Można spróbować jeszcze tak:
podnieść przód auta tak by koła nie dotykały podłoża , na maglownicy jest śruba do regulacji ślimaka w maglownicy. Gdy koła są w górze , a silnik zgaszony kierownica powinna chodzić w miarę lekko. Lekko skręcasz śrubę , sprawdzasz czy nadal kierownicą lekko skręcasz , regulujesz śrubą do momentu kiedy wyczujesz na kierownicy zwiększony opór. Można w ten sposób wyeliminować tylko mały luz. Teraz można przejechać się autem i sprawdzić czy jest poprawa. Ewentualnie na chwilę można mocniej skręcić w/w śrubę i przejechać się. Jeżeli będzie poprawa tylko przy mocno skręconej śrubie ( a w tedy kierownica ciężko skręca) to magiel dajemy do naprawy.
[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 lip 2012, 17:36
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
Obczaiłem i:cichykk pisze:Maniek-zg, Co dzieje się jak auto mocno z hamujesz? I co dzieje się jak intensywnie ruszasz? Jeszcze wyłącz kontrole trakcji i rusz z ostrym piskiem (delikatnie przypal kapcia ) czy czasem auto w tym momencie nie będzie podskakiwać (to oznaczało by wywalone amorki) To chyba najprostsze sposoby.
- podczas hamowania normalnie nawet na nierównościach hamuje bez zastrzeżeń koło nie podskakuje nadmiernie
- podczas palenia kapcia autko delikatnie podskakuje ale teraz czy to normalne bo nie mam odniesienia do auta, które działa poprawnie.
Byłem przed chwileczką jeszcze na szarpakach i potem gość siłował się brechą na kanale i w zawieszeniu nic nie zauważyli ale mozę czegoś nie dostrzegli??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
Maniek-zg, Podczas hamowanie raczej nie będzie podskakiwał ewentualnie może autem kołysać, jeśli takich objawów nie masz to dobrze. Podskakiwanie przy paleniu gum to efekt zużytych amortyzatorów. Szkoda że będąc na szarpakach nie sprawdził Ci amorków, chyba że akurat nie mieli , może jednak podjedziesz jeszcze na sprawdzenie amorków. Teraz z okazji wiosny znajdziesz promocje z darmowym sprawdzeniem amortyzatorów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 lip 2012, 17:36
- Lokalizacja: Kraków/Zielona Góra
Podjadę w sobotę i sprawdzę amorki.cichykk pisze:Maniek-zg, Podczas hamowanie raczej nie będzie podskakiwał ewentualnie może autem kołysać, jeśli takich objawów nie masz to dobrze. Podskakiwanie przy paleniu gum to efekt zużytych amortyzatorów. Szkoda że będąc na szarpakach nie sprawdził Ci amorków, chyba że akurat nie mieli , może jednak podjedziesz jeszcze na sprawdzenie amorków. Teraz z okazji wiosny znajdziesz promocje z darmowym sprawdzeniem amortyzatorów
Co do pływania autka to przyznam się, ostatnio nawet żona mówiła, że chyba troszeczkę płynie na koleinach
Dam znak co i jak
Maniek-zg dokładnie mam to samo co opisujesz tylko tyle że moim jak już deszcz popada strach jechać wymieniałem już dolne i górne wahacze łączniki stabilizatora z przodu i z tyłu gumy pod wózkiem przednim tylne zastanawiam się nad przedniki na maglownicy są stuki na zgaszonym silniku auto przy paleniu gumy też podskakuje chociaż amory były sprawdzane 3 miesiące temu i miały po 73 % powoli załamuje ręce a tak ładnie się tym autem jeździło a teraz pływa jak po wzburzonym morzu i brak perspektyw na poprawę
Panowie ja u siebie zauwazylem ze na wyl silniku maglownica puka prawo lewo norma w tych autach.
Jednak przy wl. silniku wykonujac szybkie ruchy w lewo jest cisza, natomiast w prawo sa stuki
luz na listwie czy na drazkach? Czy obstawiacie regeneracje?
stuki sa gluche odglosy na poprzecznych nierównościach obstawiam magiel lub sanki
Jednak przy wl. silniku wykonujac szybkie ruchy w lewo jest cisza, natomiast w prawo sa stuki
luz na listwie czy na drazkach? Czy obstawiacie regeneracje?
stuki sa gluche odglosy na poprzecznych nierównościach obstawiam magiel lub sanki
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 10:01
- Lokalizacja: Danmark
Witam Wszystkich forumowiczów.
U mnie też coś stukło na nierównościach okazał sie zerwany górny przedni wahacz.
Po wymianie nastała cisza Do czasu :shock: po jednym dniu teraz coś trzeszczy jak manewruję np.na parkingu i skręcam w prawo.Na zgaszonym silniku jak ruszam kierą w prawo w lewo słychać lekki stuk.Jak odpalę motor to jest cisza ale gdy skręce na maxa w prawo i lekko cofne słyszę te trzask .Może ktoś przerabiał podobną sytuację.Wahacze wymieniał mi serwis boscha w toruniu czyżby coś za słabo poskręcali?
pozdrawiam
U mnie też coś stukło na nierównościach okazał sie zerwany górny przedni wahacz.
Po wymianie nastała cisza Do czasu :shock: po jednym dniu teraz coś trzeszczy jak manewruję np.na parkingu i skręcam w prawo.Na zgaszonym silniku jak ruszam kierą w prawo w lewo słychać lekki stuk.Jak odpalę motor to jest cisza ale gdy skręce na maxa w prawo i lekko cofne słyszę te trzask .Może ktoś przerabiał podobną sytuację.Wahacze wymieniał mi serwis boscha w toruniu czyżby coś za słabo poskręcali?
pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga