Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ANK 4.2 340 KM] Check silnika

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2014, 23:20

Dzięki wielkie Panowie <okok> Co do strojenia to wolę, aby ktoś ogarniający to robił, bo ja to tylko bałaganu mogła bym narobić. Z odczytaniem błędów i sprawdzeniem pracy lambdy i wtryskiwaczy myślę, że poradziłabym sobie :)

Przy okazji jakbyście mogli podpowiedzieć, który interfejs będzie odpowiedni do mojego sterownika:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 01 maja 2014, 23:25

Zwykły kabel na usb, bez bajerów i wodotrysków wystarczy. Na alegroszu za 26PLN.
Co do fachowców, to jeśli nie wystroił ci tego za pierwszym razem poprawnie to można poddać pod wątpliwość ich fachowość. <lol>

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 maja 2014, 23:29

Gosia ja miałem taki zwykły prosty kabel jak ten http://allegro.pl/interfejs-usb-lpg-ac- ... 08078.html
Obrazek

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2014, 23:30

Zakładałam w Warsztatowni w Lublinie. Na forum LPG z Lubelskiego są polecani, gazują sporo audi z Łęcznej (najwięcej S4 B5), sam właściciel jeździ A8 4.2 i trochę moich znajomych u nich montowało gaz i każdy zadowolony, cóż widocznie na moim polegli ;/

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 maja 2014, 23:32

Mazdomania pisze:cóż widocznie na moim polegli
Gosia spokojnie przeprowadzą pierwszą regulacje i będzie dobrze <okok>

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2014, 23:35

Daniel, mam taką nadzieję <okok>

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 maja 2014, 23:49

Gosia daj znać czy jest poprawa po regulacji ;)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 06 maja 2014, 18:16

Dzisiaj byłam na ponownym strojeniu i zobaczymy co będzie dalej (narazie tylko 40km zrobiłam). Idealnie póki co nie jest, bo był problem z wystrojeniem - jak ustawione były korekty z trasy to szła, ale z miejsca chwilowego muła miała, a jak "z palca" to po starcie muła nie było, ale później nie szła jak powinna ;/ - na ten moment ustawiona jest z początkowym mułem, ale jedna dziwna rzecz. W takiej tabelce jak poniżej w zaznaczonym na czerowno polu mam po lewej stonie same 3, a po przecinku w pierwszych czterech polach -1 -2 (wacha się w tych granicach, a w kolejnych czterech -7 -8 (wacha się w tych granicach) - tak jest na wolnych obrotach, a tak chyba nie powinno być.
Obrazek

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 maja 2014, 18:30

Chodzi ci o czasy wtrysku? Powinno być mniej więcej równo. Kasowałaś korekty przed regulacją?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 06 maja 2014, 18:33

Tak, chodzi mi o czasy wtrysku. Pojechałam, wyczyścił wszystko i dopiero w drogę, najpierw na samej benzynie spory kawałek, później na gazie, a później mieszał raz tak raz tak. Ja sama nic nie kasowałam, ani nie ustawiałam.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 maja 2014, 19:13

Powiem tak, trzeba się znać, żeby dobrze wystroić Staga. Techy są o wiele prostsze,bo ustawiałem i Stagi i Techa. Jak dla mnie przewagę w prostocie regulacji ma Tech, no ale musztarda po obiedzie, ale skoro mówisz, że warsztat polecany to powinien to ogarnąć, a tutaj...
Co to za firma?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 06 maja 2014, 22:34

Teraz już trzeba ogarnąć to co mam...
Warsztatownia w Lublinie

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 maja 2014, 13:43

Masz delikatnie rozjechany rozrząd z tego co pamiętam, stąd też różne czasy wtrysku dla B1 i B2 :(
Żeby to ogarnąć, trzeba skompensować na wtryskach gazowych (dolać, lub odjąć ileś tam procent na którymś z banków - znam to z autopsji :) )

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 11 maja 2014, 13:51

Tak, zgadza się rozrząd mam rozjechany, obecnie na obu głowicach równo po -9 ;/ W czerwcu idzie do innego magika i zobaczymy czy będzie lepiej.

W czwartek był gość z pomocy technicznej z AC i ogarniał moją furkę. Teraz o niebo lepiej idzie i dużo szybciej reaguje na pedał gazu, nie ma muła, ale niestety co chwila wali mi teraz checkiem ;/ Co skasuje, to znowu wraca. Dopóki ma tylko błędy składu mieszanki

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -

nie wywala, ale po chwili łapie błąd

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent

I wtedy check gotowy.

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Jak skasuje mu błędy i wchodzę w grupę 032 to wszystkie banki Lambdy stoją na 0%, natomiast jak przejadę kilka kilometrów to już nie :

Log (0 - 031,032,033)

Póki co we wtorek jadę i będziemy demontować i sprawdzać reduktory.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 maja 2014, 16:04

Wygląda na to, że masz zbyt ubogą mieszankę.
Co do rozrządu to trzeba go ustawić od początku, czyli koło paskowe wału i wałki rozrządu na znakach, nie mylić z kołami pasowymi wałków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja