a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby.
[A6 C5]Stukanie zaworow!
-
_Marek_
-
mariofresh
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2009, 13:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
misiak78
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jak to?? Nie nagrzewac na postoju tylko jechac... Mam LPG wiec zawsze postoje z 3-4minutki zanim temperaturka podskoczy w gore i zaskoczy instalacja. W przeciwnym wypadku gdybym jechal na ssani to pozeralo by mi benzynki co niemiaramarekwroc pisze:a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby.
Jak to jest w takim razie z tym ruszaniem?
[ Dodano: 2009-01-21, 15:51 ]
Juz nie stuka przy rozruchu, no chyba ze stan oleju mi zjedzie za nisko, w okolice minimum, wtedy pewnie ma dluzsza droge do zaciagniecia do glowicy. Ale najwazniejsze to wymienilem olej na polsyntetyk 10W40 i na razie ok. Chociarz olej bierze, co wiaze raczej z wyciekiem z uszczelniacza walka rozrzadu, ktory na dniach musze zrobicmariofresh pisze:Cześć Misiak, uporałes się z tym problemem?? Ja w swojej mam tak samo
-
_Marek_
misiak78, mam tak samo jak ty...
wsiadam rano odpalam sekunda dwie poklika i tyle... spalam fajeczke ok 8 minut silnik zagrzany dopiero jade... i tak powinno byc... znajomy nieczekal i panewki przekrecil...
a co do klikania to mi sie wydaje ze poprostu olej zlecial do miski bo np odpal go na 5 sekund zgas i odpal juz klikania nie bedzie czyli zassal olej i ma smarowanie a leje olej 5w/30 Royal Purple jak sama nazwa wskazuje jest koloru fioletowego
.
a spalal mi okolo litra na 1000km czyli tak jak tobie zmienilem olej na inna firme i moze mi bierze teraz 0.3 litra na tysiac km
pozdrawiam
a spalal mi okolo litra na 1000km czyli tak jak tobie zmienilem olej na inna firme i moze mi bierze teraz 0.3 litra na tysiac km
pozdrawiam
-
morfeusz27
No kolego poczta12 troche przegioles. Kolega nie ma zlomu tylko auto zle obslugiwane przez mechanikow, wycieki oleju, nierowne obroty itp to czesta bolaczka V6 zreszta wiekszosc tematow jest ostatnio o tym. Ja mam podobne problemy i nie uwazam ze silnik jest zlomem, moglbym dolewac co jakis czas olej i jezdzic i tyle ale mnie jak i kolegow wycieki denerwoja i je usuwamy.
Druga sprawa zmien opis bo S6 z 2.4 i tylnym napedem to ja jeszcze nie widzialem.
Druga sprawa zmien opis bo S6 z 2.4 i tylnym napedem to ja jeszcze nie widzialem.
-
misiak78
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Poczta12 Wcale sie nie obrazilem. Poczytaj troche moich postow to przekonasz sie ze w wiekszosci przypadkow problemy jakich doswiadczam moja audinka to raczej latwe do rozwiazania problemiki niz duze sprawy. Ucieczka plynu do wspomagania - luzne przewody (zacisniete i spoko) Plyn chlodzenia - neszczelny korek (wymiana 7funa i gra muzyka) Olej - wali przez uszczelniacze walkow rozrzadu - moja wina. Otoz jadac do Polski, przelalem troche oliwki, obawiajac sie ewentualnego jej braku na trasie (doswiadczenia ze starszymi modelami B4 - no i tak mi sie przechylilo ze z 2 litry za duzo wlalem. Stan ten, polaczony z duzymi obrotami i temperatura przez dlugi czas (okolo 1 tysiaca kilometrow) spowodowal ze oliwka wycisnela sie przez uszczelki pod kapami zaworowymi oraz przez uszczelniacze na walkach. Pod kapami zrobilem bo latwo bylo zdiagnozowac, a pod walkami dopiero znalazlemi ot caly wieki problem.
Swoja droga auto ma pelna historie serwisowa (o ktorej moglbys tylko pomazyc), zaczynajac od pierwszego na 10 tysiecy a konczac na 118 - czyli moment w ktorym go wzialem.
To tyle na temat starych gratow
PS: Twoi rodzice tez juz nie mlodzi prawda? A i tak ich kochasz... Jak widzisz tak samo jest z Audi!
Swoja droga auto ma pelna historie serwisowa (o ktorej moglbys tylko pomazyc), zaczynajac od pierwszego na 10 tysiecy a konczac na 118 - czyli moment w ktorym go wzialem.
To tyle na temat starych gratow
PS: Twoi rodzice tez juz nie mlodzi prawda? A i tak ich kochasz... Jak widzisz tak samo jest z Audi!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.









