MarcoPolandia pisze:Sunday,05,May,2013,17:39:06:59305
VCDS Version: Beta 12.10.3
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 0105000302070120
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 326BDC35ADC8C8FC9FE136
7 Faults Found:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 -- 006 -- Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 4
Reset counter: 40
Mileage: 167448 km
Time Indication: 0
Date: 2013.11.21
Time: 05:23:27
Freeze Frame:
RPM: 800 /min
Mass Air / Rev.: 179.9 mg/str
Temperature: 42.0°C
Idle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 0.0 km/h
000021 - Bank 1: Camshaft B (Exhaust)
P0015 -- 008 -- Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 167451 km
Time Indication: 0
Date: 2013.11.21
Time: 05:36:47
Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Mass Air / Rev.: 288.9 mg/str
Temperature: 67.5°C
Part Throttle
Bin. Bits: 01000000
Steering Angle: 103.12°
Readiness: 0000 0000
Moim zdaniem, to wymienią Ci czujnik, wezmą za to 500 zyla albo i więcej, a błedy zostaną

Błąd
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 -- 006 -- Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
dotyczy owszem czujnika wałka rozrządu ale nie swiadczy o jego uszkodzeniu (open, short to +), ale o niewłaściwej wartości odczytu - należy to rozumieć, że sterownikowi, nie zgadza się pozycja wałka rozrządu względem wału korbowego.
Drugi błąd
000021 - Bank 1: Camshaft B (Exhaust)
P0015 -- 008 -- Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
niestety wałek nie osiąga zadanej przez ECU wartości przestawienia

i IMO również w tym wypadku, wymiana czujnika nic nie da
