
Problemy z silnikiem, klekotanie, trzesienie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 07 lut 2013, 08:19
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Eindhoven
Re: Problemy z silnikiem, klekotanie, trzesienie
Pozwolę podpiąć się pod temat.
Group 093: Camshaft Adjustment Adaptation
2.3°KW Phase Position Bank 1 Intake
4.5°KW Phase Position Bank 2 Intake
Dodam jeszcze , że od pewnego czasu (może 3-4 m-cy) w granicach 1200-1400 o/min jest odczuwalne drganie silnika na postoju jak i podczas jazdy i tylko w tym przedziale obrotów - nie ważne czy na luzie czy na innym biegu. Gdy silnik złapie już temperaturę to słychać bulgotanie-strzelanie w prawym wydechu. Wydech też strzela gdy przytrzymam pedał gazu i nagle go puszczę. Auto mam od ponad roku i nigdy nie było ,żadnych błędów silnika, żadnych problemów z odpalaniem itd. Wydech szczelny.
Jak powinny wyglądać owe kąty położenia wałków? U mnie wygląda to tak :KMS pisze:Sprawd? w grupie 93 kąty połorzenia obu wałków.
Group 093: Camshaft Adjustment Adaptation
2.3°KW Phase Position Bank 1 Intake
4.5°KW Phase Position Bank 2 Intake
Dodam jeszcze , że od pewnego czasu (może 3-4 m-cy) w granicach 1200-1400 o/min jest odczuwalne drganie silnika na postoju jak i podczas jazdy i tylko w tym przedziale obrotów - nie ważne czy na luzie czy na innym biegu. Gdy silnik złapie już temperaturę to słychać bulgotanie-strzelanie w prawym wydechu. Wydech też strzela gdy przytrzymam pedał gazu i nagle go puszczę. Auto mam od ponad roku i nigdy nie było ,żadnych błędów silnika, żadnych problemów z odpalaniem itd. Wydech szczelny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 paź 2013, 16:27
- Lokalizacja: SIEC
Bosch uszkodził przegub wewnętrzny (guma uszkodzona) juz myślałem ze Multitronic sie zegna ale po wymianie buczenie zniklo, 2 plastiki osłony silnika polamali, jak wczesniej pisalem plastikowy wężyk hamulcowy, duuuuzo śrubek, 1 napinacz przy rozbieraniu auta całkowicie uszkodzili, czujnik temperatury - ta zawleczkę połamali (cieklo mi bo sie nie trzymal)... dlatego pewnie zgonili wine na opilki w oleju bo im za drogo bylo naprawic co zepsuli przy rozbieraniu. Partacze! Wszystko zostalo juz wymienione. Także dopiero niedawno zakończyłem przygode z naprawami 

Panowie mam podobny problem, trzęsie autem ale równo pracuje
takie błędy:
4 Faults Found:
008342 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1
P2096 - 007 - Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 38
Mileage: 212897 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.27
Time: 16:10:28
Freeze Frame:
RPM: 2688 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 73.5°C
Part Throttle
Time: 230.4 s
Bin. Bits: 00000010
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212931 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:13
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 185.3 mg/str
Temperature: 33.0°C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:29
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 63.0°C
Idle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 006 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:08:51
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 66.0°C
Idle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 0.0 km/h
co to może być
takie błędy:
4 Faults Found:
008342 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1
P2096 - 007 - Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 38
Mileage: 212897 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.27
Time: 16:10:28
Freeze Frame:
RPM: 2688 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 73.5°C
Part Throttle
Time: 230.4 s
Bin. Bits: 00000010
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212931 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:13
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 185.3 mg/str
Temperature: 33.0°C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:02:29
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 63.0°C
Idle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 83.04°
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 006 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 212932 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 17:08:51
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 163.5 mg/str
Temperature: 66.0°C
Idle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 0.0 km/h
co to może być

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 paź 2013, 16:27
- Lokalizacja: SIEC
witam , z braku czasu dziś zajrzałem pod mache.. odkrecam lewy zawór i chodzi pieknie, odkręcam prawy i tu coś go trzyma. Po ogledzinach widać wystający malusieńki "wiór, kawałek czegoś' co spowodowało zablokowanie tulei. Wydrapałem, założyłem i gra muzyka, chodzi pięknie. Zero błedów.
Dziekuję Marco Polandia za uratowanie mojego konta bankowego i oszczędzenia niepotrzebnych nerwów.
pozdrawiam
Dziekuję Marco Polandia za uratowanie mojego konta bankowego i oszczędzenia niepotrzebnych nerwów.
pozdrawiam
Elektrozawór
Czy może ktoś udzielić informacji o który elektrozawór chodzi?
Nie ukrywam że najlepsza byłaby informacja graficzna
[ Dodano: 2015-04-15, 12:46 ]
Pomimo usilnych starań i wielokrotnych pytań również na PW nikt nie był wstanie odpowiedzieć na tak proste pytanie w związku z czym udało mi się (nie wiem jakim cudem) dojść do tego co to za elektrozawór.
Chodzi o elektrozawór zmiennej fazy rozrządu.
Podziękował
Nie ukrywam że najlepsza byłaby informacja graficzna

[ Dodano: 2015-04-15, 12:46 ]
Pomimo usilnych starań i wielokrotnych pytań również na PW nikt nie był wstanie odpowiedzieć na tak proste pytanie w związku z czym udało mi się (nie wiem jakim cudem) dojść do tego co to za elektrozawór.
Chodzi o elektrozawór zmiennej fazy rozrządu.
Podziękował