Tak, zgadza się rozrząd mam rozjechany, obecnie na obu głowicach równo po -9

W czerwcu idzie do innego magika i zobaczymy czy będzie lepiej.
W czwartek był gość z pomocy technicznej z AC i ogarniał moją furkę. Teraz o niebo lepiej idzie i dużo szybciej reaguje na pedał gazu, nie ma muła, ale niestety co chwila wali mi teraz checkiem

Co skasuje, to znowu wraca. Dopóki ma tylko błędy składu mieszanki
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
nie wywala, ale po chwili łapie błąd
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
I wtedy check gotowy.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Jak skasuje mu błędy i wchodzę w grupę 032 to wszystkie banki Lambdy stoją na 0%, natomiast jak przejadę kilka kilometrów to już nie :
Log (0 - 031,032,033)
Póki co we wtorek jadę i będziemy demontować i sprawdzać reduktory.