[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
A co Panowie powiecie na taki zestaw:
http://allegro.pl/zestaw-hid-h1-h4-h7-x ... 44659.html
Foto z aukcji:
![Obrazek]()
Zestaw wygląda dokładnie tak samo jak ten kolegi eldo z pierwszej strony tego tematu, brak tylko napisu na przetwornicach (NOXON), cena przystępna, bo z przesyłką około 150 zł. Ciekaw jestem, czy aby te wszystkie zestawy HID Slim oferowane w sprzedaży w bardzo różnych cenach to nie jest wszystko to samo tylko pod inną nazwą... Różnią się one jedynie naklejkami na przetwornicach. Chyba zaryzykuję i kupię taki zestaw.
http://allegro.pl/zestaw-hid-h1-h4-h7-x ... 44659.html
Foto z aukcji:
Zestaw wygląda dokładnie tak samo jak ten kolegi eldo z pierwszej strony tego tematu, brak tylko napisu na przetwornicach (NOXON), cena przystępna, bo z przesyłką około 150 zł. Ciekaw jestem, czy aby te wszystkie zestawy HID Slim oferowane w sprzedaży w bardzo różnych cenach to nie jest wszystko to samo tylko pod inną nazwą... Różnią się one jedynie naklejkami na przetwornicach. Chyba zaryzykuję i kupię taki zestaw.
Czy klosz trzeba wyjmować?? Ja u siebie wymieniałem na nowe klosze i nie jest to zbyt wdzięczna robota. Chyba spróbuję bez wyjmowania. Dzisiaj jadę po HID-y. Może się odrazu podpytam, jak wygląda sprawa z policją bardzo się czepiają, zwracają na to uwagę??
[ Dodano: 2013-11-20, 12:20 ]
Mają wiedzę że musi być samopoziom i spryskiwacze?
[ Dodano: 2013-11-20, 12:20 ]
Mają wiedzę że musi być samopoziom i spryskiwacze?
Ogólnie sprawa wygląda tak. światła ksenonowe powinny posiadać autoregulację zasięgu świecenia, soczewkę oraz system spryskiwania reflektorów(zabrudzony klosz źle rozprasza bardzo intensywne światło). bez systemu spryskiwania podczas kontroli drogowej panowie policjanci mogą zabrać dowód rejestracyjny. Osobiście się z tym spotkałem "cytat proszę uruchomić system spryskiwaczy lamp"
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Witajcie, ależ mnie tu nie było dawno <szok>
Moze odpowiem tutaj na pytania zadane na PW. Zestaw Noxon-a ktory miałem (bo nie posiadam juz A6 od 2 lat) nie zawiódł mnie ani raz. tzn palniki startowały za kazdym razem po uruchomieniu świateł i ku mojemu zdziwieniu wytrzymały cały okres uzytkowania
Nie wiem co tam teraz w temacie sie dzieje ale mysle ze wszystko OK wnioskując po bezawaryjnym okresie uzytkowania u mnie. Przeglądy przeszedłem w sumie 2 po montażu i kilka kontroli drogowych bez kompletnie żadnego problemu. Nalezy ustawić dobrze poziom to nie bedzie "przyciagać uwagi" policji i diagnosty
Obecnie mam w jednośladzie identyczna przetwornicę z palnikiem i dosc ze widocznosc jest fantastyczna to jakoś specjalnie nie oslepiam innych i nie przyciagam uwagi podczas kontroli drogowych czy podczas przeglądu technicznego. grunt to poprawny montaż i uzytkowanie "z głową"
pozdrawiam
Moze odpowiem tutaj na pytania zadane na PW. Zestaw Noxon-a ktory miałem (bo nie posiadam juz A6 od 2 lat) nie zawiódł mnie ani raz. tzn palniki startowały za kazdym razem po uruchomieniu świateł i ku mojemu zdziwieniu wytrzymały cały okres uzytkowania
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

Obecnie mam w jednośladzie identyczna przetwornicę z palnikiem i dosc ze widocznosc jest fantastyczna to jakoś specjalnie nie oslepiam innych i nie przyciagam uwagi podczas kontroli drogowych czy podczas przeglądu technicznego. grunt to poprawny montaż i uzytkowanie "z głową"

pozdrawiam
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
A niech sobie zabierają, wolę widzieć bez dowodu niż nie widzieć gdzie jadę z dowodem.gutek2525 pisze:Ogólnie sprawa wygląda tak. światła ksenonowe powinny posiadać autoregulację zasięgu świecenia, soczewkę oraz system spryskiwania reflektorów(zabrudzony klosz źle rozprasza bardzo intensywne światło). bez systemu spryskiwania podczas kontroli drogowej panowie policjanci mogą zabrać dowód rejestracyjny. Osobiście się z tym spotkałem "cytat proszę uruchomić system spryskiwaczy lamp"
Mimo że jeden z kolegów napisał że jak mnie spotka to mi lampy roztrzaska, bo go bardzo wkurzają ludzie oślepiający innych. Tylko że jest problem, bo soczewki na tyle mocno skupiają światło, że jeszcze nikt mi nie mrugał długimi że go rażę. Więc ja nie widzę problemu, za to widzę dokąd jadę, a różnica jest kolosalna, w następnym aucie odrazu zakładam HIDy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2013, 20:24
- Lokalizacja: Łódź
Musisz mieć świadomość że przy byle stłuczce a już nie wspomnę o wypadku ubezpieczalnia nie wypłaci Ci ani grosza bo masz auto które nie powinno poruszać się po drodze publicznej to na dodatek możesz zostać uznany za sprawcę. Tak więc ryzyko jest duże zwłaszcza że to toś może Cię stuknąć a Toja ubezpieczalnia się wypnie bo masz pojazd z niehomologowanymi lampami.mily pisze:A niech sobie zabierają, wolę widzieć bez dowodu niż nie widzieć gdzie jadę z dowodem.gutek2525 pisze:Ogólnie sprawa wygląda tak. światła ksenonowe powinny posiadać autoregulację zasięgu świecenia, soczewkę oraz system spryskiwania reflektorów(zabrudzony klosz źle rozprasza bardzo intensywne światło). bez systemu spryskiwania podczas kontroli drogowej panowie policjanci mogą zabrać dowód rejestracyjny. Osobiście się z tym spotkałem "cytat proszę uruchomić system spryskiwaczy lamp"
Mimo że jeden z kolegów napisał że jak mnie spotka to mi lampy roztrzaska, bo go bardzo wkurzają ludzie oślepiający innych. Tylko że jest problem, bo soczewki na tyle mocno skupiają światło, że jeszcze nikt mi nie mrugał długimi że go rażę. Więc ja nie widzę problemu, za to widzę dokąd jadę, a różnica jest kolosalna, w następnym aucie odrazu zakładam HIDy.
Twoje auto, twoje pieniądze, twoja sprawa - miej tylko świadomość zagrożeń za tym idących.
Z autopsji powiem Ci tyle że byłem kiedyś sprawcą małej ocierki która kosztowała mnie mandat 250zł i wymianę mojego błotnika a ten drugi nie dostał ani grosza właśnie za to że jego pojazd nie powinien być dopuszczony do ruchu i gość musiał go sobie za swoją kasę naprawiać bo moja ubezpieczalnia nie wypłaciła mu ani grosza.
Pozdrawiam
Na jakiej podstawie stwierdzasz że ma auto nie dopuszczone do ruchu? :shock:Maniek_ldz pisze:Musisz mieć świadomość że przy byle stłuczce a już nie wspomnę o wypadku ubezpieczalnia nie wypłaci Ci ani grosza bo masz auto które nie powinno poruszać się po drodze publicznej to na dodatek możesz zostać uznany za sprawcę. Tak więc ryzyko jest duże zwłaszcza że to toś może Cię stuknąć a Toja ubezpieczalnia się wypnie bo masz pojazd z niehomologowanymi lampami.mily pisze:A niech sobie zabierają, wolę widzieć bez dowodu niż nie widzieć gdzie jadę z dowodem.gutek2525 pisze:Ogólnie sprawa wygląda tak. światła ksenonowe powinny posiadać autoregulację zasięgu świecenia, soczewkę oraz system spryskiwania reflektorów(zabrudzony klosz źle rozprasza bardzo intensywne światło). bez systemu spryskiwania podczas kontroli drogowej panowie policjanci mogą zabrać dowód rejestracyjny. Osobiście się z tym spotkałem "cytat proszę uruchomić system spryskiwaczy lamp"
Mimo że jeden z kolegów napisał że jak mnie spotka to mi lampy roztrzaska, bo go bardzo wkurzają ludzie oślepiający innych. Tylko że jest problem, bo soczewki na tyle mocno skupiają światło, że jeszcze nikt mi nie mrugał długimi że go rażę. Więc ja nie widzę problemu, za to widzę dokąd jadę, a różnica jest kolosalna, w następnym aucie odrazu zakładam HIDy.
Twoje auto, twoje pieniądze, twoja sprawa - miej tylko świadomość zagrożeń za tym idących.
Z autopsji powiem Ci tyle że byłem kiedyś sprawcą małej ocierki która kosztowała mnie mandat 250zł i wymianę mojego błotnika a ten drugi nie dostał ani grosza właśnie za to że jego pojazd nie powinien być dopuszczony do ruchu i gość musiał go sobie za swoją kasę naprawiać bo moja ubezpieczalnia nie wypłaciła mu ani grosza.
Pozdrawiam
Przegląd ważny ma... Homologacja na kloszu też jest... także jaki widzisz problem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2013, 20:24
- Lokalizacja: Łódź
Jeśli masz oryginalną lampę z soczewką pod lampę wyładowczą, spryski i samopoziom to nie widzę problemu, ale zmiana samego klosza i załatwienie lewego przeglądu nikogo nie usprawiedliwia... zresztą chętnie się podłoże pod kogoś z HIDami bo jedno z moich aut mogło by przejść jakiś remont i najchętniej zrobię to na koszt właśnie takiego "legalnego" użytkownika Hidów.
EOT
EOT
He he dobre, a po czym ty niby będziesz wiedział że ona ma hidy? Na każdym kloszu od lampy audi a6 masz wszystkie homologacje... również na ksenon. Nawet jeśli będzie miał zaślepki na zderzaku zamiast spryskiwaczy nikt po wypadku nie każe ci włączyć spryskiwaczy...Maniek_ldz pisze:Jeśli masz oryginalną lampę z soczewką pod lampę wyładowczą, spryski i samopoziom to nie widzę problemu, ale zmiana samego klosza i załatwienie lewego przeglądu nikogo nie usprawiedliwia... zresztą chętnie się podłoże pod kogoś z HIDami bo jedno z moich aut mogło by przejść jakiś remont i najchętniej zrobię to na koszt właśnie takiego "legalnego" użytkownika Hidów.
EOT
Dobra mniejsza z tym...
Pierwsza podstawowa sprawa to taka, że niezależnie jaki ksenon nie wsadzisz w soczewkę od H1 będzie miał takie odcięcie __/ __/co w parze ze źle ustawionymi lampami powoduje oślepienie..
Dlatego można wszystko, ale z głową. Najlepiej było by zmienić soczewki na soczewki ksenonowe, lub jak już się bawić na bi-ksenon. I wtedy nikogo nie będziemy razili i będzie bezpiecznie.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2014, 18:08 przez boluss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2013, 20:24
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
ale w odbłyśnikach są przesłony które można przestawić i wtedy światło świeci tak : __ __boluss pisze:Pierwsza podstawowa sprawa to taka, że niezależnie jaki ksenon nie wsadzisz w soczewkę od H1 będzie miał takie odcięcie __/ __/co w parze ze źle ustawionymi lampami powoduje oślepienie..
na jakiej podstawie tak twierdzisz??sprawca jest sprawcą.można jedynie dostać mandat za stan techniczny auta ale nigdy nikt nie zrobi z kogoś sprawcy wypadku czy kolizji bo miał złe lampy.Maniek_ldz pisze:Musisz mieć świadomość że przy byle stłuczce a już nie wspomnę o wypadku ubezpieczalnia nie wypłaci Ci ani grosza bo masz auto które nie powinno poruszać się po drodze publicznej to na dodatek możesz zostać uznany za sprawcę.
Panowie po co ta dyskusja montować czy nie? Pragnę przypomnieć, jak stawiałem swoje pierwsze kroki jakiś czas temu w motoryzacji wałkowany był temat trzeciego światła STOP. Za i przeciw było tyle co użytkowników. Dzisiaj nikt już na to nie zwraca uwagi bo to światło jest w standardzie. Tak jak kolega eldo wspomniał użytkować należy cuda techniki z głową. To, że dzisiaj nie wolno nie oznacza że jutro też będzie zakazane. I proszę tu nie grozić innym uczestnikom myślącym odmiennie od większości bo jak wiadomo w miejscu publicznym t nie wolno tytoniu a i tak palą (ja już od 6 lat nie) i nikt z tego powodu nikogo po mordzie nie leje.
[ Dodano: 2014-05-23, 02:26 ]
Panowie po co ta dyskusja montować czy nie? Pragnę przypomnieć, jak stawiałem swoje pierwsze kroki jakiś czas temu w motoryzacji wałkowany był temat trzeciego światła STOP. Za i przeciw było tyle co użytkowników. Dzisiaj nikt już na to nie zwraca uwagi bo to światło jest w standardzie. Tak jak kolega eldo wspomniał użytkować należy cuda techniki z głową. To, że dzisiaj nie wolno nie oznacza że jutro też będzie zakazane. I proszę tu nie grozić innym uczestnikom myślącym odmiennie od większości bo jak wiadomo w miejscu publicznym nie wolno palić tytoniu a i tak palą (ja już od 6 lat nie) i nikt z tego powodu nikogo po mordzie nie leje.
[ Dodano: 2014-05-23, 02:26 ]
Panowie po co ta dyskusja montować czy nie? Pragnę przypomnieć, jak stawiałem swoje pierwsze kroki jakiś czas temu w motoryzacji wałkowany był temat trzeciego światła STOP. Za i przeciw było tyle co użytkowników. Dzisiaj nikt już na to nie zwraca uwagi bo to światło jest w standardzie. Tak jak kolega eldo wspomniał użytkować należy cuda techniki z głową. To, że dzisiaj nie wolno nie oznacza że jutro też będzie zakazane. I proszę tu nie grozić innym uczestnikom myślącym odmiennie od większości bo jak wiadomo w miejscu publicznym nie wolno palić tytoniu a i tak palą (ja już od 6 lat nie) i nikt z tego powodu nikogo po mordzie nie leje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
jako ze na forum za bardzo na ten temat nic nie znalzłem zapytam tutaj
jakie palniki D2S polecacie?
ciekawi mnie czy ktos z forum jezdzi na takim czyms http://allegro.pl/zarnik-xenon-zarowki- ... 49276.html
ja mialem tej marki palniki ale h1 i niby byly 4300 a waliły na niebiesko jak 6000
i wolałbym uniknąć tego efektu przy zakupie d2s dlatego prosze o porady ile trzeba zaplacic za takie palniki zeby to normalnie swieciło jak 4300 bo tylko taka barwa mnie interesuje
jakie palniki D2S polecacie?
ciekawi mnie czy ktos z forum jezdzi na takim czyms http://allegro.pl/zarnik-xenon-zarowki- ... 49276.html
ja mialem tej marki palniki ale h1 i niby byly 4300 a waliły na niebiesko jak 6000

Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: