Post
autor: R.K.O. » 10 sty 2014, 11:05
Zakupiłem wtedy uszczelki Elringa i była tam karteczka z siłą ile Nm trzeba było ustawic na kluczu. Takze w tym wzglęcie nie pomogę bo po prostu nie pamietam. Ale nie stosowałem żadnych mas uszczelniajacych. Wtedy dodatkowo wymieniłem łańcuch rozrządu z tyłu i napinacz na SWAG`a ale to miałem rozebrane pół silnika

razem z paskiem itp. W każdym razie dokreciłem wedle karteczki i ani kropelki dookoła. Napinacz jak lśnił tak lsni dalej

a zazwyczaj zaczynało się pocić własnie tam. Wedle mnie dobre odtłuszczenie i odpowiednia siła dokręcenia i dobra uszczelka i problem z głowy

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27