Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 01 cze 2014, 07:15

później wstawię zdjęcia, jak to wygląda - są dwa małe szlify długości 1cm i szerokości ok 4mm
Pozdrawiam,

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 01 cze 2014, 10:32

Takie?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 01 cze 2014, 21:01

jakie?
Pozdrawiam,

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 02 cze 2014, 08:03

Obrazek
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 02 cze 2014, 19:25

tak z czystej ciekawosci, zdarzyło sie komuś wymieniać rozrzad w CDYA/CDYC i ewentualnie przy jakim przebiegu? Pytam bo praktycznie stałem sie posiadaczem takiego samochodu i zainteresował mnie ten temat

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 02 cze 2014, 19:30

Tam już nie wymaga wymiany, jest wszystko poprawione, ale jak ktoś ma z tym inne doświadczenia to chętnie poczytamy.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 02 cze 2014, 19:32

Pytam bo praktycznie stałem sie posiadaczem takiego samochodu i zainteresował mnie ten temat
Więc nadszedł czas na

_profil

<okok>
Lektor.

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 02 cze 2014, 19:51

szalony pisze:
Pytam bo praktycznie stałem sie posiadaczem takiego samochodu i zainteresował mnie ten temat
Więc nadszedł czas na

Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z Regulaminem Forum. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je w menu, w Twoim profilu. Zabronione jest wpisywanie w polu "Skąd " lokalizacji na podstawie tablic rejestracyjnych i innych informacji. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym mieszkasz, podaj najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania, lub region. Brak właściwie uzupełnionego profilu może skutkować jego zablokowaniem lub usunięciem. Proszę o PW po dokonaniu zmiany :)

<okok>
jak będzie stał na podwórku to wszystko po uzupełniam:)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 02 cze 2014, 19:53

marek85, ok <okok>
Lektor.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 04 cze 2014, 00:06

>>>>>>>>>>>>>>>W D...PE , ZROBIŁEM 600KM NA NOWYCH NAPINACZACH <<<<<<<

Co prawda po postoju kilkugodzinnym nie slychac juz nic ale z rana znow terkot !!


W Czwartek silnik leci w dół , części zamówione 2,300zł (bez górnych napinaczy , mysle ze przez 600km raczej sie nie zużyły


aVe

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 04 cze 2014, 06:18

Deniro to było do przewidzenia, sam dobrze wiedziałeś, że sama góra nic nie daje ...
Szkoda roboty, trzeba było od razu całość.
PS jaką masz pewność, że te z Febi to są te poprawione z Audi, a nie takie same jak szły w pierwszych modelach ?
Ja bym wolał już przy takich kosztach zdecydowanie mieć całość nowe z Audi ( niekoniecznie z ASO)

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 04 cze 2014, 08:14

Poza tym na wyciagnietych łańcuchach nie wiadomo w jakim zakresie wychylenia pracowaly te napinacze i czy ich tez ch.j nie strzelil, a raczej napewno. Teraz bedziesz miał okazje sobie przyłożyc jeden łańcuch stary wyciagniety do drugiego nowego i porównać długosci ;)

[ Dodano: 2014-06-04, 08:14 ]
nikos pisze:Deniro to było do przewidzenia, sam dobrze wiedziałeś, że sama góra nic nie daje ...
Szkoda roboty, trzeba było od razu całość.
PS jaką masz pewność, że te z Febi to są te poprawione z Audi, a nie takie same jak szły w pierwszych modelach ?
Ja bym wolał już przy takich kosztach zdecydowanie mieć całość nowe z Audi ( niekoniecznie z ASO)
Myslisz, że ktoś jeszcze do dzisiaj (chodzi mi o producentów) bawi sie w produkowanie i sprzedaz wadliwych napinaczy? Przeciez to Febi robi dla ASO i innych tam nie dostanie więc nie mogą być nie poprawione.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 04 cze 2014, 09:27

Panowie Febi czy Swag czy Ori to jest wszystko z jednego worka i tak jak dawid gada zadna frima nie bedzie produkowac starej czesci...ja mialem na reku stary moj napinacz oraz nowy z febi i widzialem roznice konstrukcyjna tak jak tutaj macie , watpie aby gdzie kolwiek w magazynach byly stare napinacze ale kto wie wiec kto kolwiek by nie zamawial niech porowna stary z nowym jesli trafi mu sie stary (w co watpie) niech nie zaklada




Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2014-06-04, 09:27 ]
nikos pisze:Deniro to było do przewidzenia, sam dobrze wiedziałeś, że sama góra nic nie daje ...
Tak bylo ale nie spodziewalem sie ze tak szybko spodziewalem sie minimum 10,000km no nic jedyny + taki ze mnie koszt wyniosl tylko 700zl za 2 napinacze ale rzeczywiscie jesli ktos ma placic 2,000zl to nie wart. Napinacze idealne wiec zostawiam , poprostu lancuchy zbyt wyciagniate

pozdro !

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 04 cze 2014, 09:30

Mam na imię Dawid nie Kamil <luzik>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 04 cze 2014, 09:42

Deniro ile masz nalatane jesli mozna wiedziec?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga