Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ciężko odpala rano i po dłuższym postoju

Silniki benzynowe
martelkom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 kwie 2014, 23:06
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: martelkom » 11 kwie 2014, 21:01

Dzięki za info, a jaka jest najlepsza wersja vcdsa? ;-)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 11 kwie 2014, 21:39

martelkom, Do Twojego autka wystarczy vag 311 i kabelek ten co masz.

martelkom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 kwie 2014, 23:06
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: martelkom » 12 kwie 2014, 21:54

Witam ,
Panowie , jesteście bogami :) , wczoraj zakręciłem butle tak jak radziliście i dzisiaj ledwo co wsadziłem kluczyk w stacyjkę i auto juz chodziło :) wielkie dzięki !!
I co mam teraz powiedziec gazownikowi ..., że ma sobie ten swoj laptop i kabelek w D... wsadzić i ma ruszyć głową ?? :), na to wygląda.
No ale , zanim pojadę do gazownika ponownie to nadal mam troche nierówną pracę silnika na biegu jałowym na benzynie. Co jakiś czas jakby bujnie silnikiem jakby zapłon wypadał, i pierwsze co to obowiązkowa wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych , bo dzisiaj je poraz pierwszy oglądnołem i krutko mówiąc są w stanie tragicznym !! i byc moze któryś z nich jest winowajcą nierównej pracy . Dopiero jak to zrobię to mogę jechac do gazownika :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 kwie 2014, 22:03

martelkom pisze:I co mam teraz powiedziec gazownikowi ..., że ma sobie ten swoj laptop i kabelek w D... wsadzić i ma ruszyć głową ?? :)
To tak na początek :D
Powymieniaj te wężyki, być może pomoże.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 12 kwie 2014, 22:05

Kolego nierówna praca to świece, przewody, kopułka.
A co do problemów z odpalaniem to padła trafna odpowiedź, reduktor puszcza gaz i zalewa silnik.
Przerabiałem to samo ostatnio w firmowej octavii, wymieniony reduktor i wtryski. Na gazie przejechały 200 tyś. km :D

Oczywiście diagnoza w ten sam sposób, zakręcenie butli i testowanie. ;)

martelkom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 kwie 2014, 23:06
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: martelkom » 12 kwie 2014, 22:12

kamil666, przeczytaj temat od początku , świece i przewody WN zostały wymienione na nówki na sam początek , a kopułka w tym aucie nie występuje . Natomiast przewody podciśnieniowe są spękane i skruszałe i napewno one tez odpowiadają za nierówną pracę silnika .

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 12 kwie 2014, 22:27

No to może te przewody, albo cewki zapłonowe jeśli nie ma kopułki.

martelkom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 kwie 2014, 23:06
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: martelkom » 14 kwie 2014, 22:06

Witam ponownie,
Kupiłem 3 metry węża na te wszystkie podciśnienia i jutro mam w planach wymianę wszystkich weżyków podcisnieniowych na nowe. W związku z tym mam takie profilaktyczne pytanie... Czy wszystkie weżyki uda się wymienić od góry po zdjęciu plastików, czy będzie teżtrzeba korzystać z kanału?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 15 kwie 2014, 11:40

Większość da radę od góry, odkręcisz podstawkę zaworów i będzie dobry dostęp. Trochę ciężej będzie z wężykiem idącym z kolektora (ale on jest innej średnicy - jest większy). Jest jeszcze wężyk idący do gruszki podciśnienia w lewym nadkolu i bez zdjęcia nadkola może być niewygodnie. Ale ten zazwyczaj jest w dobrym stanie ;) Uważaj na plastikowe wężyki nie naginaj ich za mocno bo łatwo pękają... Najlepiej rób tak - demontujesz jeden wężyk mierzysz docinasz i zakładasz. W ten sposób unikniesz ewentualnych pomyłek. Jak ciężko bedą Ci nachodzić to możesz podgrzewać w gorącej wodzie...

Jakby co tu tu masz cały schemat podciśnienia i SAI: viewtopic.php?t=55194

martelkom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 kwie 2014, 23:06
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: martelkom » 16 kwie 2014, 23:28

Witam,
xoslox, bardzo dziękuję za dobre rady, z uwagi na to, że jest z tym trochę zabawy, zdecydowałem, że będę z tym walczył w weekend. Mam tylko jedno pytanie, co to jest Podstawka zaworów?..., pokrywa zaworów to wiem co to jest, ale o czymś takim jak Podstawka to nie mam pojęcia :-), podpowiedz Proszę o co chodzi.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga