[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Tungsram megalight plus - najlepszy stosunek jakości do ceny (ok. 25zł komplet H1) Niczym nie ustępują Osram Night Breaker czy Philips X-Tream Vision gdzie cena tych drugich jest 3x wyższa. Dodam, że nie są to chińczyki tylko made in hungary.diabeelek pisze:Może ktoś polecić jakieś żarówki, które ma u siebie na H1?
Pozdrawiam...
Ale do hida xenona to im niestety daleko więc jak ktos smigał nielegalnie i wróci do żarówek to czeka go niemiły okres adaptacyjny. Do tego jeszcze doliczając wypalone w polskich warunkach poprzez niepotrzebne dzienne świecenie lampy to noca na żarówkach mamy juz niebezpiecznie słabo.yaszczur pisze:Tungsram megalight plus - najlepszy stosunek jakości do ceny (ok. 25zł komplet H1) Niczym nie ustępują Osram Night Breaker czy Philips X-Tream Vision gdzie cena tych drugich jest 3x wyższa. Dodam, że nie są to chińczyki tylko made in hungary.
Ja w D2 mam soczewkę,kilka stowek wydałem żeby stestowac rozne super żarówki no i niestety każde gineły a jazda noca to był dramat. Nie wiem po kiego takie światła projektować. Czyszczenie tez niewiele pomogło i jedynie lampa ładniej po tym wygląda. Więc poszedłem w HIDy i tu sie zaczeła widoczność
Oczywiście nie jakies 8000k ani nawet 6000 tylko zacząłem od 4300 a dziś mam 5500. Jednak wsadzenie w soczewke po żarówce powodowało że prawa strona na łukach drogi potrafiła oślepic więc (akurat w A8 jest ten patencik) przełączyłem lampy na strumień symetryczny i problem oslepiania całkowicie zniknął.
No ale było mało więc po 2 latach za ciosem poszedłem w przerobke na bixenony i teraz to dopiero jazda noca jest miła.
Halogenowe lampy nie sa złe ale pod warunkiem że maja odbłysniki a nie soczewka która abiera sporo światła,no i nie sa powypalane świeceniem w dzień. Mój poprzedni wynalazek opel omega A miał super światła na podwójnym halogenie H4+h1 i świeciły rewelacyjnie.
Co do zakłócania to winne sa tandetne zestawy,mój pierwszy HID KIT powodował po pewnym czasie zawieszanie sie całych zegarów które startowały dopiero po ponownym uruchomieniu i ponowne włączenie świateł mogło je znowu zawiesić.
Problemy mineły jak zakupiłem u tego gościa zestaw slim HID
Michał Węclewicz
"Wałex"
Mazowiecka 21
30-019 Kraków
tel.508-373-139
gg: 7832122
Niedawno polecałem koledze i zadowolony, więc jeszcze firma istnieje a ja od 3 lat mam spokój. koszt ok 200zł. Fakt że dziś mam w lampach soczewkę bix-d2S ale reszta pozostała z HIDa i hasa.
Oczywiście nie jakies 8000k ani nawet 6000 tylko zacząłem od 4300 a dziś mam 5500. Jednak wsadzenie w soczewke po żarówce powodowało że prawa strona na łukach drogi potrafiła oślepic więc (akurat w A8 jest ten patencik) przełączyłem lampy na strumień symetryczny i problem oslepiania całkowicie zniknął.
No ale było mało więc po 2 latach za ciosem poszedłem w przerobke na bixenony i teraz to dopiero jazda noca jest miła.
Halogenowe lampy nie sa złe ale pod warunkiem że maja odbłysniki a nie soczewka która abiera sporo światła,no i nie sa powypalane świeceniem w dzień. Mój poprzedni wynalazek opel omega A miał super światła na podwójnym halogenie H4+h1 i świeciły rewelacyjnie.
Co do zakłócania to winne sa tandetne zestawy,mój pierwszy HID KIT powodował po pewnym czasie zawieszanie sie całych zegarów które startowały dopiero po ponownym uruchomieniu i ponowne włączenie świateł mogło je znowu zawiesić.
Problemy mineły jak zakupiłem u tego gościa zestaw slim HID
Michał Węclewicz
"Wałex"
Mazowiecka 21
30-019 Kraków
tel.508-373-139
gg: 7832122
Niedawno polecałem koledze i zadowolony, więc jeszcze firma istnieje a ja od 3 lat mam spokój. koszt ok 200zł. Fakt że dziś mam w lampach soczewkę bix-d2S ale reszta pozostała z HIDa i hasa.
Sorki za odgrzewanie, ale widzę, ze każdy pisze o ustawieniu soczewek i ruchomych przesłonach, otóż ja mam tą przesłonę, ale nie mogę jej ruszyć. Po zdjęciu plastiku widzę taki element dzięki któremu mogę ustawić przesłonę, ale on ani rusz :D macham przód tył, lewo prawo góra dół i nic. Na lampie pisze że mogę mieć żarówkę halogenową i xenonową a przesłony ruszyć nie moge
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Istotą działania bi-xenonów jest zastosowanie jednego palnika realizującego zarówno światła mijania, jak i drogowe. A owe podwójne działanie umożliwia właśnie ruchoma przesłona - gdy przełączysz manetką na światła drogowe, to przesłona odsłania palnik i wtedy światło świeci wyżej (lub częściowo przysłania palnik po przełączeniu na światła mijania i wtedy światła świecą niżej, nie oślepiając jadących z przeciwka i tych przed Tobą).Pawelo96 pisze:Sorki za odgrzewanie, ale widzę, ze każdy pisze o ustawieniu soczewek i ruchomych przesłonach, otóż ja mam tą przesłonę, ale nie mogę jej ruszyć.(...):(
Jeśli masz dodatkowo np. H7 dla świateł drogowych, tzn., że nie masz bi-xenonów. A owa przesłona w soczewce nie jest ruchoma i nie powinieneś jej ruszać.
PS.
Też się zastanawiam nad założeniem xenonów. ...ale chciałbym tak legalnie, a nie mam ani spryskiwaczy (nie sprysków, a spryskiwaczy) reflektorów, ani auto-poziomowania, więc to raczej kosztowna zabawa.
Pociesza mnie fakt, że reflektory mam projekcyjne o oznaczeniu VOL D2S H1, więc chyba do palników xenonowych się nadają. ...mam rację?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Czyli co, na długich świeci ksenon bez przesłony i jeszcze obok H7? ...łosz qwa, współczuję tym wszystkim psom, kotom i innym zwierzakom gdy "nawiążą kontakt wzrokowy" z takimi latarniami.
PS.
A czy spotkał się ktoś z wymianą samych odbłyśników w soczewkach? ...ale na te z gniazdem na D2S, bo obecnie mam na H1.
PS.
A czy spotkał się ktoś z wymianą samych odbłyśników w soczewkach? ...ale na te z gniazdem na D2S, bo obecnie mam na H1.
Tak nieraz jest i tymi dodatkowymi żaowkami jest np realizowane mrugnięcie żeby nie strzelać xenonem.Moreno pisze:Czyli co, na długich świeci ksenon bez przesłony i jeszcze obok H7? ...łosz qwa, współczuję tym wszystkim psom, kotom i innym zwierzakom gdy "nawiążą kontakt wzrokowy" z takimi latarniami.
Nawet xenon+ z A8 ma dodatkowe h7
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga