Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 03 gru 2013, 22:27

Panowie a ten warto brać cena wyższa niż te z żółtymi ślizgami, pisze że ori

http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 13845.html

Obrazek

cena 690zł


a tu te tańsze co wszyscy sprzedają.

np: http://allegro.pl/audi-2-4-2-8-2-7t-nap ... 71935.html

Obrazek

ceny od 550 do 590zł

proszę o szybką odpowiedz bo musze zakupić, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 gru 2013, 10:43 przez matt4, łącznie zmieniany 2 razy.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 gru 2013, 13:17

Nawet te dolne można odróżnić tylko po maleńkich detalach i to nie zawsze, więc ze zdjęć w aukcji zrobić się tego tym bardziej nie da. Cena wskazuje, że to podróba. Podobne widziałem na ebay'u i tam stało wyraźnie - zamiennik. W tych z jasnymi ślizgami nawet pudełko jest niemal perfekcyjnie skopiowane <uoee>
Pozdrawiam,
Krisker

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 04 gru 2013, 13:33

pisałem do gościa, odpowiedział że są to niemieckie, firmy AE - Federal Mogul, rok gwarancji

może to lepiej, że nikt nie ukrywa pochodzenia, i nie drukuje/wybija znaczka audi?

brać na próbę? nie wiem co robić

znalazłem jeszcze coś takiego, opis firmy

http://e-autotechnika24.pl/Testy/TabId/ ... Mogul.aspx

A jaki łańcuch wziąć Ruville da rade czy lepiej FEBI

na iparts są dwa rodzaje febi, droższy zaq 150zł w opisie ma że jest zamknięty, o co chodzi?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 gru 2013, 14:39

Na te chińskie też dają niby rok gwarancji. Tak naprawdę ryzyko jest przy obu. WeÂź ten, który Ci bardziej pasuje i tyle. Te chińskie jakoś działają, choć szybko wycierają się ślizgi. Na temat tego drugiego nic konkretnego nie znalazłem.
Pozdrawiam,
Krisker

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 04 gru 2013, 14:43

a łańcuchy, jakie polecasz?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 gru 2013, 14:46

U siebie brałem bodajże SWAGa, ale Febi też będzie OK.
Pozdrawiam,
Krisker

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 14 gru 2013, 10:18

Witam Panowie.podejrzewam u siebie uwalenie ślizgu..przestaswił mi sie niedawno rozrząd na pasku..został ustawiony ale wchodze na VAGu w kanał 90 gdzie zmienne fazy sie sprawdza i tam jest 0CF i 14CF a w chwili pracy zmiennej fazy jest 24CF i 38CF czyli jest przestawienie lub coś nie tak na łańcuchu jeszcze..podwejrzewam właśnie uwalenie ślizgu i łancuch luźniejszy i przez to taki pomiar lub przeskoczenie na łancucha ale to wydaje mi sie nie możliwe roche,chociaż kto wie...moje pytanie teraz bo to strona kierowcy,czy da sie wyjąć napinacz bez rozbierania przodu?wiem że przeszkadza tam blacha od osłony kół rozrządu i nie wiem teraz czy wyjdzie gładko...drugie pytanie to czy ktoś kupował ślizgi od tego allegrowicza

Obrazek
http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 89906.html

nie wiem czy są dobre i czy ryzykować,gość pisze że jak ori...
to mi sie trafiło na święta...auto pracuje normalnie ale trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć co tam grane jest
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 11:25 przez tkamicki5, łącznie zmieniany 1 raz.

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 22 gru 2013, 12:06

Kupiłem te napinacze o których pisałem wcześniej, te firmy AE z allegro, do tego łańcuchy febi, uszczelki i simeringi Eglinga, oraz zaślepki i powymieniałem to wszystko, przy okazji kupiłem nową pompę wody SKF, rolki i pasek INA

Rozrząd ustawiałem na znaki na wałkach, bo miałem zdjęte pokrywy

Zerknijcie proszę na logi bo chyba jest coś nie tak, martwi mnie rozbieżność 093 (-7 do 0), w 090 waha sie blisko zera (na przemian -0,5 do 0)

Przy okazji możecie określić jak działają napinacze AE

oto link do tematu z logami
viewtopic.php?t=63340

Rawuli
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:24
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Rawuli » 29 sty 2014, 13:19

cześć, noszę się z zamiarem zdrady i pożegnania swojego ack na rzecz 1.8T AJL, powód prosty, buda lżejsza i po drugie... to co widzę lekko mnie przeraża...komplet uszczelek, rozrząd, do tego nieszczęsne napinacze i suma sumarum wychodzi mi zrobić swapa chociaż silnik jeszcze zdrowy...a w tej kasie to s-kowy silnik jest do wzięcia za 4500 ale nie będę miał co robić z tymi dodatkowymi NM w ośce

Broda19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2010, 12:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Broda19 » 20 lut 2014, 20:09

Witam
Kto się orientuje na kanale 090 VAG jest praca napinaczy - Czy wiecie który to który (pasażer czy kierowca) na jednym z rana mam -6 na drugi -1. Ciekaw jestem który padł.

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 20 lut 2014, 22:12

Mi sie WYDAJE ze najpierw podaja pierwszy rzad cylindrów a to ten po stronie pasazera :)

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 02 mar 2014, 12:10

U mnie też coś nie tak z silnikiem . Od niedawna przy rozruchu wydobywa sie dzwięk, a po rozgrzaniu jakby klepała szklanka. Po zmianie rozrządu ok 4000tys km temu napinacze slizgi i łancuchy były jak nowe. Auto mam od 3 miesięcy.Od razu po kupnie zmieniłem olej na 5w30 total.n martwi mnie to juz szczegolnie kasowo poniewaz dopiero co wymieniłem turbiny;/. Zobaczy ktos na loga?

Obrazek
Pomogłem? Kliknij

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 02 mar 2014, 12:59

daw2, I co tu mamy zobaczyć ? Zapłon w pierwszej kolejnosći do sprawdzenia bo BTDC świruje (kable i świece).

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 02 mar 2014, 13:02

Ale ja nie mam kabli. W tym temacie wyczytałem ,że skaczący zaplon wskazuje na problemy z napinaczami łańcucha.... Dobrze myslę? Przy każdym odpaleniu mam chałaś w glowicy od kierowcy
Pomogłem? Kliknij

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 03 mar 2014, 07:48

Jeśli jest terkotka przy odpalaniu, a na obudowie i głowicy nie ma śladu po łańcuchu, to przyczyną mogą być szklanki, zawory zwrotne pomiędzy głowicami lub olej. Raczej nie napinacze. Miałem podobnie jak Ty. Nawalczyłem się sporo i w końcu przy robieniu głowic okazało się, że to szklanki. W elsie jest opis sposobu ich sprawdzania.

Jeśli chodzi o skaczący BTDC to przyczyną mogą być napinacze, ale jak widać różnice nie są jakieś znaczące. Zacząłbym od zmiany oleju na jakiś "gęstszy". Może 0W40 lub 5W40? Ten zrzut robiłeś przy temperaturze roboczej?
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga