Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Jakie klocki hamulcowe?

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
pbosu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2013, 23:11
Imię: Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pbosu » 05 lut 2014, 21:15

Witam,
Znalazlem cos takiego, myślę że może się przydać w kwesti doboru klocków i tarcz

Front brakes:

Manufacturer coding (PR No.)

1LT
1LD
1LG
1LH, 1ZL
1LJ


Brake caliper

FN-3 16"
FNR G60 16"
FNR G60 16"
FNR G60 17"
2 FNR 42 AL 18"


Ventilated brake disc
Ø mm
314
321
321
347
385


Brake disc, thickness
mm
25
30
30
30
36


Brake disc, wear limit
mm
23
28
28
28
34


Brake caliper, piston
Ø mm
57
60
60
60
60


Brake pad thickness
mm
19.5
20.24
20.24
20.24
20.43


Brake pad wear limit
mm
3
4
4
4
4





Rear brakes:


Manufacturer coding (PR No.)

1KD, 2ED
1KW, 2EE


Brake caliper

C41 (16")
C43 (17")


Brake disc

Ø mm
302
330


Brake disc, thickness
mm
12
22


Brake disc, wear limit
mm
10
20


Brake caliper, piston
Ø mm
41
41


Brake pad thickness
mm
16.90
17.46


Brake pad wear limit
mm
3
3
Przemek

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 20 lut 2014, 22:47

Panowie chce zalozyc tarcze 321mm czy moge bez problemu to zrobic gdy aktualnie mam mniejsze

brakeparts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2014, 14:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brakeparts » 21 lut 2014, 08:09

Nie, aby założyć tarcze 321mm gdy wczesniej były mniejsze (np 314mm) to należy także zmienic jarzma, zaciski i osłony pod tarczami. Dziwne, że w 3.0 TDI 233KM masz mniejsze tarcze niż 321mm - możesz przesłac najklejke PR na PW?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 21 lut 2014, 10:47

A w którym miejscu jest nr PR na tej naklejce ? bo tam sporo kodów wyposazenia jest

brakeparts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2014, 14:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brakeparts » 21 lut 2014, 10:51

Deniro - zazwyczaj w 2 rzędzie - najlepiej wypisz wszystkie zaczynające się od 1 (format 1XX)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 21 lut 2014, 11:00

Ok pozniej sprawdze bo nie mam pod reka ksiazki , co myslisz o tym zestawie ? http://allegro.pl/ate-tarcze-pd-klocki- ... 95442.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

brakeparts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2014, 14:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brakeparts » 21 lut 2014, 11:11

A miałeś problemy z przegrzewjącymi, bijącymi hamulcami? Jeżeli tak to zapomnij o tym zestawie bo on nic nie pomoże...
Do tego samochodu, jeżeli występuje problem z przegrzewaniem polecamy
tarcze Zimmermann lub Zimmermann Sport
klocki Hawk Performance HPS lub EBC Yellow
Poniżej trochę teorii
Ate Ceramic -

Test klocków -

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 21 lut 2014, 12:00

Nie mam zadnych problemow poprostu na wiosne chce zmienic caly komplet przod + tyl

brakeparts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2014, 14:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brakeparts » 21 lut 2014, 12:02

To po co Ci PowerDisc? Podeślij mi na PW nr PR wtedy dobierzemy Ci coś sensownego. Opiszemy też jak należy jeździć na Ate Ceramic i jeżeli tak jeździsz to można w nie zainwestować :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 27 maja 2014, 22:21

Witam panowie czy zdarzalo sie aby czujniki okladzin szwankowaly ? Wlasnie zaswiecilo mi sie Brake parts , miesiac temu wymienialem kompletny tyl klocki + tarcze wiec one napewno odpadaja .. zostaje przod z tym ze on tez nie tak dawno byl robiony 20,000km temu klocki z boscha czy to jest ich max zywot? zewnetrzna czesc okladziny klocka bardzo gruba jakies 8mm wiadomo wewnetrzna napewno bardziej starta ale cos mi sie nie chce wierzyc...no name jeszcze tak ale bosch raczej taki kiepski nie jest...

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 344
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 27 maja 2014, 22:35

Deniro pisze:Witam panowie czy zdarzalo sie aby czujniki okladzin szwankowaly ? Wlasnie zaswiecilo mi sie Brake parts , miesiac temu wymienialem kompletny tyl klocki + tarcze wiec one napewno odpadaja .. zostaje przod z tym ze on tez nie tak dawno byl robiony 20,000km temu klocki z boscha czy to jest ich max zywot? zewnetrzna czesc okladziny klocka bardzo gruba jakies 8mm wiadomo wewnetrzna napewno bardziej starta ale cos mi sie nie chce wierzyc...no name jeszcze tak ale bosch raczej taki kiepski nie jest...
No górna półka to też nie jest ale najlepiej będzie jak sprawdzisz wszystkie klocki, czujnik masz na wewnętrznym także może faktycznie on się już zużył. A może spaprana robota i zacisk nie pracuje ? Jeśli klocki wszystkie są ok to może jakiś problem na połączeniu czujnika lub przewód gdzieś się przetarł.


Pozdrawiam
Adam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 27 maja 2014, 23:04

Sprawdze jutro zobacze ale pewnie padly klocki , co ile takie klocki wytrzymuja 30,000?

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 344
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 27 maja 2014, 23:12

Deniro pisze:Sprawdze jutro zobacze ale pewnie padly klocki , co ile takie klocki wytrzymuja 30,000?
Zbyt wiele czynników wpływa na trwałość klocków więc nie możliwe jest ocenienie ile jakieś klocki wytrzymają ;) Kolejna kwestia jest taka, że nie wiemy jakiego producenta klocki trafiłeś.

Pozdrawiam
Adam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 29 maja 2014, 09:34

Jaki jest sredni przebieg dla dobrej jakosci klockow 20 30 40 50 tys?

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 344
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 29 maja 2014, 09:59

Deniro pisze:Jaki jest sredni przebieg dla dobrej jakosci klockow 20 30 40 50 tys?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w moim poście wyżej ;)
Przejedziesz 1000 km po Warszawie i hamulca użyjesz kilkaset razy, przejedziesz 1000 km po autostradzie np. w Niemczech i hamulca możesz użyć jedynie kilkanaście razy, dodatkowo ma znaczenie stan tarcz, stan całego układu hamulcowego, zawieszenia, warunki atmosferyczne, to czy auto jest załadowane czy też nie i wiele wiele innych. W A6 C6 dodatkowo masz system czyszczenia tarcz co również obniża trwałość klocków.
My sprzedajemy najwięcej klocków z Zimmermanna, jednym wytrzymują nawet i 80-90 tysięcy a innym 30-40.


Pozdrawiam
Adam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja