Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problemy z silnikiem, klekotanie, trzesienie

Silniki benzynowe
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 lut 2014, 16:12

MarcoPolandia, cieszę się, że choć trochę moja skromna wiedza się przydała... <brawo>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 14 lut 2014, 12:08

Jest <ok>, żal mi trochę tych "mechaników", bo w sumie zabieramy im trochę pracę - ale niestety tacy teraz w większości są - wymieniacze :( - człowiek sam musi zdiagnozować, więc z drugiej strony, nie płacimy za ich naukę na naszych autach :)

3siek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 lut 2013, 08:19
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Eindhoven

Re: Problemy z silnikiem, klekotanie, trzesienie

Post autor: 3siek » 18 kwie 2014, 22:14

Pozwolę podpiąć się pod temat.
KMS pisze:Sprawd? w grupie 93 kąty połorzenia obu wałków.
Jak powinny wyglądać owe kąty położenia wałków? U mnie wygląda to tak :
Group 093: Camshaft Adjustment Adaptation
2.3°KW Phase Position Bank 1 Intake
4.5°KW Phase Position Bank 2 Intake

Dodam jeszcze , że od pewnego czasu (może 3-4 m-cy) w granicach 1200-1400 o/min jest odczuwalne drganie silnika na postoju jak i podczas jazdy i tylko w tym przedziale obrotów - nie ważne czy na luzie czy na innym biegu. Gdy silnik złapie już temperaturę to słychać bulgotanie-strzelanie w prawym wydechu. Wydech też strzela gdy przytrzymam pedał gazu i nagle go puszczę. Auto mam od ponad roku i nigdy nie było ,żadnych błędów silnika, żadnych problemów z odpalaniem itd. Wydech szczelny.

MarcoPolandia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 paź 2013, 16:27
Lokalizacja: SIEC

Post autor: MarcoPolandia » 30 kwie 2014, 16:46

Bosch uszkodził przegub wewnętrzny (guma uszkodzona) juz myślałem ze Multitronic sie zegna ale po wymianie buczenie zniklo, 2 plastiki osłony silnika polamali, jak wczesniej pisalem plastikowy wężyk hamulcowy, duuuuzo śrubek, 1 napinacz przy rozbieraniu auta całkowicie uszkodzili, czujnik temperatury - ta zawleczkę połamali (cieklo mi bo sie nie trzymal)... dlatego pewnie zgonili wine na opilki w oleju bo im za drogo bylo naprawic co zepsuli przy rozbieraniu. Partacze! Wszystko zostalo juz wymienione. Także dopiero niedawno zakończyłem przygode z naprawami ;)

buli04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 gru 2013, 18:07
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: buli04 » 02 maja 2014, 13:02

Witam. Chciałem się podłączyć pod temat. MARCOPOLANDIA mam pytanie. O jaki elektrozawór chodzi i gdzie on się znajduje?
MOCY NIGDY NIE ZA DUŻO!!!

marekrs6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 09 lut 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: marekrs6 » 03 maja 2014, 11:38

Panowie mam podobny problem, trzęsie autem ale równo pracuje
takie błędy:

4 Faults Found:
008342 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1
P2096 - 007 - Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 38
Mileage: 212897 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.27
Time: 16:10:28

Freeze Frame:
RPM: 2688 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 73.5°C
Part Throttle
Time: 230.4 s
Bin. Bits: 00000010

000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212931 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:13

Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 185.3 mg/str
Temperature: 33.0°C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°

000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:29

Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 63.0°C
Idle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°

000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 006 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:08:51

Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 66.0°C
Idle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 0.0 km/h
co to może być ??

MarcoPolandia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 paź 2013, 16:27
Lokalizacja: SIEC

Post autor: MarcoPolandia » 04 maja 2014, 15:24

buli04, Witaj, wyslalem Ci "pw"

marekrs6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 09 lut 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: marekrs6 » 17 maja 2014, 16:07

witam , z braku czasu dziś zajrzałem pod mache.. odkrecam lewy zawór i chodzi pieknie, odkręcam prawy i tu coś go trzyma. Po ogledzinach widać wystający malusieńki "wiór, kawałek czegoś' co spowodowało zablokowanie tulei. Wydrapałem, założyłem i gra muzyka, chodzi pięknie. Zero błedów.
Dziekuję Marco Polandia za uratowanie mojego konta bankowego i oszczędzenia niepotrzebnych nerwów.
pozdrawiam

jogurt_dd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 cze 2013, 12:22
Lokalizacja: Kraków

Elektrozawór

Post autor: jogurt_dd » 15 kwie 2015, 12:46

Czy może ktoś udzielić informacji o który elektrozawór chodzi?

Nie ukrywam że najlepsza byłaby informacja graficzna <lol>

[ Dodano: 2015-04-15, 12:46 ]
Pomimo usilnych starań i wielokrotnych pytań również na PW nikt nie był wstanie odpowiedzieć na tak proste pytanie w związku z czym udało mi się (nie wiem jakim cudem) dojść do tego co to za elektrozawór.

Chodzi o elektrozawór zmiennej fazy rozrządu.


Podziękował

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 02 kwie 2016, 10:01

Mam podobne błedy, auto z przebiegiem 180kmtyś 2.4 c6
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake) i
001041 - Secondary Air Injection System
Na poczatku proponujecie zerknąć na zawory jak kolega wyżej napisał?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja