[A6 C5 2.8q] Co w miejscy katalizatorów?
vectra007, na fotach jest Allroad?
Dzisiaj walczyłem z wydechami u siebie w Olku pół dnia i za cholerę NIE MOGę odkręcić pre Katów od kolektorów - czyli te 3 śruby.
W zwykłej a6 2.7 biturbo chyba jest trochę więcej miejsca... natomiast w Allroadzie 2.7 nie ma do niczego dostępu
Koledzy,
podpowiedzcie:
- macie jakiś sposób na demontaż wydechu? Może dobrać się do nich wycinając kątówką pół auta?
- już mam ucięte tłumiki przed sondami, czyli zaraz za giętkim połączeniem. Czy w ostateczności mogę tak odpalić auto i dojechać do warsztatu? Mam na myśli wszystko inne poza hałasem...
Plan na najbliższe do dni to taki, że pre katy dziurawię na wylot. Drugie katalizatory wypadają i wstawiam rurę. Sondy out - przeprogramowanie, aby komp widział dobre odczyty.
No i poooooomocy z tym odkręceniem pre katów
Dzisiaj walczyłem z wydechami u siebie w Olku pół dnia i za cholerę NIE MOGę odkręcić pre Katów od kolektorów - czyli te 3 śruby.
W zwykłej a6 2.7 biturbo chyba jest trochę więcej miejsca... natomiast w Allroadzie 2.7 nie ma do niczego dostępu
Koledzy,
podpowiedzcie:
- macie jakiś sposób na demontaż wydechu? Może dobrać się do nich wycinając kątówką pół auta?
- już mam ucięte tłumiki przed sondami, czyli zaraz za giętkim połączeniem. Czy w ostateczności mogę tak odpalić auto i dojechać do warsztatu? Mam na myśli wszystko inne poza hałasem...
Plan na najbliższe do dni to taki, że pre katy dziurawię na wylot. Drugie katalizatory wypadają i wstawiam rurę. Sondy out - przeprogramowanie, aby komp widział dobre odczyty.
No i poooooomocy z tym odkręceniem pre katów
Odpuściłem całkowity demontaż. Wiem, że to nie prawidłowo, ale zachowując max ostrożności wyciąłem cały "warkocz" i wspawaliśmy nowy... na samochodziematt4 pisze:kolego fadros
ogarnołeś temat, jak efekty
W związku z tym, że fundusze rodzinne muszą być przeznaczane na co innego to odpuściłem modernizację układu.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez fadros, łącznie zmieniany 1 raz.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Dlatego też jak ktoś śmiga za granicę, to lepiej nie ryzykować.
Ciekawi mnie jak się ma sytuacja z zamiennikami/uniwersalnymi katalizatorami. Cena takich jest gdzieś do 300-400 zł/szt. za EURO-3. Więc cenowo jest dobrze. Pytanie jak z trwałością. Są wersje z wkładem ceramicznym i metalowym. Te metalowe są trwalsze. Ceramiczne cichsze (mniejszy rezonans). Może ktoś ma u siebie takie założone, bądÂź miał ?
I teraz pytanie do jakiej pojemności na stronę (bank) powinien być katalizator ? Do 2.0 chyba powinien być ok ?
Co sądzicie dla przykładu o takim czymś:
Cena: 349 zł
Z tej aukcji: http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 79046.html
Ciekawi mnie jak się ma sytuacja z zamiennikami/uniwersalnymi katalizatorami. Cena takich jest gdzieś do 300-400 zł/szt. za EURO-3. Więc cenowo jest dobrze. Pytanie jak z trwałością. Są wersje z wkładem ceramicznym i metalowym. Te metalowe są trwalsze. Ceramiczne cichsze (mniejszy rezonans). Może ktoś ma u siebie takie założone, bądÂź miał ?
I teraz pytanie do jakiej pojemności na stronę (bank) powinien być katalizator ? Do 2.0 chyba powinien być ok ?
Co sądzicie dla przykładu o takim czymś:
Cena: 349 zł
Z tej aukcji: http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 79046.html
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 15:16 przez xoslox, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
- Imię: Damian
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć
Mam takie katy u siebie . Montowałem półtora roku temu (jakieś 40tys km). Brałem dwa do dwóch litrów i prawdę mówiąc to te wkłady są tam bardzo małe (wypełniają ledwo połowę ) , gdzie w oryginale wkład jest od początku do końca. Jeżeli chodzi o wielkość całości to wszystko ładne i póki co jakoś działa , ale mam wrażenie że wydech staje się głośniejszy , także więcej jak 80 tys. według mnie nie wytrzyma.
Pozdr
Mam takie katy u siebie . Montowałem półtora roku temu (jakieś 40tys km). Brałem dwa do dwóch litrów i prawdę mówiąc to te wkłady są tam bardzo małe (wypełniają ledwo połowę ) , gdzie w oryginale wkład jest od początku do końca. Jeżeli chodzi o wielkość całości to wszystko ładne i póki co jakoś działa , ale mam wrażenie że wydech staje się głośniejszy , także więcej jak 80 tys. według mnie nie wytrzyma.
Pozdr
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja w miejsce katów dałem tłumiki przelotowe i jest może ociupinkę głośniej i to nie w aucie ale za samochodem. Także nie ma się co bać, że będzie cokolwiek głośniej. U mnie za katami jest jeszcze xpipe, później 2 cygara (wyrównanie ciśnienia), tłumik środkowy (trochę tłumi) i końcowe tłumiki które odpowiadają za największe tłumienie hałasu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga