Ciężko odpala rano i po dłuższym postoju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Witam ,
Panowie , jesteście bogami , wczoraj zakręciłem butle tak jak radziliście i dzisiaj ledwo co wsadziłem kluczyk w stacyjkę i auto juz chodziło wielkie dzięki
I co mam teraz powiedziec gazownikowi ..., że ma sobie ten swoj laptop i kabelek w D... wsadzić i ma ruszyć głową , na to wygląda.
No ale , zanim pojadę do gazownika ponownie to nadal mam troche nierówną pracę silnika na biegu jałowym na benzynie. Co jakiś czas jakby bujnie silnikiem jakby zapłon wypadał, i pierwsze co to obowiązkowa wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych , bo dzisiaj je poraz pierwszy oglądnołem i krutko mówiąc są w stanie tragicznym i byc moze któryś z nich jest winowajcą nierównej pracy . Dopiero jak to zrobię to mogę jechac do gazownika
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
Panowie , jesteście bogami , wczoraj zakręciłem butle tak jak radziliście i dzisiaj ledwo co wsadziłem kluczyk w stacyjkę i auto juz chodziło wielkie dzięki
I co mam teraz powiedziec gazownikowi ..., że ma sobie ten swoj laptop i kabelek w D... wsadzić i ma ruszyć głową , na to wygląda.
No ale , zanim pojadę do gazownika ponownie to nadal mam troche nierówną pracę silnika na biegu jałowym na benzynie. Co jakiś czas jakby bujnie silnikiem jakby zapłon wypadał, i pierwsze co to obowiązkowa wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych , bo dzisiaj je poraz pierwszy oglądnołem i krutko mówiąc są w stanie tragicznym i byc moze któryś z nich jest winowajcą nierównej pracy . Dopiero jak to zrobię to mogę jechac do gazownika
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego nierówna praca to świece, przewody, kopułka.
A co do problemów z odpalaniem to padła trafna odpowiedź, reduktor puszcza gaz i zalewa silnik.
Przerabiałem to samo ostatnio w firmowej octavii, wymieniony reduktor i wtryski. Na gazie przejechały 200 tyś. km :D
Oczywiście diagnoza w ten sam sposób, zakręcenie butli i testowanie.
A co do problemów z odpalaniem to padła trafna odpowiedź, reduktor puszcza gaz i zalewa silnik.
Przerabiałem to samo ostatnio w firmowej octavii, wymieniony reduktor i wtryski. Na gazie przejechały 200 tyś. km :D
Oczywiście diagnoza w ten sam sposób, zakręcenie butli i testowanie.
Witam ponownie,
Kupiłem 3 metry węża na te wszystkie podciśnienia i jutro mam w planach wymianę wszystkich weżyków podcisnieniowych na nowe. W związku z tym mam takie profilaktyczne pytanie... Czy wszystkie weżyki uda się wymienić od góry po zdjęciu plastików, czy będzie teżtrzeba korzystać z kanału?
Pozdrawiam
Kupiłem 3 metry węża na te wszystkie podciśnienia i jutro mam w planach wymianę wszystkich weżyków podcisnieniowych na nowe. W związku z tym mam takie profilaktyczne pytanie... Czy wszystkie weżyki uda się wymienić od góry po zdjęciu plastików, czy będzie teżtrzeba korzystać z kanału?
Pozdrawiam
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Większość da radę od góry, odkręcisz podstawkę zaworów i będzie dobry dostęp. Trochę ciężej będzie z wężykiem idącym z kolektora (ale on jest innej średnicy - jest większy). Jest jeszcze wężyk idący do gruszki podciśnienia w lewym nadkolu i bez zdjęcia nadkola może być niewygodnie. Ale ten zazwyczaj jest w dobrym stanie Uważaj na plastikowe wężyki nie naginaj ich za mocno bo łatwo pękają... Najlepiej rób tak - demontujesz jeden wężyk mierzysz docinasz i zakładasz. W ten sposób unikniesz ewentualnych pomyłek. Jak ciężko bedą Ci nachodzić to możesz podgrzewać w gorącej wodzie...
Jakby co tu tu masz cały schemat podciśnienia i SAI: viewtopic.php?t=55194
Jakby co tu tu masz cały schemat podciśnienia i SAI: viewtopic.php?t=55194
Witam,
xoslox, bardzo dziękuję za dobre rady, z uwagi na to, że jest z tym trochę zabawy, zdecydowałem, że będę z tym walczył w weekend. Mam tylko jedno pytanie, co to jest Podstawka zaworów?..., pokrywa zaworów to wiem co to jest, ale o czymś takim jak Podstawka to nie mam pojęcia , podpowiedz Proszę o co chodzi.
Pozdrawiam
xoslox, bardzo dziękuję za dobre rady, z uwagi na to, że jest z tym trochę zabawy, zdecydowałem, że będę z tym walczył w weekend. Mam tylko jedno pytanie, co to jest Podstawka zaworów?..., pokrywa zaworów to wiem co to jest, ale o czymś takim jak Podstawka to nie mam pojęcia , podpowiedz Proszę o co chodzi.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga