Co do gazu to doszedł mi kabelek, zainstalowałam program, połączył się ze sterownikiem, ale tylko na jakieś 10 sekund i rozłączył się
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![<uoee> <uoee>](https://a6klub.pl/images/smilies/uoeee.gif)
To są z tego co mi gazownik mówił Hana kątowe z listwy, tylko rozdzielone, bo mi zależało, żeby pod maską nie było widać instalacji.daw2 pisze:Nie często się widzi tak ładnie zamontowane wtryski także to 70 % sukcesu
Nie mam pojęcia. Nie sprawdzałam.daw2 pisze:A jakie masz czasy wtrysków po pracy silnika przez kilka minut na benzynie z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu?
Jak na wyłączonym silniku i włączonym radiu przez 2 godziny ciężko mu odpalić i napięcie bardzo spada. W codziennej eksploatacji wszystko ok, bo ja w trasy latam i cały czas jest doładowany.daw2 pisze:A i czy masz dobre aku ze błąd niskiego napięcia Ci wyskakuje?
Dlatego, że jest niesymetrycznie względem pozostałych ?tiger30 pisze:Nie problem ładnie zamontować wtryski tylko w odpowiednich miejscach wkręcić się w kolektor. Jak widać pierwszy cylinder nie będzie idealnie zgrany z pozostałymi.
I tu jest pewna ciekawostka, bo nawet przy podłączonym kabelku i "pałowaniu" w ogóle nie ma spadku ciśnienia - cały czas równo 1.35 bara. Dzisiaj jadę będą robierać reduktory i sprawdzać czy oba na pewno dają równe ciśnienie.tiger30 pisze:Co do ciśnienia gazu warto sprawdzić jakie są spadki przy dużym obciążeniu
Organoleptycznie nie sprawdzałam przeroju, ale nie mam miedzi tylko Faro 8. Jedynie reduktory mają wyjścia 6mm, ale przed nimi i tak trójnik się daje, aby je połączyć z instalacją.tiger30 pisze:Warto sprawdzić czy czasami mechanik nie dał miedzi 6mm na zasilaniu lub gdzieś nie załamał przewodu. Czasem bywają problemy na samym zasilaniu reduktora związane ze zbyt małym przekrojem. W swoim Allrodzie zamiast miedzi założyłem Faro 8 i sprawdza się idealnie.
Mam Hany 2001 zieloneBawół1 pisze:Za mało wydajne wtryskiwacze lub za małe dysze we wtryskach ( jeżeli są to Hany złote , one mają dysze).
Też o to pytałam, ponoć zielone idealnie sobie radzą z tym silnikiem, patrzyłam to max z zielonych jest 50km/cyl, u mnie jest 42.5km/ cyl więc 8 takich wtryskiwaczy spokojnie ogarnie ten silnikBawół1 pisze:Wydajniesze wtryski pozwoliłyby obniżyć ciśnienie na reduktorze
Nie wiem, nie znam sięBawół1 pisze:Korekty po RPM mam nadzieję że ISA zeobiła
Też mi się tak wydajebo wygląda na rzeźbę straszną
Wszyscy polecani na LPG forum (którzy montują staga) do tego motoru polecają 2x AC R01 czarne, pytałam też o to gazownika, to mówił że tak na prawdę czarne od czerwonych różnią się wejściem czarne mają 6 czerwone 8- ja nie wiem, jak już będzie fura ogarnięta pojadę na hamownię i zobaczymy ile "wypluje"mrporpoise pisze:Mnie zastanawia, dlaczego wsadzili ci 2x czarne rc01
przy 2 x czerwony AC dokładnie tak. Na LPG Forum jedna osoba pisała o setupie przy 4.2 340KM 2x czerwone + hanki niebieskie, ale to na bardzo niskim ciśnieniu trzeba stroić. Ponoć setup który ja mam jest jak najbardziej wydajny, a przesada w żadną stronę nie jest dobra. Tak jak mówiłam, póki co nie jestem aż tak bardzo w temacie, więc nie wiem.mrporpoise pisze:i nie wiem czy do ciebie nie kwalifikowały by się już Hany niebieskie ?