[V6] napinacze łańcucha rozrządu
Panowie a ten warto brać cena wyższa niż te z żółtymi ślizgami, pisze że ori
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 13845.html
cena 690zł
a tu te tańsze co wszyscy sprzedają.
np: http://allegro.pl/audi-2-4-2-8-2-7t-nap ... 71935.html
ceny od 550 do 590zł
proszę o szybką odpowiedz bo musze zakupić, pozdrawiam
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 13845.html
cena 690zł
a tu te tańsze co wszyscy sprzedają.
np: http://allegro.pl/audi-2-4-2-8-2-7t-nap ... 71935.html
ceny od 550 do 590zł
proszę o szybką odpowiedz bo musze zakupić, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 gru 2013, 10:43 przez matt4, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Nawet te dolne można odróżnić tylko po maleńkich detalach i to nie zawsze, więc ze zdjęć w aukcji zrobić się tego tym bardziej nie da. Cena wskazuje, że to podróba. Podobne widziałem na ebay'u i tam stało wyraźnie - zamiennik. W tych z jasnymi ślizgami nawet pudełko jest niemal perfekcyjnie skopiowane
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
pisałem do gościa, odpowiedział że są to niemieckie, firmy AE - Federal Mogul, rok gwarancji
może to lepiej, że nikt nie ukrywa pochodzenia, i nie drukuje/wybija znaczka audi?
brać na próbę? nie wiem co robić
znalazłem jeszcze coś takiego, opis firmy
http://e-autotechnika24.pl/Testy/TabId/ ... Mogul.aspx
A jaki łańcuch wziąć Ruville da rade czy lepiej FEBI
na iparts są dwa rodzaje febi, droższy zaq 150zł w opisie ma że jest zamknięty, o co chodzi?
może to lepiej, że nikt nie ukrywa pochodzenia, i nie drukuje/wybija znaczka audi?
brać na próbę? nie wiem co robić
znalazłem jeszcze coś takiego, opis firmy
http://e-autotechnika24.pl/Testy/TabId/ ... Mogul.aspx
A jaki łańcuch wziąć Ruville da rade czy lepiej FEBI
na iparts są dwa rodzaje febi, droższy zaq 150zł w opisie ma że jest zamknięty, o co chodzi?
Witam Panowie.podejrzewam u siebie uwalenie ślizgu..przestaswił mi sie niedawno rozrząd na pasku..został ustawiony ale wchodze na VAGu w kanał 90 gdzie zmienne fazy sie sprawdza i tam jest 0CF i 14CF a w chwili pracy zmiennej fazy jest 24CF i 38CF czyli jest przestawienie lub coś nie tak na łańcuchu jeszcze..podwejrzewam właśnie uwalenie ślizgu i łancuch luźniejszy i przez to taki pomiar lub przeskoczenie na łancucha ale to wydaje mi sie nie możliwe roche,chociaż kto wie...moje pytanie teraz bo to strona kierowcy,czy da sie wyjąć napinacz bez rozbierania przodu?wiem że przeszkadza tam blacha od osłony kół rozrządu i nie wiem teraz czy wyjdzie gładko...drugie pytanie to czy ktoś kupował ślizgi od tego allegrowicza
http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 89906.html
nie wiem czy są dobre i czy ryzykować,gość pisze że jak ori...
to mi sie trafiło na święta...auto pracuje normalnie ale trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć co tam grane jest
http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 89906.html
nie wiem czy są dobre i czy ryzykować,gość pisze że jak ori...
to mi sie trafiło na święta...auto pracuje normalnie ale trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć co tam grane jest
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 11:25 przez tkamicki5, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupiłem te napinacze o których pisałem wcześniej, te firmy AE z allegro, do tego łańcuchy febi, uszczelki i simeringi Eglinga, oraz zaślepki i powymieniałem to wszystko, przy okazji kupiłem nową pompę wody SKF, rolki i pasek INA
Rozrząd ustawiałem na znaki na wałkach, bo miałem zdjęte pokrywy
Zerknijcie proszę na logi bo chyba jest coś nie tak, martwi mnie rozbieżność 093 (-7 do 0), w 090 waha sie blisko zera (na przemian -0,5 do 0)
Przy okazji możecie określić jak działają napinacze AE
oto link do tematu z logami
viewtopic.php?t=63340
Rozrząd ustawiałem na znaki na wałkach, bo miałem zdjęte pokrywy
Zerknijcie proszę na logi bo chyba jest coś nie tak, martwi mnie rozbieżność 093 (-7 do 0), w 090 waha sie blisko zera (na przemian -0,5 do 0)
Przy okazji możecie określić jak działają napinacze AE
oto link do tematu z logami
viewtopic.php?t=63340
cześć, noszę się z zamiarem zdrady i pożegnania swojego ack na rzecz 1.8T AJL, powód prosty, buda lżejsza i po drugie... to co widzę lekko mnie przeraża...komplet uszczelek, rozrząd, do tego nieszczęsne napinacze i suma sumarum wychodzi mi zrobić swapa chociaż silnik jeszcze zdrowy...a w tej kasie to s-kowy silnik jest do wzięcia za 4500 ale nie będę miał co robić z tymi dodatkowymi NM w ośce
U mnie też coś nie tak z silnikiem . Od niedawna przy rozruchu wydobywa sie dzwięk, a po rozgrzaniu jakby klepała szklanka. Po zmianie rozrządu ok 4000tys km temu napinacze slizgi i łancuchy były jak nowe. Auto mam od 3 miesięcy.Od razu po kupnie zmieniłem olej na 5w30 total.n martwi mnie to juz szczegolnie kasowo poniewaz dopiero co wymieniłem turbiny;/. Zobaczy ktos na loga?
Pomogłem? Kliknij
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Jeśli jest terkotka przy odpalaniu, a na obudowie i głowicy nie ma śladu po łańcuchu, to przyczyną mogą być szklanki, zawory zwrotne pomiędzy głowicami lub olej. Raczej nie napinacze. Miałem podobnie jak Ty. Nawalczyłem się sporo i w końcu przy robieniu głowic okazało się, że to szklanki. W elsie jest opis sposobu ich sprawdzania.
Jeśli chodzi o skaczący BTDC to przyczyną mogą być napinacze, ale jak widać różnice nie są jakieś znaczące. Zacząłbym od zmiany oleju na jakiś "gęstszy". Może 0W40 lub 5W40? Ten zrzut robiłeś przy temperaturze roboczej?
Jeśli chodzi o skaczący BTDC to przyczyną mogą być napinacze, ale jak widać różnice nie są jakieś znaczące. Zacząłbym od zmiany oleju na jakiś "gęstszy". Może 0W40 lub 5W40? Ten zrzut robiłeś przy temperaturze roboczej?
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga