
ps. skrzynia kosztuje 1500zł więc zawsze można zmienić

Kolego modele z wcześniejszych lat produkcji nie miały tej funkcji i tak szybko rozwali sprzęgło które na hamulcu pomimo wszystko jest spięte. Tak jak byś w manualu palił sprzęgło. Powodzenia.Adam84 pisze:Naciskasz lewą nogą hamulec a prawą gaz, do momentu osiągnięcia 2200-2500obr. wtedy zwalniasz hamulec i gaz do oporu. Możesz jeszcze trochę wcześniej przerzucać biegi na wyższe tak około 3900-4100obr. no i oczywiście wyłączona kontrola trakcji. Tylko wtedy osiągniesz fabryczne przyspieszenie. Aha - nie próbuj tego zbyt często, bo ta operacja bardzo mocno obciąża skrzynie.
Te części oryginalne chyba z chin są...Filipppc6 pisze:1300zł kosztuje regenerowana na oryginalnych częściach.
Hehe dobre - rozbierają na częśći cukierkowe sztuki z 2007 z przebiegiem 60k km - ile Ty masz latFilipppc6 pisze:No dobra ale KGX z przebiegiem ok 60-70 tyś można wyrwać za 1800zł ( z gwarancją ) Taka skrzynia jak będzie dobrze trafiona to przeżyje dwa razy taką regenerowaną....
7 tys? to w Samko full regeneracja ( niby na częściach ZF) z olejem to 5 tyś - źródło sprawdziłem jesienią 2013.
A co Ci mieli powiedzieć - że 15kFilipppc6 pisze:No Ty może cukierkową, rąbniętą tyłem byś pewnie ćwiartkowałi spawał
Ale cóż, wyznacznikiem dla niektórych jest cena - jak się dobrze poszuka to można coś trafić...
W Samko byłem na wymianie oleju i filtrów ( koszt 400zł ) i powiedzieli że pełna regeneracja mojej skrzyni to 5 tyś.
400 tyś ? to patrząc że Ty masz 2001 rok samochodu to masz pewnie ponad milion na szafie![]()
Przypominam że temat był o mocy A6 C6 i funkcjonowaniu skrzyni Tip a nie o gadaniu : dać 2 czy 5 tyś za ten sam element z dokładnie tego samego samochodu
-----------------------------
Tak czy inaczej dzięki za patent "wgniatania w fotel podczas ruszania" sprawdziłem tylko dwa razy na ciężkich felgach Tomasona z oponami 19/255/35. Wyszło 6,5 sek. Zapewne jakbym trochę się pobawił to czas spadł by jeszcze o 0,3 sek