Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 TDI] 286KM, 567Nm 10sek do SETKI :(

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 06 maja 2014, 18:13

Filipppc6 pisze:Nie, nie robiłem adaptacji. To jest standardowa 5 - cio poziomowa adaptacja? czyli ruszanie i hamowanie w odpowiednich prędkościach ? Adaptacja jest wymagana zawsze po upgrade softu skrzyni? dużo daje?


ps. założyłem temat oceny chiptuningu i dodałem tam film przyśpieszenia ( wydaje mi się że trochę lepiej powinien iść po zmianie biegu lecz wiele do życzenia pozostawia start czyli 1 sekunda )


ps2. taką adaptację przeprowadzić ? download.php?id=11687

ps3. Tuner który robił mi chipa przesłał mi program na ok. 300km i 570NM różnica jest kolosalna. czas do setki 7,2 - gdyby skrzynia nie zamulałaby przez 1 sekundę to było by ok 6,5 sek :) więc już jest ok.

Co do adaptacji to nie można jej przeprowadzić na mojej skrzyni, VAS nie widzi kanału adaptacji. Wgrałem już soft 00110 czyli najnowszy.
Podaj jaki masz software number albo jaki masz kod literowy skrzyni to Ci powiem, czy mozesz sobie vasem wycofac adaptacje. Ale podejrzewam ze skoro masz 2005 rok i limuzynke, czyli samochod wyprodukowany 2004 wiec raczej masz sterownik 19.04.
Filipppc6 pisze:W weekend podpinam laptopa i zrobię taki test. Teraz mam ok. 7 s do setki z kontrolą trakcji i z obrotami 800 czyli bez gazu. Zobaczymy jak będzie bez trakcji i 2,5 tyś obrotów :)

ps. skrzynia kosztuje 1500zł więc zawsze można zmienić :)
Szczerze mowiac niewiele mniej kosztuje 10l oleju, filtr i uszczelka... no ale niech tam.
Filipppc6 pisze:No dobra ale KGX z przebiegiem ok 60-70 tyś można wyrwać za 1800zł ( z gwarancją ) Taka skrzynia jak będzie dobrze trafiona to przeżyje dwa razy taką regenerowaną....
7 tys? to w Samko full regeneracja ( niby na częściach ZF) z olejem to 5 tyś - źródło sprawdziłem jesienią 2013.



-------------------------------------------------------------
Zmieniając temat. kamil666 jak to jest z tymi skrzyniami... wiadomo że taki start to darcie konwertera lecz czy jakieś skrzynie miały taką opcję?
Niestety sie z Toba nie zgodze, jezeli masz oryginalnie skrzynie biegow z elektronicznym sterownikiem 19.04 i wlozysz sobie taka kgx to nawet z podnosnika nie zjedzie. Jezeli wlozysz swoje stare sterowanie po zajechanej skrzyni to zajedziesz nowa rownie szybko jak zajechales ta stara. Juz pomijam ze wiekszosc tych skrzyn, ktore sa do sprzedazy sa z samochodow potestowych (gdzie sterowania i oprogramowania dobrze nadszarpnely te skrzynie) albo z rozbitkow, ktore swoje 150tys juz trzasnely. Takze niestety przydaloby sie ja przejrzec - a nawet jezeli nie to: skrzynia 1800, montaz demontaz przynajmniej 500, 1000 olej uszczelki i filtry, plus konwerter (cos ponad 300euro w ZF). Jak dojdzie sterowanie za 800 euro to juz jest wspomniane ponad 7 tys zl za kapitalke. Matematyki sie nie oszuka.

Zeby nie odchodzic od tematu, proponuje dopytac Waszych tunerow o mozliwosc tuningu 6HP, bo skrzynie tez mozna tuningowac, bardzo prosto w zakresie punktow zmian biegow, ale mozna tez smialo zmieniac cisnienia np. sprzegiel. Niestety jak ktos ma nalatane 250tys dieslem to powinienen spodziewac sie tego ze konwerter (wlasciwie to lockup) juz na serii kuca, a po podniesieniu mocy moze kucnac szybciej... mozna jedynie powiedziec popularne ostatnio slowa "sory taki mamy klimat".

Asek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 sie 2012, 19:24
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Asek » 30 cze 2014, 00:24

Nie jest w moim przypadku mozliwe zejście poniżej 8.5s startując z wolnych obrotów. Nie niszcząc sprzętu. Startując z 2-2.5tys obrotów, strzelając z sprzęgła 7.3 Sek. z włączona trakcja. Nie wpadłem na wyłączenie.

Robs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 04 mar 2013, 19:20
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Robs » 07 lip 2014, 12:50

Wracając do tematu:
1. wyłączajcie kontrolę trakcji!!!
2. w manualu szybko zmieniajcie biegi i ruszajcie z z pełnego buta - przecież to Q
3. w automacie włączcie S na skrzyni

No i do sedna, mierzcie te osiągi czymś w miarę dokładnym, chociaż starym porządnym g-techem...

Jęśli ktoś rusza tak jak normalnie ze skrzyżowania, zmienia biegi przy 3k no to jak ma mu wyjść doby wynik ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja