Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] Twarde uszczelki

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
needlehole
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Szczecin

[ALF 2.4 165 KM] Twarde uszczelki

Post autor: needlehole » 29 maja 2014, 19:26

Cześć,

odebrałem dzisiaj A6 od mechanika. Były wymieniane uszczelki pod pokrywami zaworów, przy rozrządzie, panelu przedniego... + cały rozrząd. Mechanik po wymianie powiedział, że silnik był przegrzany ponieważ uszczelki są bardzo twarde. Czy może racje? Jeśli tak, to jak może to wpłynąć na eksploatacje w przyszłości?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 29 maja 2014, 20:02

Może tak być, ale widząc po roczniku w profilu uszczelki mogły stwardnieć ze starości. Wiadomo jest tam guma która z biegiem czasu też traci swoje właściwości, a nie wiadomo kiedy były wymieniane. Czasem uszczelki są tak twarde że się dosłownie łamią :) Na Twoim miejscu nie zamartwiał bym się na zapas, bo tego silnika trudno jest przegrzać, chyba że ktoś bardzo się starał <okok>

Pozdrawiam
Warsztat, naprawy Audi A6.

needlehole
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: needlehole » 29 maja 2014, 20:04

Profil nieaktualny :) Rocznik 1998. Mechanik stwierdził że auto było mocno eksploatowane pod lawetą i dlatego uszczelki takie twarde.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 29 maja 2014, 20:09

zrób logi statyczne i dynamiczne, na Forum opisane jest jak, wklej tutaj i z pomocą kolegów, wszystkiego na temat kondycji silnika się dowiesz. <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

needlehole
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: needlehole » 29 maja 2014, 20:15

A mógłbyś mi podesłać linkiem? Tematów tutaj jest tak wiele, że... :shock:

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 29 maja 2014, 20:19

Im więcej poczytasz tym więcej będziesz wiedział i będzie Ci łatwiej ;) Podeślę Ci linki ale później bo przed chwilą przenioslem się na telefon.
Warsztat, naprawy Audi A6.

needlehole
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: needlehole » 30 maja 2014, 20:30

Jeszcze jedno pytanie, trochę z innej beczki. Zauważyłem dzisiaj wodę pod autem. Czystą, pachnącą jak wnętrze samochodu. Czy to możliwe, że woda z klimy się skrapla i spływa? Plama była z przodu przy prawym kole

edit. odpowiedź znalazłem sam. dla pokoleń - to normalne :)

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 31 maja 2014, 14:57

needlehole pisze:A mógłbyś mi podesłać linkiem? Tematów tutaj jest tak wiele, że... :shock:
Byłbym zapomniał ;) Na początek viewtopic.php?t=59491

Potem dopiero viewtopic.php?t=63629

Pozdro <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

needlehole
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: needlehole » 13 cze 2014, 14:55

cześć, odgrzewam temat diagnostyki. mam już interfejs. podłączyłem dzisiaj sprawdzić czy działa - działa. teraz pytanie, jak zrobić logi dynamiczne i statyczne i jakie wartości mam zczytac?

Anielski

Post autor: Anielski » 13 cze 2014, 15:03

needlehole pisze:Profil nieaktualny :) Rocznik 1998. Mechanik stwierdził że auto było mocno eksploatowane pod lawetą i dlatego uszczelki takie twarde.
To ten mechanior ,to jakaś wróżka lolita <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja