie z 1948,2 na 1989,limitery nie ruszone,zrob loga 001 bo tam ładnie uswiadomie ci ze jest po chipie ;)
Sorry, jednak pomyliłem z tym ciśnieniem turba. 110 ma 1950mbar. A w 8bloku ruszone minimalnie ograniczniki. Czysta amatorszczyzna, dlatego myślałem że to seryjna 110, bo po 8bloku teraz widzę że lekko ruszone, a z turba pewnie nie umiał znaleść ogranicznika. Kąt wtrysku też delikatnie inny. Chyba powinno być 15,6 max.
Czyli z kompem musi kolega coś zrobić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga