
[ Dodano: 2014-06-03, 17:45 ]
a jakby tak podmienić komputer?
kolego blok 4 kąt wtrysku, 8 ogr. dawki paliwa, 11 turbo zloguj na np 3biegu od 1tys do czerwonej skali obroty. Poza tym dobrze by było sprawdzić rozrząd, może być źle złożony. Poza tym widzę, że nie za bardzo wiesz o co chodzi z zmianą kodowania. Otóż można to vagiem zmienić. Zmiana kompa mija się z celem.Wchodzisz w silnik,później kodowanie.Masz np kod 0001 zmieniasz na 0002 albo odwrotnie i zapisać. Robisz to na wyłączonym silniku.Ragga22 pisze:czy jakbym znalazł komputer z takim samym numerem mógłbym go zamienić bez problemowo? czy coś by trzeba cudować ?. kończą mi się pomysły a nikt mi jeszcze nie powiedział zrób to zrób tamto może wyjdzie.. ;P napiszcie choć nr bloku którego mam zrobić logi to zrobię i może w końcu wyjdzie coś
Sorry, jednak pomyliłem z tym ciśnieniem turba. 110 ma 1950mbar. A w 8bloku ruszone minimalnie ograniczniki. Czysta amatorszczyzna, dlatego myślałem że to seryjna 110, bo po 8bloku teraz widzę że lekko ruszone, a z turba pewnie nie umiał znaleść ogranicznika. Kąt wtrysku też delikatnie inny. Chyba powinno być 15,6 max.a4tdi1234 pisze:Kolego wyzej zle zerknal na logi masz bardzo amatorskiego i nie zdrowego chipa.
Podniesione doladowanie z 1948,2 na 1989,limitery nie ruszone,zrob loga 001 bo tam ładnie uswiadomie ci ze jest po chipie