[AEB 1.8 150 KM] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
[AEB 1.8 150 KM] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
Witam
Planuję wymienić uszczelki pokrywy zaworów w Audicy, bo zauważyłem wyciekający olej spod starej. Słyszałem, że nie jest to zbyt skomplikowane, więc nie będę dorabiał mechaników
Stąd pytanie: warto się z tym bawić samemu? Pozostaje też kwestia dodatkowego uszczelniania pokrywy silikonem bądź też masą uszczelniającą. Istnieje taka potrzeba, czy sama uszczelka wystarczy? Z góry dzięki za pomoc!
-
michalwruszak
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
R.K.O.
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Zdejmujesz pokrywqe , dobrze odtłuszczasz powierzchnie głowicy gdzie ma przylegac nowa uszczelka oraz pokrywe, zakłądasz nową uszczelke (tylko trzeba wziac poprawke na brzegi i nierówności - załamania) składasz , bierzesz dynamometryka i dokręcasz odpowiednia siła. Ja już mam spokój od 8000 km :P ani kropelki 
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
R.K.O.
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Zakupiłem wtedy uszczelki Elringa i była tam karteczka z siłą ile Nm trzeba było ustawic na kluczu. Takze w tym wzglęcie nie pomogę bo po prostu nie pamietam. Ale nie stosowałem żadnych mas uszczelniajacych. Wtedy dodatkowo wymieniłem łańcuch rozrządu z tyłu i napinacz na SWAG`a ale to miałem rozebrane pół silnika
razem z paskiem itp. W każdym razie dokreciłem wedle karteczki i ani kropelki dookoła. Napinacz jak lśnił tak lsni dalej
a zazwyczaj zaczynało się pocić własnie tam. Wedle mnie dobre odtłuszczenie i odpowiednia siła dokręcenia i dobra uszczelka i problem z głowy 
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Uszczelka mogła się uszkodzić i idzie przedmuch od cylindra do obiegu płynu chłodzącego, tak czy inaczej uszczelkę trzeba wymienić. Ale poza tym może być to pęknięta głowica.. Niestety po powrocie do domu, otwarciu maski i zajrzeniu do zbiorniczka wyrównawczego zauważyłem bulgotanie Przyczyną może być zdezelowana uszczelka pod pokrywą zaworów, czy czeka mnie jeszcze wymiana uszczelki pod głowicą?
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
atlas audi a6
-
komanczewa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 5
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 19:44
- Lokalizacja: Bełżec
-
atlas audi a6








