
W tamtym tygodniu zagazowałam auto i chyba standard w takim przypadku.. zaczęło wywalać checka. Początkowo w trasie nie było warsztatu przy drodze, więc klema do góry i po błędzie, ale teraz to się stało nie daleko domu, więc 10km. z checkiem przejechałam i pod komputerem autoscan i oto, co wywaliło:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 559 AB
Component: 4.2L V8/5V G 0002
Coding: 10752
Shop #: WSC 02325
WAUZZZ4BX2N042918 AUZ7Z0A1893856
4 Faults Found:
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Pierwszy raz odkąd mam autko pokazały się błędy w silniku. Po usunięciu błędów ponowny autoscan:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 559 AB
Component: 4.2L V8/5V G 0002
Coding: 10752
Shop #: WSC 02325
WAUZZZ4BX2N042918 AUZ7Z0A1893856
No fault code found.
I teraz to może być wina źle założonej/wystrojonej instalacji czy raczej wina samego auta ? Gdzie zacząć szukać przyczyny tych błędów? Dodam, że podczas bardzo dynamicznej jazdy jest ok, natomiast jak jadę delikatnie ze stałą prędkością 90-100km/h wtedy kilka kilometrów i check na blacie gotowy
